ارسال 5200 اثر از 31 استان به جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با اجرای ورزش پهلوانی آغاز شد.

ارسال 5200 اثر از 31 استان به جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه به صورت پخش زنده و با حضور مقامات کشوری، مدیران سازمانی از جمله جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، باطنی مدیر شبکه امید، حسین تاریخی رئیس انجمن های اتحادیه فیلم های مدرسه ای، داریوش یاری کارگردان و فیلمساز سینما، نماینده حوزه هنری، عباسی معاون فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، جهانگیر الماسی بازیگر سینما و دیگر مسئولین همراه با شرکت نمایندگان جشنواره و خانواده های آن ها برگزار گردید.

در هشتمین دوره این جشنواره، مجموعا 5200 اثراز 31 استان و 334 شهر و 1495 مدرسه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بعلاوه قرار است دانش آموزان برگزیده این دوره در باشگاه نهال (ویژه دبستانی ها) در باشگاه امید (ویژه متوسطه اول و دوم) در شبکه های کودک و امید مسیر رشد تخصصی خود را طی نمایند.

در ادامه این مراسم امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: خوشحالم که جشنواره فیلم مدرسه یک استعداد یابی است. برای این جشنواره بچه ها سه روز از هفته پیش و سه رو از هفته جاری را میهمان ما بودند. برای برگزاری این جشنواره حامیان متعدد داشتیم. خیلی ها در راستای شناسایی استعداد های این جشنواره یاری کردند.

او اضافه نمود: این کار از دل مدرسه آغاز شد که از ابتدا بسیار پررنگ و جدی بود و هست.

در ادامه الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در این جشنواره گفت: ابراز خوشحالی می کنم که در محضر دوستان هستم، فقط میخواهم تاکید کنم که هنرمند کسی هست که حرف ها و دریافت های خود را از جامعه و حقیقت هایی که پشت آن جامعه هستند به نحوی نشان دهد. از این رو فهم هنر و نقد و توانایی فراوری سه موردی هستند که به هدف یاری می نمایند.

در خاتمه اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، در محور داستانی تندیس زرین برترین کارگردانی به فیلم کلکسیون، برترین فیلمنامه به فیلم بیگانه، تندیس برترین بازیگر مرد به فیلم طلسم تعلق گرفت.

وبلاگ اخبار جدید فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارسال 5200 اثر از 31 استان به جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 5200 اثر از 31 استان به جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید