کنایه های تندوتیز سپهر حیدری به امید نورافکن و استقلالی ها

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی مجذوب کننده و یک طرفه پیروز شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ، اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان باشد و با خیال آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران بروند.

کنایه های تندوتیز سپهر حیدری به امید نورافکن و استقلالی ها

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: بازی با گل گهر یک نمایش بی نظیر بود. پرسپولیس چه در دفاع و چه در حمله تمرکز لازم را داشت و هر زمان پرسپولیس خودش بوده نمایش خوبی ارائه داده است. درست مثل سال 87 که محکوم به پیروزی برابر صبا قبل از بازی با سپاهان بودیم و این تیم را با 4 گل شکست دادیم. من فکر می کنم همه چیز دست در دست هم داده تا اتفاقات سال 87 باز هم برای ما تداعی گردد.

او در خصوص بازی هفته انتهای پرسپولیس با نساجی اذعان کرد: مسلما بازی با نساجی قائمشهر سخت ترین بازی فصل است و پرسپولیسی ها آنقدر تجربه دارند که هیچ حریفی را دست کم نگیرند. مهم ترین موضوع در این بازی تمرکز و اتحاد است. پرسپولیس با توجه به شرایطی که قبل از سال تازه داشت، در هیچ یک از بازی های خود حق کوچ کترین اشتباه را نداشت و در بازی با نساجی نیز همین موضوع باید رعایت گردد. در این ملاقات فقط و فقط باید روی بازی خود تمرکز نمایند هیچ توجهی به بازی سپاهان نداشته باشند، چراکه سرنوشت قهرمانی در دستان خود پرسپولیس است. مطمئن هستم بازیکنان و کادرفنی شرایط را می دانند و ما به عنوان طرفدار باید از این تیم فقط و فقط حمایت کنیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده و صحبت های مطرح شده از سوی سپاهان و استقلال در خصوص موفقیت این تیم و ربط دادن آن به عوامل بیرونی گفت: حرف و حدیث زیاد است. خیلی از تیم ها با بودجه آن چنانی تیم می بندند و برخی دیگر از تیم ها از همه جهات حمایت می شوند، اما در نهایت به قهرمانی نمی رسند، اما پرسپولیس در عین شایستگی در آستانه قهرمانی واقع شده است و این موضوع مسلما موجب می گردد به برخی ها فشار بیاید.

حیدری تاکید نمود: بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد. بهتر است از پرسپولیس الگوبرداری نمایند، نه اینکه قهرمانی این تیم را زیر سوال ببرند. در 6 سال اخیر این تیم 5 با قهرمان شده و 2 بار به فینال آسیا رفته است؛ مگر می گردد این اتفاقات شانسی باشد؟

او یادآور شد: یک زمان صحبت از وزیر و افراد دیگر بود، الان چه کسی را می نام ببرند؟ وزیر می تواند سانتر کند؟ می تواند گل بزند؟ این بهانه ها دیگر نخ نما شده و فقط برای زیر سوال بردن پرسپولیس است. جای صحبت، تمرکز نمایند و از پرسپولیس یاد بگیرند و تلاش بیشتری انجام بدهند و به حریف احترام بگذارند. باید پخته تر و سنجیده عمل کرد، نه اینکه مثل یک کودک صحبت نمایند و نام تیم حریف را جلوی دوربین اشتباه بگویند که مثلا بخواهند چهره شوند یا در دل طرفدار جا باز نمایند و خودشیرینی نمایند.

این مدافع پیشین سرخ پوشان اضافه نمود: کسی به شلوغ کاری جام نمی دهد. چیزی که شما را قهرمان می نماید تلاش، تلاش و در نهایت شایستگی است. پرسپولیس با توجه به قهرمانی در نیم فصل اول و نتایجی که گرفت و بعد از آن در حالی که کم ترین شانس را بین سه تیم صدرنشین در انتها سال داشت و بازگشت دوباره اش به صدر، از هر تیمی برای قهرمانی شایسته تر است. با بهانه جویی نمی گردد نتیجه گرفت و دوستان باید تتازه نظر نمایند. البته چه بهتر به این رویه خود ادامه دهند تا ما تمرکز کنیم و باز هم قهرمان شویم.

حیدری در واکنش به صحبت های اخیر امید نورافکن علیه پرسپولیس گفت: از یک بازیکن ملی پوش بعید است بهانه جویی کند. امید نورافکن هنوز در دوران بچگی مانده و گویا به بلوغ فکری نرسیده است. برای خودشیرینی و بستن قرارداد بالاتر پرسپولیسی را زیر سوال می برد که از کودکی عکس بازیکنان این تیم را جمع می نموده و حالا بی احترامی می نماید. هر زمان که می خواهد از پرسپولیس صحبت کند، استرس می گیرد و حرف هایی می زند که نامعقول است.

او تاکید نمود: اینکه پرسپولیس قهرمان می گردد ناپاک است، اما اگر شما تیم خوب ملوان را در حضور پر رنگ طرفداران خود می بردید و اکنون صدر بودید این قهرمانی پاک بود؟ اگر این حرف ها از روی حسادت نیست پس برای چیست؟ جایی اینکه دهان خود را باز کنید، تمرکز داشته باشید و جای بی احترامی تلاش کنید و بجنگید.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم در خصوص مصادف شدن سالگرد این قهرمانی با بازی هفته انتهای فصل جاری گفت: مسابقه با نساجی دقیقا تداعی همان بازی پرسپولیس و سپاهان در 28 اردیبهشت است. همه چیز سال جاری برای پرسپولیس همانگونه رقم خورد که در سال 87 رقم خورد. ان شاالله این روز باز هم برای پرسپولیس خوش یمن باشد. هر چند فکر می کنم آن قهرمانی دراماتیک با آن شرایط که 6 امتیاز از ما کسر کردند، هرگز تکرار نگردد. کسی به من پاس گل داد که من از کودکی لباس او را داشتم؛ همه چیز واقعا رویایی بود. خدا را شکر خداوند پاداش عشق کودکی من به پرسپولیس را داد و من گلی را زدم که موجب قهرمانی تیم محبوبم شد. امیدوارم این اتفاق باز هم در روز پنج شنبه تکرار گردد و پرسپولیس به قهرمانی برسد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "کنایه های تندوتیز سپهر حیدری به امید نورافکن و استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های تندوتیز سپهر حیدری به امید نورافکن و استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید