تصمیم گزینه مشترک استقلال و پرسپولیس ، پاسخ مثبت به پیشنهاد پایین تر؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پیشنهادی که باشگاه استقلال برای دریافت رضایت نامه محمدرضا خالد آبادی به باشگاه طرفدار داده بیش از پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس است.

تصمیم گزینه مشترک استقلال و پرسپولیس ، پاسخ مثبت به پیشنهاد پایین تر؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید روز قبل جلسه ای در باشگاه پرسپولیس برای جذب محمدرضا خالد آبادی بین مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و طرفدار برگزار گردید. در این جلسه باشگاه طرفدار اظهار داشت برای دریافت رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی خواستار دریافت مبلغی 12 میلیاردی است اما باشگاه پرسپولیس تاکید نمود قادر به پرداخت چنین رقمی نیست و بیش از 8 میلیارد نمی تواند برای رضایت نامه این بازیکن بپردازد.

این در حالی است که در همین جلسه عنوان شد باشگاه استقلال حاضر است این مبلغ 12 میلیاردی را البته طی چند ماه بپردازد. در نهایت این جلسه بدون نتیجه خاصی به سرانجام رسید و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت در انتظار پاسخ نهایی باشگاه طرفدار و شخص خالدآبادی خواهد ماند.

گفته می گردد خالد آبادی که خودش در تیم های پایه پرسپولیس بازی نموده تمایل دارد به این تیم برود تا احتمال قرمز پوش شدن او بیشتر از پیوستنش به استقلال باشد.

از آنجایی که تیم امید قرار است امروز ایران را ترک نموده و خالد آبادی نیز همراه بقیه بازیکنان ملی پوش امید ایران را ترک می نماید، عملا قادر به حضور در تمرینات تیم های باشگاهی نیست و به همین علت باید دید درنهایت باشگاه طرفدار و این دروازه بان جوان پیشنهاد کدام یک از دو تیم را خواهند پذیرفت.

با توجه به اینکه بیرانوند به یکی دو هفته اول لیگ برتر نمی رسد، قرمزها دنبال یک دروازه بان مطمئن هستند تا بتوانند جای دروازه بان اول تیم ملی را پرکنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم گزینه مشترک استقلال و پرسپولیس ، پاسخ مثبت به پیشنهاد پایین تر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گزینه مشترک استقلال و پرسپولیس ، پاسخ مثبت به پیشنهاد پایین تر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید