برخورد مرگبار یک هواپیما با بمب افکن بی 17 در آمریکا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در جریان پرواز نمایشی بر فراز شهر دالاس آمریکا 2 هواپیمای نیروی هوایی ایالات متحده پس از برخورد شدید با یکدیگر سقوط کردند.

برخورد مرگبار یک هواپیما با بمب افکن بی 17 در آمریکا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، به گفته اداره هوانوردی فدرال آمریکا و سازمان آتش نشانی و نجات شهر دالاس، دو هواپیما روز شنبه (به وقت محلی) هنگام پرواز در نمایشگاه هوایی دالاس بر اثر برخورد شدید با یکدیگر سقوط کردند.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در اطلاعیه ای اعلام نمود که 2 هواپیمای دوران جنگ جهانی دوم روز شنبه هنگام انجام پرواز نمایشی در مراسم بزرگداشت روز جانباز که به مدت سه روز از آدینه 11 نوامبر (20 آبان) در تگزاس شروع شده، در آسمان به شدت به یکدیگر کوبیدند.

بر اساس این اطلاعیه یک بمب افکن بی 17 و یک هواپیمای کوچک بِل پی 63 کینگ کبرا هنگام پرواز در نمایشگاه هوایی نیروی هوایی آمریکا به نام بال های نیروی هوایی برفراز دالاس بودند که درست قبل از ساعت 1:30 بعدازظهر به وقت محلی در آسمان و در نزدیکی فرودگاه دالاس با هم برخورد و سقوط کردند.

به گفته اداره هوانوردی فدرال آمریکا هنوز تعیین نیست که سرنشینان این دو هواپیما چند نفر بوده و اما گفته شده در این حادثه 6 نفر کشته شدند.

منبع: فرارو

به "برخورد مرگبار یک هواپیما با بمب افکن بی 17 در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد مرگبار یک هواپیما با بمب افکن بی 17 در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید