پیش بینی عجیب یک پرسپولیسی؛دربی تهران 4 بر یک می گردد! ، بیرانوند حتما پنالتی یامگا را می گیرد!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بازیکن سابق پرسپولیس می گوید احتمال رقم خوردن یک بازی پرگل در دربی تهران وجود دارد.

پیش بینی عجیب یک پرسپولیسی؛دربی تهران 4 بر یک می گردد! ، بیرانوند حتما پنالتی یامگا را می گیرد!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید بهزاد داداش زاده هافبک اسبق پرسپولیس که اتفاقاً سابقه گلزنی در دربی حساس مرکز را نیز در کارنامه اش دارد معتقد است این بار شاید جزو معدود دربی هایی به شمار آید که هیچکدام از تیم های سرخابی حق تساوی ندارند و تأکید می نماید تیم برنده در دربی 100حتما قهرمان این دوره لیگ برتر نیز خواهد شد.

به نظرتان از آنجا که سپاهان تکلیف قهرمانی در دستان خودش است چقدر دربی 100و برنده اش می تواند برای تغییر قهرمان امیدوار باشد؟

دربی همیشه و در هر حالتی مهم و مشخص نماینده بوده و به نوعی گل بازی های باشگاهی کشور ما بوده که همیشه نگاه تمامی فوتبالدوستان خصوصاً علاقه مندان دو تیم سرخابی را به خود جلب نموده است .این نکته حتی شامل دربی های سرد و بی روح هم شده یا دربی های که در آن گل های زیادی رد و بدل شده است.

این بار فکر می کنید دربی پر گلی را ببینیم یا دربی کم گل و محتاطی را از دو تیم ببینیم؟

هر مربی و بازیکنی از دو تیم دوست دارند به نوعی در تاریخ دربی ها نامشان را ثبت نموده و تاریخ ساز شوند ضمن اینکه به نظرم این بار دربی پر گلی را شاهد خواهیم بود چون شرایط دو تیم به گونه ای است که مساوی اصلاً به دردشان نمی خورد به همین علت با ارائه بازی هجومی حتماً دربی خوب و تهاجمی و پر گلی را شاهد خواهیم بود چه بسا که دو تیم سرخابی ها نمی توانند مساوی شوند چون کوشش شان برای قهرمانی نافرجام و بی نتیجه خواهد ماند .تیم برنده دربی از نظرم می تواند قهرمان لیگ گردد چون سپاهان نشان داده مقابل تیم های نه چندان قوی بر خلاف رویارویی مقابل تیم های قوی که اتفاقاً اکثراً هم در آن تقابل ها پیروز شده بازی هایش را گاها به تیم های میانه و حتی ضعیف واگذار نموده بنابر این من معتقدم تیم برنده دربی شانس زیادی برای قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

در دربی مرکز به نظرتان چه بازیکنانی بیشتر تأثیرگذار خواهند بود؟

به نظرم خط هافبک و دروازه بان های دو تیم می توانند نقش مهم تری را در دربی ایفا نمایند.

در کدامیک از دو تیم سرخابی بازیکن دربی باز بیشتری حضور دارد؟

بازیکن دربی باز در پرسپولیس بیشتر است و این بازیکنان در دربی اعتماد به نفس بالایی دارند که می توانند تأثیرگذار باشند اما خط حمله استقلال هم بی نظیر بوده و نشان داده که هر تیمی مقابل آنها اشتباه کند به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهد شد.

برگ برنده دو تیم چه بازیکنانی هستند؟

هر دو دروازه بان تیم های سرخابی برترین هستند که به نظرم اگر دفاع شان هم اشتباه مرتکب شوند قادرند بخوبی پوشش دهند و به نوعی نقش مهمی ایفا خواهند کرد .

دو تیم پنالتی زن های خوبی دارند در این بین بیرانوند به عنوان گلر اول تیم ملی و پرسپولیس قادر خواهد بود پنالتی را از بازیکنی مانند یامگا بگیرد که پنالتی زن قهاری است؟

یامگا پنالتی زن خوبی است اما نباید فراموش کنید بیرانوند پنالتی رونالدو را در جام جهانی مهار نموده پس حتماً می تواند پنالتی یامگا را هم بگیرد البته پنالتی پنجاه به پنجاه است و هیچ بازیکنی نمی تواند ادعا کند که همه پنالتی هایش را گل می زند .

نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کنید؟

به نظرم تیم برنده تیمی است که گل اول را بزند چون در این صورت فشار روانی زیادی را بر رقیبش وارد می سازد و شخصاً نتیجه ای مانند 4بر 1یا

3بر 1را برای دربی قائل هستم .

به نظرتان تقابل اندیشه ها و تفکرات کدام مربی در دربی جواب خواهد داد؟

یحیی مربی آرامی است مربی که به نظرم نباید آرامش خودش و تیمش را با داد و فریادهای مربی رقیب به هم بزند و تیمش را وارد حاشیه سازد. اگر یحیی تیمش را وارد حاشیه نسازد قادر است که در جنگ با مربی حریف پیروز گردد .

در رابطه با بازی استقلال مقابل طرفدار شما صحبت و نقد خاصی ندارید؟

سرمربی طرفدار باید جوابگوی نتیجه تیمش مقابل استقلال باشد که چطور از گلر سومش استفاده کرد و وقتی مدافع راستش آن اشتباهات عجیب را مرتکب شد او را تعویض نکرد در حالی که سرمربی طرفدار شاگرد فیروز کریمی است و معمولاً باب بوده که ایشان سریعاً بازیکن ضعیف را تعویض می کردند. با وجود این به دلایلی که گفتم سرمربی طرفدار به شدت مورد خشم طرفداران پرسپولیس قرار گرفته است.

در رابطه با انتخاب داور دربی چه نظری دارید؟

دربی 100به نوعی می تواند یکی از مهم ترین بازی های سال باشد از این رو می طلبد که برترین انتخاب ممکن برای دربی حساس انجام گردد چون در غیر این صورت ممکن است عواقب بدی برای داوری ما داشته باشد.به همین علت کمیته داوران باید برترین انتخاب ممکن را انجام دهد . نمونه اشتباه محرز داوری را در بازی ملوان و تراکتور شاهد بودیم که چه پنالتی برای تراکتور یک داور بی تجربه گرفت به همین علت امیدوارم شاهد تکرار اشتباهی دیگر در مشخص داور دربی نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی عجیب یک پرسپولیسی؛دربی تهران 4 بر یک می گردد! ، بیرانوند حتما پنالتی یامگا را می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عجیب یک پرسپولیسی؛دربی تهران 4 بر یک می گردد! ، بیرانوند حتما پنالتی یامگا را می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید