انصاری فرد: وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال را به یک چشم نگاه می کند، طرح های بلند مدتی پیش بینی کرده ایم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طرح های بلند مدتی پیش بینی کرده ایم که در مرحله کارشناسی و تدوین است.

انصاری فرد: وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال را به یک چشم نگاه می کند، طرح های بلند مدتی پیش بینی کرده ایم

به گزارش خبرگزاری تسنمی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدحسن انصاری فرد پس از برگزاری مجمع سالیانه این باشگاه که در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گفت: در ابتدا گزارشی در خصوص وضعیت فعلی و همچنین چشم انداز و دورنمای باشگاه پرسپولیس را به وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع ارائه کردم و سپس در خصوص صورت های مالی و بندهایی که باید اصلاح شود بحث کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در کل دو ساعت خیلی مفیدی را داشتیم و امیدواریم در مجامع آینده اشکالاتی که در صورت های مالی وجود داردرا رفع کنیم. اکثر موارد مالی باشگاه رفع شده و بعضی پرونده ها مسائل دادگاهی دارند که شاید در یکی دو سال آینده رفع نشود ولی خیلی از بندها بخصوص بدهی هایی که به طلبکاران داریم را می توان با پیگیری ها تا سال آینده رفع کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم روند فعلی موفقیت های باشگاه را حفظ و مسائل را با همدلی رفع کنیم. خوشحالم که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی، اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان باشگاه همبستگی بسیار خوبی وجود دارد و این قطعا به روند پیشرفت باشگاه بسیار کمک می کند.

انصاری فرد ضمن تقدیر از حمایت های سلطانی فر گفت: اولویت هر مدیری در باشگاه پرسپولیس و استقلال اجرای طرح های کوتاه مدت و میان مدت است ولی خوشبختانه ما طرح های بلند مدتی را هم پیش بینی کرده ایم که در مرحله کارشناسی و تدوین است تا بعد از ما هم هر مدیری آمد بتواند این راه را ادامه دهد. همین که وزیر ورزش و جوانان هر دو تیم پرطرفدار پایتخت را به یک چشم نگاه می کند از او ممنونیم و اگر حمایت های ایشان را داشته باشیم با دلگرمی بیشتری جلو می رویم که خوشبختانه این حمایت ها الان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال را به یک چشم نگاه می کند، طرح های بلند مدتی پیش بینی کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال را به یک چشم نگاه می کند، طرح های بلند مدتی پیش بینی کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید