بستیون B70 جدید،فست بکی مدرن با جذابیتی جهانی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اوایل تابستان امسال بود که جزئیات اولیه بستیون B70 متعلق به گروه خودروساز فاو منتشر شد. البته نام این خودرو در آن زمان بسترن بود، ولی از آنجایی که نسل پیشین B70 دیگر بازنشسته شده و قرار است نسل جدید آن بسیار سطح بالاتر باشد بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که فاو نام برند را نیز تغییر داده است.

بستیون B70 جدید،فست بکی مدرن با جذابیتی جهانی

اما درباره نسل جدید B70 چه می توان گفت؟ در آغاز باید گفت این خودرو یک فست بک چینی با ظاهر خوب است و البته استایل آن به نوعی ما را به یاد کادیلاک CT5، 2020 می اندازد.

خودرویی که در نمایشگاه پکن به نمایش گذاشته شده درست همانند تصاویر رسمی منتشر شده از رنگ قرمز براقی سود می برد. این رنگ جذابیت بیشتری نسبت به رنگ سفیدی دارد که روی خودروی قبلی بکار رفته است.

بستیون B70 جدید طول/عرض/ارتفاع به ترتیب 4810/1840/1455 میلی متری داشته و فاصله بین محوری آن به 2800 میلی متر می رسد. B70 جدید اندکی کوچک تر از کادیلاک CT5 بوده و البته به اندازه آن زیبا نیست هرچند کادیلاک خودرویی فست بک نیست و در مقابل B70 کل درب پشتی را باز خواهد کرد تا شما فضای بهتری برای قرار دادن وسایل در اختیار داشته باشید.

این اولین خودرویی است که از پلتفرم جدید FMA فاو استفاده می کند. FMA مخفف معماری ماژولار فاو است هرچند خود فاو اعلام کرده حرف F نشان دهنده روبه جلو بودن و نگاه به آینده است.

داخل کابین B70 جدید نورپردازی مدرن وجود دارد هرچند ردپای طراحی مرسدس در آن مشهود است. کنسول مرکزی هم پذیرای صفحه نمایشی شده که کنترل های سیستم تهویه مطبوع را در خود جای داده و این یکی هم مشابه محصولات مدرن آئودی است.

اما زیر کاپوت پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 169 اسب بخار قرار داشته و همکار آن نیز گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک می باشد.

منبع: پدال

منبع: فرادید

به "بستیون B70 جدید،فست بکی مدرن با جذابیتی جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستیون B70 جدید،فست بکی مدرن با جذابیتی جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید