شرح صادقی درباره شرایط بازداشتی ها ، خبر موثق از دریافت پول در ازای جنازه نداریم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، یک عضو فراکسیون امید گفت: نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط برای پاسخگویی درباره حوادث اخیر و آخرین شرایط بازداشت شدگان به مجلس بیایند.

شرح صادقی درباره شرایط بازداشتی ها ، خبر موثق از دریافت پول در ازای جنازه نداریم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از ایلنا، محمود صادقی درباره آنالیز شرایط بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور و این که آیا برای پیگیری اتفاقات اتفاق افتاده تحقیق و تفحصی از سوی مجلس صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: هنوز در تب و تاب و درون وقایع هستیم، البته بعضی از نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط برای پاسخگویی به مجلس بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید شرایط و جو حاکم بر مجلس را آنالیز کنیم و سپس در این مورد دست به اقدام بزنیم.

وی اضافه کرد: گفته می گردد بازداشت شدگان به ظاهر در حال آزاد شدن هستند و به نظر می رسد قوه قضائیه این بار با موضوع به خوبی برخورد نموده است.

این عضو فراکسیون امید تاکید نمود: دوستان در فراکسیون دنبال آزادی بازداشت شدگان و پیگیر این موضوع هستند. باید بگذاریم اوضاع به آرامش برسد تا بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم.

صادقی درباره این که بعضی عنوان می نمایند به خانواده ها گفته می گردد برای دریافت اجساد باید پول وازیر نمایند، مطرح نمود: تاکنون خبر موثقی در این زمینه به دست ما نرسیده و در فضای مجازی مطالبی با این عنوان مشاهده کردیم. اگر خانواده ها و اشخاص آگاه در این رابطه وجود دارند موضوع را به ما بیان نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح صادقی درباره شرایط بازداشتی ها ، خبر موثق از دریافت پول در ازای جنازه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح صادقی درباره شرایط بازداشتی ها ، خبر موثق از دریافت پول در ازای جنازه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید