کپی الهلال از روی دست پرسپولیس؛ همه چیز مخفیانه!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران: تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان باید روز 24 مهر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند تا تکلیف تیمی که به نیمه نهایی این رقابت ها صعود می نماید تعیین گردد. الهلال با توجه به میزبانی این ملاقات، امید زیادی برای شکست دادن پرسپولیس بعد از فزونی برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی دارد.

کپی الهلال از روی دست پرسپولیس؛ همه چیز مخفیانه!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تفاوت عمده دو تیم، اما در این است که الهلال چند هفته است در لیگ عربستان بازی می نماید و بدن بازیکنان این تیم در شرایط مسابقه قرار گرفته است. این در حالی است که پرسپولیس با تعطیلی لیگ برتر روبرو شده و مجبور است به وسیله بازی های تدارکاتی، بدن بازیکنانش را آماده نگه دارد.

نکته ای که در این بین یحیی گل محمدی به اسم سرمربی پرسپولیس در دستور کار قرارداده است مخفیانه بودن بازی های تدارکاتی پرسپولیس است. هیچ خبری از ترکیب اولیه پرسپولیس و سیستم و سبک بازی این تیم به بیرون مخابره نمی گردد تا مگر از این طریق، بتواند الهلال را در بازی پیش رو غافلگیر کند.

این شیوه یحیی گل محمدی حالا مورد توجه لئوناردو ژاردیم، سرمربی مشهور الهلال هم قرار گرفته است. او هم تصمیم گرفته پیش از بازی پرسپولیس تیمش را در دیداری تدارکی به مصاف التعاون بفرستد، ولی نکته اینجاست که الهلال هم راستا مخفی کاری را در پیش گرفته و خواسته بازی پشت در های بسته و بدون پخش تلویزیونی برگزار گردد.

منبع: فرارو

به "کپی الهلال از روی دست پرسپولیس؛ همه چیز مخفیانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی الهلال از روی دست پرسپولیس؛ همه چیز مخفیانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید