ساخت تفرجگاه 500 میلیون دلاری در شرق تهران

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شهردار منطقه 4 جزییات پروژه فرامنطقه ای سرزمین آسمان ها را تشریح کرد.

ساخت تفرجگاه 500 میلیون دلاری در شرق تهران

به گزارش ایسنا، علی اصغر کمالی زاده درخصوص پروژه سرزمین آسمان ها در این منطقه گفت: پروژه فرامنطقه ای سرزمین آسمان ها یا اسکای لند قرار است به مساحت عرصه 350 هزار مترمربع در محدوده خیابان استقلال، بلوار کوهستان احداث گردد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله مطالعات قرار گرفته است، اضافه کرد: اسکای لند شامل شهربازی، رستوران، مراکز خرید و سینما خواهد بود که به صورت مشارکتی و با سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیون دلار اجرا می گردد.

منطقه 4 شهرداری تهران با 9 ناحیه و 20 محله شرقی ترین نقطه تهران است که در شمال شرقی مرکز قرار گرفته است. دسترسی سریع بخش شرقی منطقه به منطقه ها گردشگری متعددی همانند دره های سد لار، لتیان و دره های سرسبز فشم، اوشانٰ، میگون و منطقه ها ورزشی تفریحی همانند دربندسر، شمشک و آبعلی آن را از دیگر منطقه ها تهران متمایز نموده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، این منطقه که از شمال به رشته کوه های البرز و منطقه یک، از جنوب به خیابان رسالت و منطقه ها 7 و 8 و در محدوده خیابان دماوند نیز به منطقه 13 و از غرب در حدود خیابان لنگری به منطقه یک و محله پاسداران محدود می گردد، به عنوان یکی از پرجمعیت ترین و وسیع ترین منطقه ها تهران شناخته می گردد.

منبع: فرارو

به "ساخت تفرجگاه 500 میلیون دلاری در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تفرجگاه 500 میلیون دلاری در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید