با اولین پارک موضوعی ایران در مشهد، پارک بازی پروفسور بازیما آشنا شوید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، امروز می خواهیم تا یکی از پارک های بسیار جالب را در ایران به شما معرفی نماییم، پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد که به عنوان اولین پارک موضوعی در ایران نیز شناخته می گردد. این پارک، کاملا پارکی است علمی و البته تخیلی که نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگسالان نیز اسباب حضور در محیطی علمی و رویاگونه را فراهم آورده است. نمی گردد به قطعیت گفت که این پارک تنها مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان است زیرا آن قدر پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد زیبا و جالب هم طراحی و هم ساخته شده است که برای بزرگسالان نیز محیطی مجذوب کننده و دیدنی به شمار میرود. امروز با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، از 0 تا 100 پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد را آنالیز نموده و بشناسیم.

با اولین پارک موضوعی ایران در مشهد، پارک بازی پروفسور بازیما آشنا شوید

همانطور که در مقدمه این مطلب گفتیم، امروز می خواهیم به اولین پارک موضوعی ایران یعنی پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد بپردازیم. این پارک با موضوع علمی و زیستی که به بدن انسان می پردازد، در زمره یکی از جالب ترین و دیدنی ترین پارک های ایران قرار گرفته است و از این رو باید پارک علمی پروفسور بازیما را قاطعانه به عنوان اولین و منحصر به فرد ترین پارک موضوعی در ایران معرفی نماییم.

این پارک موضوعی در مساحتی حدود 2400 متر و در طبقه چهارم مجتمع وصال واقع در منطقه گردشگری سپاد در مشهد مقدس واقع شده است.

در پارک علمی پروفسور بازیما سوار بر ماشین زمان می شوید و تا به ابتدایی ترین خلقت جهان رفته و سفری پرهیجان را از آغاز آفرینش تا به امروز تجربه نمایید. در این پارک با سوار شدن بر زیر دریایی اکتشافی، به جهانی عجیب جانوران زیر دریا هم خواهید رفت البته، شما در پارک بازیما می توانید به خیلی جاها سفر کنید و بدن انسان و یا زیر دریا و یا خیلی منطقه ها علمی دیگر را به صورت بازسازی شده، سفر کنید و ببینید و در آن به یک گردش علمی بروید.

پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد برای اولین بار در کشور و بعلاوه به عنوان سومین پارک موضوعی با این حال و هوا در جهان پس از کورپوس هلند و کشور سنگاپور می باشد. در پارک پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد به همراه کاراکتر پزشک پروفسوری به نام بازیما همراه می شویم.

در عبور از این پارک، با عبور از داخل دهان یک انسان غول پیکر آغاز شده و سفر در درون اندام های بدن انسان آغاز شده و به کشف اسرار بدن انسان و ناشناخته های آن خواهیم پرداخت. در پارک پروفسور بازیما، از آخرین تکنولوژی ها و تکنیک های تفریحی و کشف استعداد، افزایش و راهنمایی هوش هیجانی در بچه ها و یا شاید حتی انسان ها استفاده شده و سعی بر آن شده است تا بازدیدنمایندگان در حین تفریح و تفریح که در این پارک خواهند داشت، مطالب علمی و آموزنده ای را نیز فرا خواهند گرفت و علاوه بر گشت و گذار با حال و هوای خاص، خاظره ای خوش و متفاوت را در این پار ک تجربه خواهید کرد.

اما بیایید تا از شیوه طراحی محیطی این پارک می گذریم و اگر موافق باشید، به بازی هایی که در این پارک می توان انجام داد، می پردازیم. بازی های پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد نیز در نوع خود منحصر به فرد و بی مانند است و این بی مانندی به حدی است که حتی می توان در در محیط سیمیلاتور این پارک، شرایط همچون پرواز یک خلبان پروازی را بر روی شهر مشهد را تجربه نموده و هیجانی همچون هیجان پرواز را تجربه نمایید.

بعد از یک پرواز شبیه سازی شده؛ شما می توانید با استفاده از ژیروسکوپ های فضایی، تست های مقدماتی فضا نوردی و شبه بی وزنی را تجربه نمود.

همین حالا برای رزرو آنلاین هتل های مشهد اقدام کنید

با مریخ نورد بازیما به کاوشگری در سطح مریخ رفته و پرداخته می گردد و در آسمان نمای خورشیدی پلانتاریوم و فضای لایتناهی آسمان ها را به هرماه دوستان خود دیدن بنماییم. اگر خواستید می توانید به بخش آموزشگاه زیست شناسی این پارک بروید و همچون یک پزشک به تشریح بدن انسان از نوع پلاستیکی و مصنوعی البته و یا یک قورباغه بپردازید و در نهایت هم، مانند یک پرستار از تزریق گرفته تا احیای قلبی یک بیمار شبیه سازی شده را به صورت عملی انجام دهید.

اگر هم که این بازی ها را انجام دادید و خواستید به سراغ فعالیت دیگر بروید، مخصوصا اگر نوجوان همراهی با خود دارید که دختر هم هست، می توانید به اتاق ربان صورتی بروید و در یک فضای کاملا خصوصی، به وسیله بازی و تفریح پاسخ تمامی سوالات مربوط به دوران بلوغ هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی و در کل هر سوالی نسبت به جنس مونث را بپرسید و درباره آن ها اطلاعات کسب نمایید.

به صورت کلی شما در این پارک می توانید تا از موضوعات در زمینه ستاره شناسی، زیست شناسی یا نجوم، معلوماتی کسب نمایید.

شما از ابتدای ورودتان به پارک، به یاری یک ساعت بسیار بزرگ و غول آسا، به لحظات اولیه پیدایش جهان سفر می کنید و به صورت عینی و از نزدیک خواهید دید که جهان هستی ما که در آن قرار داریم، واقعا چگونه به وجود آمده است و چه فرایندهای زمین شناسی در قاره ها و محیط زیست آنان به وجود آمده است که در حال حاضر، همچین جهان منظمی را به وجود آورده است گام بعدی ما در این پارک این است که وارد لایه های ریزتر حیات و وجود انسان ها شویم.

در واقع شما با حضور در یک پارک آن هم پارک علمی پروفسوز بازیما در مشهد، از پیدایش موجودات تک سلولی تا موجوداتی با ساختار پیچیده که حتی از سیطره دانسته ها و علم ما نیز خارح هستند، آشنا شویم و به نوعی فرایند تکامل آن ها را مورد آنالیز قرار دهیم . بیایید تا به اندام های انسان غول پیکری که در این پارک قرار گرفته است، برویم.

شما می توانید به مانند یک دستگاه آندوسکوپ وارد بدن انسان شوید و تک تک اعضای بدن آن را از میحیطی بازسازی شده و از داخل مورد آنالیز قرار دهید!

خاطرتان هست که در بالاتر گفتیم که این پارک پس از دو پارک که در هلند و سنگاپور هستند، سومین پارک موضوعی با این حال و هوا است؟ در واقع منظور ما این بود که این پارک، سومین پارکی است در جهان که امکان سفر و حضور به داخل بدن انسان ها را می دهد. قسمت ژوراسیک پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد این امکان را به وجود آورده است که از نزدیک با دایناسورها و موجودات هم دوره آن ها آشنا می شوید.

در این قسمت شما با حضور در میدان مرکزی، اسکلت یک دایناسور از پیش ساخته شده را دیدار خواهید کرد که برایتان بسیار جالب توجه به نظر خواهد آمد و حضور در آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود. یکی دیگر از بخش های این پارک که به انتخاب بازدیدنمایندگانش بسیار جالب و دیدنی به نظر می آید، قسمت معماری این پارک است.

با حضور در این قسمت، شما می توانید با ساخت یک خانه کوچک و حتی ضد زلزله آن هم با لگو، مهارت های معماری و سازه خود را امتحان کنید و حتی بالا نیز ببرید. در این قسمت پارک توصیه می کنیم که سازه کوچک مصنوعی خود را بسازید و سپس آن را به یاری دستگاه شبیه ساز زلزله ای که در پارک برای شما تعبیه شده است، مورد یک آزمایش بسیار بسیار جدی قرار دهید.

همین حالا برای رزرو آنلاین هتل های مشهد اقدام کنید

بیایید برای ادامه گردش از زمین دل بکنیم و به جهانی زیر آب برویم. بالاتر نیز اشاره کردیم که قسمتی از ماجراجویی ما در این پارک در زیر آب ها پیگیری می گردد. بیایید قبول کنیم که همه ما از دوران کودکی می دانستیم که نهنگ ها، موجودات بسیار بزرگی هستند که در آب زندگی می نمایند اما شاید هیچ یک از ما فکر این که حتی بخواهیم برخورد نزدیک با این موجودات را داشته باشیم را در فکر نداشتیم.

در پارک علمی برخورد نزدیک با این موجودات را نداشته باشیم. در پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد شما نه تنها می توانید موجودات زیرآبی را در ابعاد واقعی آن ها را ببنید بلکه می توانید تا به صورت مشهود اسکلت واقعی یک نهنگ هم که در این پارک قرار گرفته شده است را از نزدیک ببینید. در پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد در بعضی از قسمت ها می توانید خدمات روانی خوبی را برای نوجوانان خود دریافت نمایید.

به هر حال شما با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید به صورت آنلاین بلیط را خریداری نمایید تا بتوانید برای بازدید از این پارک برنامه ریزی کنید.

توجه نمایید که به خصوص اگر اهل مشهد نباشید این کار خیلی برای صرفه جویی در وقت شما، بهینه است. در پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد شما می توانید بعلاوه از دوره های آموزشی که برای بچه ها و نوجوانان برگزار می گردد نیز بهره ببرید زیرا در این جلسات، مطالب علمی را به وسیله بازی و تفریح به دلبندان شما می آموزند. این پارک هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 22 شب باز است.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه 4+

منبع: الی گشت

به "با اولین پارک موضوعی ایران در مشهد، پارک بازی پروفسور بازیما آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اولین پارک موضوعی ایران در مشهد، پارک بازی پروفسور بازیما آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید