سامسونگ شاید سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر رونمایی کند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر رونمایی کند؛ یعنی محصولی که برخلاف گوشی های تاشوی کنونی نظیر زد فولد یا شیائومی میکس فولد، سه بار امکان تا شدن دارد.

سامسونگ شاید سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر رونمایی کند

سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین شرکت تولیدکننده گوشی موبایل چه با طراحی عادی و چه طراحی تاشو به شمار میرود و گوشی های تاشوی این شرکت یعنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ هم فعلا با اختلاف زیادی در مقایسه با رقبا از لحاظ فروش در صدر قرار دارند. حالا اما به نظر می رسد این شرکت کره ای میخواهد یک گوشی تاشوی کاملا متفاوت را امسال راهی بازار کند؛ یک گوشی که به کاربر این اجازه را می دهد سه بار آن را تا کند. بدین ترتیب گوشی در حالت تا شده مثل یک گوشی معمولی اما به مراتب قطورتر خواهد بود اما وقتی آن را باز می کنید، به معنای واقعی کلمه به یک تبلت تبدیل می گردد.

هنوز این خبر به صورت رسمی به وسیله سامسونگ یا خبرگزاری های موثق تأیید یا تکذیب نشده است اما اگر این اتفاق رخ دهد، گوشی یادشده می تواند اتفاق بسیار بزرگی برای سامسونگ و عاشقان نوآوری باشد چون از سال 2019 تا به امروز که سامسونگ نخستین گوشی تاشو با نمایشگر منعطف را راهی بازار کرد، هنوز هیچ شرکتی به صورت رسمی یک گوشی با دو لولا را راهی بازار نکرده است و فقط نمونه های یک لولایی را شاهد بوده ایم.

البته خود سامسونگ در رویداد CES سال گذشته از یک سری نمایشگر منعطف رونمایی کرد که نمونه ای با دو لولا یا همان سه نمایشگر تاشونده هم در بین آن ها دیده می شد. این یعنی این شرکت کره ای ایده ساخت چنین محصولی را در سر داشته و اگر این اتفاق در امسال رخ دهد نباید تعجب کرد. خصوصا اینکه سامسونگ در ساخت نمونه های تک لولایی به بلوغ خوبی رسیده است همین سبب می گردد از بابت کیفیت ساخت این دستگاه خیالمان آسوده باشد. چون سامسونگ به مقدار کافی با این طراحی آشناست که بتواند مسائل مربوط به آن را شناسایی کند.

علاوه بر این ها، طبق گزارش منبع همین خبر، به نظر می رسد سامسونگ نمی خواهد گلکسی S23 فن ادیشن را راهی بازار کند و امسال بدون حضور یک گوشی از سری فن ادیشن به انتها خواهد رسید. با این حال هر دوی این خبرها را باید در حد یک شایعه در نظر گرفت تا ببینیم در تابستان پیش رو چه اتفاقاتی رخ می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

15,639,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

8,539,000

تومان

خرید محبوب ترین گوشی های سامسونگ از وبلاگ اخبار جدید

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ شاید سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید