از نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شخصیت شناسی از روی نام از جمله پرطرفدارترین تکنیک های شخصیت شناسی عصر مدرن محسوب می گردد و افراد زیادی مایل به یادگیری آن هستند. این تست شخصیت شناسی در روان شناسی عامیانه منحصر به فرد به نظر می آید.

از نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اطلاعات کامل درباره شخصیت شناسی نامی می توانست برای ایجاد موقعیت های محبت آمیز و خانوادگی مفید باشد. اگر می شد تنها با دانستن نام طرف مقابل از شخصیت ذاتی او آگاه شوید، در برقراری ارتباطات، بسیار مفید واقع می شد. بی تردید این قبیل روش هایی شخصیت شناسی به جای آنکه بر پایه حقایق علمی راسخ باشند بر بخش سرگرمی تایید دارند.

با اول نامتان خودتان را بشناسید

شخصیت شناسی جذابیت زیادی ایجاد خواهد نمود. در یک بیان کلی می توان گفت، از این اطلاعات می توان در هر شرایطی استفاده کرد. حال با اول نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید یا برای تحلیل شخصیت دیگران بهره ببرید.

افرادی که اول نامشان با الف آغاز می شود: این دسته از افراد جزو خوش اخلاق ترین افراد جامعه محسوب می شوند و با خونگرمی خاصی که دارند، با افراد تازه خیلی زود ارتباط می گیرند. عموماً افرادی که اول نامشان با الف آغاز می شود، به هر چیزی که در زندگی بخواهند خواهند رسید.

افرادی که اول نامشان با ب آغاز می شود: کسانی که اولین حرف نامشان ب باشد، در عین زیبایی چهره منحصر به فردی که دارند، بسیار بسیار مغرور هستند. این دسته از افراد با وجود اینکه به مال و اموال اهمیت خاصی نمی دهند، اما به سبب زیبایی که دارند از غرور نسبی نیز برخوردار می باشند.

افرادی که اول نامشان با پ آغاز می شود: شخصیت شناسی از روی نام کسانی که اول نام ایشان پ دارد، بیانگر آن است که آن ها بسیار عاشق پیشه و احساساتی می باشند. عشق ورزیدن برای این قشر تا حدی اهمیت دارد که در اولویت تمامی امور به روابط عاطفی خود فکر می کنند.

افرادی که اول نامشان با ت آغاز می شود: آن دسته از افراد جامعه که اولین حرف نام ایشان ت دارد، بسیار رئوف هستند و به هیچ وجه طاقت رنجش دیگران را ندارند. به همین خاطر در صورت بروز مشکل سریعاً از طرف مقابل دلجویی می کنند.

افرادی که اول نامشان با ث آغاز می شود: ایشان از اراده قوی برخوردار هستند و برای انجام هر امری در زندگی خود که قدم بردارند، تا انتهای امر را با جدیت طی می کنند. این دسته از افراد که اخلاق خوبی هم دارند، با قدرتمندی خود کوشش می کنند که محتاج دیگران نباشند.

افرادی که اول اسشمان با ج آغاز می شود: جالب است بدانید که افرادی که اول نامشان ج دارد، از اندام ورزیده و هیکلی برخوردار می باشند. ایشان با وجود اینکه در امور مختلف احساس سر در گمی دارند، اما در محبت کردن هم چیزی کم ندارند.

افرادی که اول نامشان با چ آغاز می شود: از دلسوزترین افراد جامعه بر اساس شخصیت شناسی نامی، کسانی هستند که اولین حرف نامشان با چ آغاز می شود. این افراد که می توانند یک عاشق واقعی باشند، در زبان بازی و مراودات زبانی درجه یک می باشند.

افرادی که اول نامشان با ح آغاز می شود: اگر در پی رازدارترین افراد هستید، ضروری است بدانید افرادی که اولین حرف نامشان ح می باشد با اخلاق خوبی که دارند، بسیار رازدار نیز شناخته می شوند. این قشر علاوه بر اخلاق زیبا، چهره بسیار زیبایی هم دارند.

افرادی که اول نامشان با خ آغاز می شود: شخصیت شناسی از روی نام افرادی که اول نامشان خ دارد، کار سختی نیست؛ چراکه ایشان بسیار منظم و دقیق عمل می کنند. البته ایشان بسیار مهربان نیز هستند که باعث جذابیت بیشترشان خواهد شد.

افرادی که اول نامشان با د آغاز می شود: عموماً ایشان بسیار دین دار هستند و در عین حال از روحیه شاد و بشاشی نیز برخوردار می باشند. این افراد هرگز از کوشش برای رسیدن به اهداف خود خسته نخواهند شد و برای رسیدن به اهداف خود ارزش زیادی قائل خواهند بود.

افرادی که اول نامشان با ر آغاز می شود: این دسته از افراد جزو پایه ترین اقشار برای سرگرمی و خوشگذارانی شناخته می شوند، بنابراین طبیعی است که اخلاق بسیار عالی هم دارند. البته ناگفته نماند که ایشان کمی بلند پرواز و زیاده خواه نیز هستند که می بایست بسیار مراقب از دست نرفتن دین و ایمان خود باشند.

افرادی که اول نامشان با ز آغاز می شود: شخصیت شناسی از روی نام ایشان نشان می دهد که در زندگی بسیار دچار شکست می گردند، اما زمین نخورده و سریعاً به زندگی عادی برخواهند گشت. بنابراین به راحتی می توان حدس زد که اخلاق خوبی هم دارند.

افرادی که اول نامشان با ژ آغاز می شود: کسانی که اول نامشان ژ دارد، خیلی زود دل می بندند و به هیچ وجه شرایط و شرایط زندگی بر احساسات ایشان تاثیر نمی گذارد. ایشان همیشه می کوشند که اعتماد به نفس خود را حفظ کنند.

افرادی که اول نامشان با س آغاز می شود: متاسفانه این قشر علی رغم استعداد و توانایی های بدنی بالایی که دارند، خیلی زود عصبانی می شوند. به همین جهت زود به زود با دیگران به بحث و جدل می پردازند.

افرادی که اول نامشان با ش آغاز می شود: ایشان می بایست همیشه مراقب زبان خود باشند تا با نیش زبانشان اطرافیان را نسبت به خود دلزده نکنند. البته این به معنای نامهربانی ایشان نیست، بنابراین نباید درباره ایشان زود قضاوت کرد.

افرادی که اول نامشان ص آغاز می شود: شخصیت شناسی نامی ایشان نشان می دهد که بسیار زودباور هستند و دهن بینی از خصوصیات اخلاقی بد ایشان است. این افراد در عین حال از شجاعت و اخلاق خوش نیز بهره مند می باشند.

افرادی که اول نامشان با ض آغاز می شود: از داناترین و باهوش ترین افراد جامعه کسانی هستند که اولین حرف نامشان ض باشد. ایشان که بسیار درونگرا نیز هستند، نگرانی های خود را به راحتی مخفی می کنند.

افرادی که اول نامشان با ط آغاز می شود: از دیگر اقشاری که بسیار خونگرم هستند، افرادی می باشند که اول نامشان با ط آغاز می شود. ایشان که اخلاق بسیار خوبی دارند، از قلبی پاک و رئوف نیز بهره مند می باشند.

افرادی که اول نامشان با ظ آغاز می شود: ولخرج ترین افراد جامعه نامی دارند که با ظ آغاز می شود، این افراد که علاقه شدیدی به سرگرمی دارند، همیشه رو راست با دیگران رفتار می کنند.

افرادی که اول نامشان با ع آغاز می شود: شخصیت شناسی از روی نام کسانی که ع حرف اول نامشان است، بخشش و دوستی پایدار این افراد را بیان می نماید. ایشان به حدی بخشنده هستند که در زندگی بخاطر مسائل مالی، سختی زیادی می کشند.

افرادی که اول نامشان با غ آغاز می شود: این عده از افراد از خطای اطرافیان زود گذر می کنند و بسیار اهل فکر و علم آموزی می باشند. این دسته از افراد همیشه در پی زندگی با صلح و آرامش می باشند.

افرادی که اول نامشان با ف آغاز می شود: اگرچه این دسته کمی تندخو هستند، اما از شجاعت بالایی نیز برخوردار می باشند. البته با همین خصوصیات اخلاقی هم می توانند به جایگاه های خوبی در اجتماع برسند.

افرادی که اول نامشان با ق آغاز می شود: با درایت ترین افراد کسانی هستند که اولین حرف نامشان قاف است، به همین جهت با اخلاق خوب و برنامه فکر شده برای رسیدن به اهداف خود کوشش می کنند.

افرادی که اول نامشان با ک آغاز می شود: این قشر با دانایی تمام و بر اساس نظم و کاملاً اصولی به اهداف بلند خود در زندگی می رسند، اما اخلاق تندی دارند.

افرادی که اول نامشان با گ آغاز می شود: این دسته از افراد در راضی نگاه داشتن اطرافیان بسیار درجه یک هستند، به همین علت در عاشق پیشگی کاملاً پیروز خواهند بود.

افرادی که اول نامشان با ل آغاز می شود: شخصیت شناسی از روی نام که با ل آغاز می شود، یک دندگی، غرور و تعصب بیجا بر روی خانواده را درباره این افراد اثبات می نماید.

افرادی که اول نامشان با م آغاز می شود: از جمله افرادی هستند که سریع عصبانی شده و سریع هم آرام می شوند. این قشر قلبی مهربان و چشمانی درشت و زیبا دارند.

افرادی که اول نامشان با ن آغاز می شود: این دسته از افراد دمدمی مزاج عمل می کنند و در رفتار با دیگران تعادل ندارند. به همین علت کمی از نظر اخلاقی کینه ورز نیز هستند.

افرادی که اول نامشان با و آغاز می شود: اگر کسی به یاری احتیاج داشته باشد، افرادی که اولین حرف نامشان و است سریعاً خود را خواهند رساند. این در حالی است که ایشان بسیار مغرور هستند.

افرادی که اول نامشان با ه آغاز می شود: از جمله کسانی هستند که از نظر شخصیت شناسی نامی به امر و نهی و ریاست بر دیگران لذت می برند و در عین حال زیبایی خاصی هم دارند.

افرادی که اول نامشان با آغاز می شود: این افراد اخلاقی شبیه به کسانی دارند که اول نامشان با ن آغاز می شود، اما از هیکلی ورزیده و چهارشانه برخوردار هستند.

منبع: فرارو

به "از نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید