درخواست استارت اپها برای 700 سرمایه گذار ارسال شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، علی دادرس کارشناس دبیرخانه اینوتکس 2020 در اختتامیه نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2020 که به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس برگزار گشت با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه 200 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری آن نقش داشتند، یادآور شد: در بخش کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس، 130 استارتاپ ثبت نام کردند که از این تعداد حضور 25 استارتاپ مورد تایید قرار گرفت.

درخواست استارت اپها برای 700 سرمایه گذار ارسال شد

وی افزود:درخواست استارت اپها برای 700 سرمایه گذار ارسال شده و در نهایت 350 جلسه آنلاین سرمایه گذاری برگزار شد.

دادرس با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه اینوتکس 25 جلسه B2B میان استارت آپها با شرکت ها و مجموعه های بزرگتر برگزار شد، گفت: 65 سخنران در پنل های بخش استیج این رویداد سخنرانی کردند.

وی با اشاره به اینوتکس پیچ که در حاشیه اینوتکس 2020 برگزار شد، گفت: در بخش اینوتکس پیچ نیز 120 استارت اپ از 6 استان ثبت نام کردند که از این تعداد 12 تیم برتر به مرحله نهایی بر روی استیج ایده های خود را در این بخش ارائه کردند.

شبکه سازی عامل حیات استارت آپهاست

اکبر قنبرپور رئیس نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با بیان اینکه شبکه سازی استارت آپها ضامن حیات استارت آپهاست، مطرح نمود: اگر شبکه سازی در تیم های استارت آپی صورت نگیرد، دچار مرگ فکری خواهند شد.

معاون توسعه پارک فناوری پردیس با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاههایی با رویدادهای مختلف همچون اینوتکس زمینه شبکه سازی تیم های استارت آپی را فراهم می سازد، بیان کرد: ایرانیان از گذشته شبکه سازی می کردند که این موضوع در مراسم و اعیاد ما به وفور دیده می شود از طرفی می توان گفت که برگزاری نمایشگاهها و رویدادها می تواند به شبکه سازی تیم های استارت آپی کمک کند.

قنبرپور خاطر نشان کرد: با وجود اینکه رویداد امسال با هدف شبکه سازی تیم های استارت آپی به صورت مجازی برگزار شد بهترین فضا برای فناوران فراهم آمد ما آمادگی داریم تا این تجربه را به سایر رویدادهای نواوری منتقل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخواست استارت اپها برای 700 سرمایه گذار ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست استارت اپها برای 700 سرمایه گذار ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید