درویش هم به زودی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته می گردد ، نکونام نمی تواند این استقلال را جمع کند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پیشکسوت پرسپولیس گفت: با اولین لغزش رضا درویش را از مدیرعاملی این باشگاه برکنار خواهند کرد.

درویش هم به زودی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته می گردد ، نکونام نمی تواند این استقلال را جمع کند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید بهزاد داداش زاده در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه های بزرگ فوتبال ایران نظیر استقلال و پرسپولیس به موفقیت بزرگی نمی رسند، گفت: تا زمانی که استقلال و پرسپولیس وابسته به دولت، وزارت ورزش و سازمان های دیگر باشند و دیگران برای شان تصمیم بگیرند هیچ اتفاق مثبتی برای آنها رخ نخواهد داد. هم اکنون علی خطیر به عنوان مدیرعامل مشغول فعالیت شده ولی به او اجازه نمی دهند به خوبی کارش را انجام بدهد. جواد نکونام هم می خواهد مقابل دشمنان استقلال بایستد و بجنگد، اما نمی گذارند تیمش را جمع کند. معین است که دخالت هایی در بدنه این باشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: خواهش می کنم هواداران را اذیت ننمایند، چون تنها دلخوشی شان فوتبال است. هیچ کس به فکر این دو باشگاه پرطرفدار نیست، هواداران چه گناهی دارند که نمی توانند تیم شان در شرایط خوب ببینند. در مدیریت کلان ورزش ایران اگر در کارهای باشگاه و سرمربی تیم دخالت ننمایند، تیم ها در آرامش کارشان را به شکل بهتری ادامه خواهند داد.

*تا چند وقت دیگر درویش از مدیرعاملی کنار گذاشته خواهد شد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس کار سختی در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد، توضیح داد: با اینکه پرسپولیس در فصل جابجایی بسیار خوب عمل نموده، اما باز هم سال جاری سال سختی برای پرسپولیس خواهد بود. رضا درویش باید پرسپولیس را برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا، تقویت کند تا کادرفنی برای پیاده کردن برنامه های تاکتیکی خود مسئله ای نداشته باشد. بعلاوه امکانات و تجهیزات مناسبی را برای کادرفنی مهیا کند تا به برترین شکل تیم را به منظور حضور در رقابت های پیش رو آماده نمایند. در نهایت نیز تنها این شخص مدیرعامل است که باید در مورد تمامی اتفاقات و رخدادهای پیش آمده، جوابگو باشد.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه درویش به خوبی باشگاه پرسپولیس را مدیریت می نماید، تاکید نمود: در پرسپولیس کارهای اجرایی زیر نظر مدیرعامل باشگاه انجام می گردد و یک نفر تصمیم می گیرد. در بخش فنی نیز سرمربی مسائل تاکتیکی و تکنیکی را برعهده دارد که بر همین اساس تیم فوتبال پرسپولیس توانست در فصل قبل قهرمان لیگ برتر و جام حذفی گردد. ولی با این حال رضا درویش در یک سال اخیر عملکرد خوبی داشته، او را از هیأت مدیره باشگاه دور کردند و تا چند وقت دیگر از مدیرعاملی هم کنار گذاشته خواهد شد. منتظر اولین لغزش درویش هستند تا او را بردارند.

*با جذب یکی، دو بازیکن نمی گردد قهرمان آسیا شد

داداش زاده در خاتمه درباره اینکه بازیکن تاپ به فوتبال ایران نمی آید چون پول زیادی می خواهد، اظهار داشت: تیم هایی که پول دارند به راحتی بازیکنان مدنظرشان را می گیرند، اما با جذب یکی، دو بازیکن هم نمی گردد قهرمان آسیا شد. با اینکه امکانات و تجهیزات مناسب برای رسیدن به هدف یک تیم یاری زیادی می نماید، ولی یک تیم باید همدل و متحد باشد تا بتوانند نتیجه دلخواه و قهرمانی را به دست بیاورند. پرسپولیس هم می تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد، البته این مسئله احتیاج به تدارکات و آماده سازی ایده آل دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درویش هم به زودی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته می گردد ، نکونام نمی تواند این استقلال را جمع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش هم به زودی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته می گردد ، نکونام نمی تواند این استقلال را جمع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید