بیشتر مسافران مترو بدون ماسک و دستکش هستند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بیشتر مسافران بدون ماسک و دستکش هستند که از آنها درخواست می گردد از ملزومات بهداشتی استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

بیشتر مسافران مترو بدون ماسک و دستکش هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ اخبار جدید، فرنوش نوبخت، با اشاره به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ایستگاه ها و قطارها، اضافه کرد: نکته مهم استفاده از ماسک دستکش برای همه مسافران مترو است. بیشتر مسافران بدون ماسک و دستکش هستند که از آن ها درخواست می گردد از ملزومات بهداشتی استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

وی با تأکید بر اینکه زمان بندی سرفاصله قطارها بر اساس تقاضای سفر معین می گردد، گفت: بنابراین با توجه به افزایش مسافر، سرفاصله قطارها نسبت به روزهای گذشته و ایام تعطیل کاهش یافته است.

نوبخت از مبتلایان به بیماری کرونا درخواست کرد که از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده ننمایند تا سلامت دیگر هموطنان به خطر افتاده نگردد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران حومه، یادآور شد: اگر ظرفیت مسافر قطاری تکمیل بود، مسافران منتظر قطار بعدی بمانند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ازدحام قطارها اضافه کرده ننمایند. همچنین مسافران برای پیاده و سوار شدن به قطارها، تک به تک این کار را انجام دهند. برای استفاده از پله برقی ها هم با فاصله از یکدیگر بایستند تا مسئله ای ایجاد نگردد.

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بیشتر مسافران مترو بدون ماسک و دستکش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر مسافران مترو بدون ماسک و دستکش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید