فیلم لو رفته رقصیدن نفیسه روشن در عروسی اش ، خودش چه گفت؟!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران : علت عجیب نفیسه روشن بازیگر زن جنجالی برای انتشار فیلم رقصیدنش در عروسی را ببینید.

فیلم لو رفته رقصیدن نفیسه روشن در عروسی اش ، خودش چه گفت؟!

نفیسه روشن از بازیگران کشورمان است که حواشی زیادی پیرامونش مطرح شده است. نفیسه روشن ازدواج نموده بود اما درنهایت نفیسه روشن طلاق گرفت. نفیسه روشن صحنه هایی از فیلم عروسی اش را منتشر نموده بود. توضیحات نفیسه روشن را درباره این اقدام در فیلم ببینید.

یکی از حاشیه هایی که همواره در پی نفیسه روشن بوده این است که او فیلم عروسی اش را بعد از طلاق گرفتنش منتشر نموده است ! فیلمی که در آن می رقصد. البته او در حال حاضر و بر خلاف حرف خود این فیلم را از صفحه خود حذف نموده است !

پاسخ جالب نفیسه روشن به نقدها انتشار فیلم خصوصی رقصیدنش در جشن عروسی را بشنوید :

نفیسه روشن در این باره گفت : فیلم عروسی ام را در مدیا گذاشته ام تا پس از 9سال خاطره شیرین به یادگار بماند و هروقت از جهان رفتم در مدیا و فضای مجازی پس از مرگم بماند.

انتقاد نفیسه روشن از خانم ها

نفیسه روشن بازیگر زن جنجالی که لایو های او همواره حاشیه هایی به همراه داشته از رفتار خانم های ایرانی به شدت انتقاد می نماید و برعکس تعریف رفتار آقایان را می دهد !

نفیسه روشن یک طلاق هزار حاشیه داشت

نفیسه روشن بعد از طلاقش حاشیه های زیادی به پا نموده البته خودش گلایه میکنه که برام حاشیه درست کردن ولی خب همه چیز همواره از لایو ها و استوری های خودش شروع می گردد !

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "فیلم لو رفته رقصیدن نفیسه روشن در عروسی اش ، خودش چه گفت؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته رقصیدن نفیسه روشن در عروسی اش ، خودش چه گفت؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید