پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است ، سپاهان تنها مدعی لیگ برتر با پنجره باز

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیر جابجایی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و بعلاوه هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیم شان انجام نداده اند.

پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است ، سپاهان تنها مدعی لیگ برتر با پنجره باز

به گزارش وبلاگ اخبار جدید فرشید طاهری در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد لیست بازیکنان مجاز تیم ها، مربیان و شرایط جابجایی لیگ برتر توضیحاتی را به توضیح زیر بیان کرد:

لیست مجاز تیم ها

هر تیم می تواند 19 بازیکن بزرگسال، 6 بازیکن زیر 23 سال، 6 بازیکن زیر 21 سال داشته باشد که مجموع این نفرات 31 بازیکن می شوند. البته یک لیست سهمیه بازیکنان خاص(محدویت سنی) هم داریم که هر باشگاه می تواند 6 بازیکن آموزشگاه ورده های پایه خود را به صورت قرضی به تیم های دیگر قرض بدهند که نام آنها در این لیست سهمیه خاص قرار می گیرد.منظور از بازیکنان آموزشگاه همان بازیکنان کنونی امید و جوانان باشگاه است.

شایان ذکر است که در لیست 19 نفره ،هر باشگاه می تواند حداکثر 5+1 یک بازیکن خارجی جذب کند که یکی از این بازیکنان حتما باید از قاره آسیا باشد.

باشگاه ها مکلف به اعلام بودجه هستند

طبق مقررات تازه جابجایی و الزامات رعایت سقف بودجه از سوی باشگاه ها که مورد تاکید نهادهای نظارتی هم هست باشگاه ها مکلف به اعلام بودجه خود به سازمان لیگ فوتبال ایران تا تاریخ 25 تیر 1402 هستند و بدون اعلام بودجه، سامانه جابجاییی باشگاه ها باز نمی گردد. متاسفانه تا این لحظه هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و بعلاوه هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیم شان انجام نداده اند این در حالی است که جابجایی از 20 خرداد شروع شده است.

مدارک لازم برای مربیگری در لیگ برتر

طبق دستور العمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقا مربیان، کادرفنی تیم ها برای فعالیت در لیگ برتر به توضیح زیر است:

سرمربی و مربیان : مدرک A آسیا

مربی بدنساز: مدرک مربیگری سطح یک آسیا

مربی دروازه بانان: مدرک مربیگری سطح دو آسیا

البته باتوجه به مصوبه کارگروه جابجایی، مربیان و سرمربیان برای ثبت قرارداد فصل تازه خود باید تاییدیه اعتبار مدرک مربیگری خود را از کمیته آموزش فدراسیون دریافت و به سازمان لیگ فوتبال ارایه نمایند.

فقط پنجره جابجاییی 4 باشگاه باز است

برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازیکنان باشگاه های مختلف یکی از شروط اصلی نداشتن بدهی و گرفتن مجوز های لازم از سوی کمیته های مشخص شرایط، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال است. تا به امروز فقط 4 باشگاه سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی و گل گهرسیرجان هیچ بدهی ندارند و پنجره جابجاییی این باشگاه ها باز است و سایر باشگاه ها هرچه زودتر باید نسبت به برطرف مسدودی پنجره جابجاییی خود اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است ، سپاهان تنها مدعی لیگ برتر با پنجره باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است ، سپاهان تنها مدعی لیگ برتر با پنجره باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید