آتش سوزی یک ساختمان تجاری در بازار تهران

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران اطلاع داد و گفت: در این حادثه چندین مغازه دچار آتش سوزی و خسارت شدند، اما تلفات جانی نداشت.

آتش سوزی یک ساختمان تجاری در بازار تهران

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی گفت: ساعت 4:18 بامداد حادثه آتش سوزی یک ساختمان در خیابان سعدی شمالی خیابان جابرزاده به سامانه 125 اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل و خودرو های پشتیبانی به محل رسیدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری- انباری که کاربری اصلی آن در زمینه فراوری و فروش پارچه های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف 2 مغازه در کنار یکدیگر به وسعت 30 متر دچار آتش سوزی شده است و آتش در همان نقطه به مغازه های بالاسری طبقات دوم و سوم نیز سرایت نموده بود.

ملکی گفت: البته آتش به طبقات چهارم و پنجم نیز سرایت نموده که نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار داده است و اگر حضور به موقع آتش نشانان نبود، شاهد خسارت جدی به این پاساژ بودیم.

به گفته وی، وجود اجناس در راه پله ها یکی از معضلات جدی آتش نشانان در زمان آتش سوزی این اماکن است که می تواند باعث کندی عملیات گردد به همین منظور از مالکان پاساژ های تجاری درخواست داریم از وجود اجناس در مسیر ها و راه پله ها خودداری نمایند.

ملکی یادآور شد: اگر این حادثه در ساعات میانی روز رخ داده بود، شاهد تلفات جانی بودیم، اما در زمان آتش سوزی فردی در ساختمان نبود. هم اکنون نیز دلیل آتش سوزی در دست آنالیز کارشناسان آتش نشانی است.

منبع: فرارو

به "آتش سوزی یک ساختمان تجاری در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک ساختمان تجاری در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید