دوستان معروف عالم سینما که در زندگی واقعی هم دوست هستند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هالیوود دوستی های خیالی زیادی را به تصویر کشیده که به دوستی های واقعی بدل شده اند.

دوستان معروف عالم سینما که در زندگی واقعی هم دوست هستند

به گزارش روزیاتو، در حقیقت، برخی از دوستی های محبوب مان در دنیای سینما واقعی هستند.

لئوناردو دیکاپریو و توبی مگوایر

دیکاپریو و مگوایر از پیش از بازی در نقش دو دوست در فیلم گتسبی بزرگ (The Great Gatsby) با یکدیگر آشنا و دوست بودند، زمانی که در دهه 1990 به عنوان بازیگر کودوک در تست بازیگری یک سریال تلویزیونی شرکت کردند.

از آنجایی که آن موقع مگوایر بازیگر کودک نسبتاً شناخته شده تری بود، این دیکاپریو بود که برای دوستی پیش قدم شد. دیکاپریو در مصاحبه ای در اینباره گفته: اگر بخواهم کسی دوستم باشد، خیلی راحت او را دوستم می کنم.

آن ها هر دو برای نقش سریال زندگی پسر (This Boys Life) تست داند، اما آن نقش به دیکاپریو رسید و توبی هم برای نقش دوست او انتخاب شد.

دیکاپریو درباره دوستی اش با مگوایر گفته: با مصاحبه های بی پایانی درباره برخی پروژه ها با هم داشته ایم. باهم بحث می کنیم و از هم حمایت می کنیم.

مگوایر هم در مصاحبه ای گفته: من و لئو حس اعتماد و احترام زیادی نسبت به هم داریم.

جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

ریچل و مونیکای سریال دوستان (Friends) یکی از شناخته شده ترین و حسرت برانگیزترین دوستی های دنیای سینما و تلویزیون را دارند و دانستن اینکه بازیگران این شخصیت ها هم به همان میزان به یکدیگر نزدیک اند می تواند دلگرم کننده باشد.

جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس رابطه دوستی خود را حفظ نموده اند و کاکس در مراسم ازدواج آنیستون در سال 2015 ساقدوش او بود و آنیستون هم مادرخوانده دختر کاکس است.

آنیستون در مصاحبه ای درباره کاکس گفته: کورتنی اصلاً اهل قضاوت کردن دیگران نیست. هیچوقت سرزنش تان نمی کند. خیلی منصف، باوفا و بامحبت است.

آنیستون و کاکس با عضو دیگر جمع شان در سریال دوستان، لیزا کودرو نیز دوستی نزدیکی دارند.

مت دیمون و بن افلک

دوستی مت دیمون و بن افلک به دوران کودکی آن ها بازمی شود و در فیلم معروف ویل هانتینگ خوب (Good Will Hunting) نیز نقش دو دوست را ایفا کردند.

دیمون و افلک فیلمنامه این فیلم را هم با همکاری یکدیگر نوشته بودند که اسکار برترین فیلمنامه را در سال 1997 نصیب شان کرد. این موفقیت آن ها را به مراتب بالایی رساند و سرآغاز یک رابطه کاری طولانی میان دیمون و افلک شد که تا به امروز ادامه دارد.

آن ها به حمایت از یکدیگر و مشورت باهم ادامه می دهند. در سال 2019 دیمون در مصاحبه ای گفت: به طور قطع اگر بن نبود من حالا به این جایگاه نرسیده بودم.

این دو دوست بار دیگر در سال 2021 در فیلم آخرین دوئل (The Last Duel) با یکدیگر همبازی شدند.

برد پیت و جورج کلونی

برد پیت و جروج کلونی در سه گانه یازده یار اوشن (Oceans Eleven) جزء آن گروه سارقان پردل و جرأت بودند. آن ها از زمان همکاری شان در اوایل دهه 2000 تا به امروز با یکدیگر رابطه نزدیکی دارند و البته به گفته خودشان همواره سر به سر یکدیگر می گذارند.

کلونی در مصاحبه ای گفته: هم من کار های وحشتناکی با برد نموده ام، هم برد با من.

شایعاتی وجود داشت که آنجیلینا جولی، همسر سابق پیت، رابطه این دو دوست را به هم زده است، اما از قرار معلوم دوستی کلونی و پیت کماکان به قوت خود باقی است.

منبع: فرارو

به "دوستان معروف عالم سینما که در زندگی واقعی هم دوست هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستان معروف عالم سینما که در زندگی واقعی هم دوست هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید