در اکران ویژه فیلم شهاب حسینی چه گذشت؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اکران ویژه و رونمایی فیلم سینمایی مقیمان ناکجا به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی شب گذشته (26 تیر) با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و مخاطبان سینمای هنری و تجربی برگزار گردید.

در اکران ویژه فیلم شهاب حسینی چه گذشت؟

به گزارش خبرآنلاین، سلمان فرخنده که اجرای این برنامه را بر عهده داشت، گفت: شهاب حسینی همواره دغدغه اش این است که سینما سهمش را به ادبیات ادا ننموده و خیلی کم از آثار اقتباسی، داستان و رمان در خلق آثار سینمایی استفاده نموده است و جای خالی آن همواره احساس می گردد.

او ادامه داد: این فیلم فقط یک اثر سینمایی نیست بلکه یک راه هدفمند و ارزشمند است که شهاب حسینی آن را دنبال می نماید.

سپس یک ویدئو به وسیله گروه گرافیکی موسسه هفت آسمان پخش شد که نویسنده معاصر اریک امانوئل اشمیت پس از تماشای فیلم مقیمان ناکجا درباره آن نظر داده بود و از شهاب حسینی بابت تبدیل این نمایشنامه به فیلم تشکر نموده بود.

شهاب حسینی کارگردان اثر نیز گفت: متشکرم که تشریف آوردید تا بتوانم سیاه مشقم را تقدیم نگاه شما کنم. من فقط چند تشکر دارم که اینجا وقت آن است تا قدردانی کنم از کسانی که در ساخت این اثر من را همراهی کردند. ابتدا از خدای بی احتیاجِ همواره بنده نواز، سپس از اریک امانوئل اشمیت که به نیت شفا قلم می زند و هر کدام از آثارش می تواند مرهمی باشد بر یک درد درونی؛ این اثر امانتی است که ان شالله به درستی تقدیم صاحب اثر گردد.

او افزود: از سهیلا امینی سرمایه گذار اثر تشکر می کنم که یاری کرد تا این اثر خلق گردد. از گروه محترمی که با تمام سختی ها تا سرانجام من را همراهی کردند متشکرم.

حسینی افزود: از تمام مدیران و همکاران در وزارت ارشاد و گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط ساخت و اکران اثر را فراهم کردند تشکر می کنم. متشکرم از وقتی که برای تماشای فیلم می گذارید و امیدوارم از مقیمان ناکجا خوشتان بیاید.

فیلم سینمایی مقیمان ناکجا بر اساس نمایشنامه مهمانسرای دو جهان اثر نویسنده شهیر معاصر اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه 28 تیرماه در سینما های منتخب هنر و تجربه اکران می گردد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی مرفه، اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می آورد. او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آن جا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق مطلع می گردد.

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم مقیمان ناکجا هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین: شهاب حسینی، شهرام ابراهیمی، مدیر فراوری: شهرام زاهدی، طراح صحنه: پیغام اسکندری و شهاب حسینی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ژاله زکی زاده، صدابردار: محمد مختاری، صداگذار: حسین قورچیان، برنامه ریز: علیرضا نسایی، دستیار کارگردان: حسین ایرجی، منشی صحنه: روح انگیز شمس، مدیر صحنه: رضا حسن وند، عکاس: نوشین جعفری، جلوه های ویژه: آرش آقابیگ.

منبع: فرارو

به "در اکران ویژه فیلم شهاب حسینی چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اکران ویژه فیلم شهاب حسینی چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید