اجرای خاطره انگیز آناهیتا همتی در تلویزیون؛ کسی متوجه متاهل بودن اش نشد!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بعضی کاربران پس از انتشار مجدد این ویدیو به حلقه ازدواج آناهیتا همتی اشاره نموده و گفته اند که آن موقع کسی متوجه ازدواج او نشد و خودش هم چیزی نگفت. اما پس از 12 سال بالاخره آناهیتا همتی داستان ازدواج و فوت همسر فیلیپینی اش را رسانه ای کرد.

اجرای خاطره انگیز آناهیتا همتی در تلویزیون؛ کسی متوجه متاهل بودن اش نشد!

وبلاگ اخبار جدید | آناهیتا همتی 28 سال قبل با مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء از قاب تلویزیون دیده شد، درست زمانی که او 21 سال سن داشت و یک قبل تر از آن وارد عرصه بازیگری شده بود و با بازی در تئاتر تنبور نواز توانسته بود نظر اهالی تئاتر را به خود جلب کند. همین مسئله باعث شد تا به سرعت در دهه هفتاد در 13 سریال تلویزیونی و 3 فیلم سینمایی حضور پیدا کند.

به گزارش وبلاگ اخبار جدید ، او تا سال 1393 همچنان در تلویزیون حضور داشت و یک باره از برنامه های تلویزیونی و سریال ها کنار گذاشته شد. اما همچنان سینما را داشت و پس از آن توانست در چند فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازد. هر چند این حضور نیز تا سال 1399 ادامه داشت و فرصت ایفای نقش پیدا نکرد.

با این حال بعضی کاربران فضای مجازی به تازگی ویدیویی از اجرای آناهیتا همتی در برنامه رادیو 7 که از شبکه آموزش پخش شد را دوباره منتشر نموده اند. ویدیویی که در آن آناهیتا همتی یک داستان را روایت می نماید.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

بعضی کاربران پس از انتشار مجدد این ویدیو به حلقه ازدواج آناهیتا همتی اشاره نموده و گفته اند که آن موقع کسی متوجه ازدواج او نشد و خودش هم چیزی نگفت. اما پس از 12 سال بالاخره آناهیتا همتی داستان ازدواج و فوت همسر فیلیپینی اش را رسانه ای کرد.

منبع: فرادید

به "اجرای خاطره انگیز آناهیتا همتی در تلویزیون؛ کسی متوجه متاهل بودن اش نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای خاطره انگیز آناهیتا همتی در تلویزیون؛ کسی متوجه متاهل بودن اش نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید