چگونه می توان از استانبول به کوش آداسی رفت؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از کشور ترکیه و شهرهای دیدنی این کشور به شمار می آید. اگرچه شهرهای کشور ترکیه تفاوت های بسیاری از نظر معماری و بافت شهری با یکدیگر دارند، اما همه آن ها دارای جذابیت های منحصر به فردی هستند که بازدید آن ها، همه گردشگران و بازدیدکنندگان را به وجد می آورد. شما می توانید در سفر خود به ترکیه، به راحتی از استانبول به کوش آداسی سفر کنید و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و بتوانید تنها در چند روز از منطقه ها و مراکز دیدنی و به یاد ماندنی این دو شهر بازدید نمایید.

چگونه می توان از استانبول به کوش آداسی رفت؟

در ادامه این راهنما قصد داریم تا اطلاعات لازم برای سفر از استانبول به کوش آداسـی را بـه شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات سفری بدون دغدغه و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. اگر علاقه مند به برنامه ریزی سفر خود از استانبول به کوش آداسی هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه وبلاگ اخبار جدید باشید.

تجربه یک سفر بی نظیر با رزرو آنلاین تور کوش آداسی وبلاگ اخبار جدید با پرواز ترکیش میسر می شود. برای رزرو آنلاین روی تصویر زیر کلیک کنید.

راستا استانبول به کوش آداسی از روی نقشه

همانطور که می دانید شهر استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای جهان به شمار می آید که دارای امکانات تفریحی و توریستی بسیاری بوده و از همین رو همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این شهر، بزرگ ترین شهر ترکیه است و از بناهای تاریخی و معماری بسیاری برخوردار می باشد. شهر استانبول در کنارهٔ تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است و دارای دو بخش اروپایی و آسیایی می باشد.

از طرفی، شهر کوش آداسی نیز از دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار میرود، با این حال، کوش آداسی تنها در سال های اخیر در بین گردشگران شناخته شده است و از همین رو خیلی از افراد هنوز با این شهر به طور کامل آشنایی ندارند. شهر کوش آداسی دارای طبیعتی دیدنی و بسیار چشمگیر است که بازدید از آن می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه های سفر شما در زندگی به شمار بیاید.

در صورتی که قصد دارید در طول سفر خود به کشور ترکیه از شهر استانبول به کوش آداسی بروید و از هر دوی این شهرها دیدن نمایید، می توانید از دو طریق اقدام کنید. راه اول به این صورت است که از شهر گبزه عبور کنید، این راه در حدود 555 کیلومتر بوده و کافی است در حدود 5 ساعت و 40 دقیقه برای آن زمان صرف نمایید. راه دوم نسبت به راه اولی که گفتیم کمی طولانی تر است و حدود 609 کیلومتر بوده و به مقدار 8 ساعت و 28 دقیقه به طول می انجامد. همچنین راه دیگری که می توانید با آن از شهر استانبول به شهر کوش آداسی برسید، استفاده از اتوبوس است که حد فاصل بین استانبول تا کوش آداسی را در حدود 11 ساعت طی می کند.

فاصله شهر استانبول به کوش آداسـی چقدر است ؟

فاصله شهر کوش آداسی تا شهر استانبول زیاد نبوده و شما می توانید با صرف حدوداً 555 کیلومتر خود را به این شهر برسانید. با این حال، این راستا برای افرادی که راه را بلد هستند آسان می باشد و ممکن است برای گردشگران و بازدیدکنندگان سخت باشد؛ از همین رو در ادامه قصد داریم به همه راه های دسترسی به شهر کوش آداسی بپردازیم تا بتوانید بهترین آن ها را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید.

سفر از استانبول به کوش آداسـی با هواپیما

همان طور که می دانید راحت ترین و سریع ترین راه استفاده از هواپیما می باشد. شما می توانید برای دسترسی به شهر کوش آداسی به فرودگاه های استانبول بروید و از آنجا با یک پرواز خود را به فرودگاه ازمیر برسانید، پس از آن این فرصت را دارید تا با استفاده از خودرو یا اتوبوس به شهر کوش آداسی دسترسی پیدا نمایید. همچنین خوب است بدانید که فرودگاهی که در شهر ازمیر واقع شده است، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر نام دارد و این فرودگاه تنها یک ساعت با مرکز شهر ازمیر و اغلب هتل های این شهر فاصله دارد.

سفر از استانبـول به کوش آداسـی با قطار

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با استفاده از آن به راحتی خود را به شهر زیبا و دیدنی کوش آداسی برسانید، استفاده از قطار این شهر می باشد. شما در سفر خود با قطار می توانید از زیبایی های طبیعی راستا نیز لذت ببرید و یک تجربه خاطره انگیز را کسب نمایید. در سفر با قطار باید از شهر استانبول به ازمیر رفته و پس از رسیدن به شهر ازمیر خودتان را با استفاده از تاکسی های موجود در این شهر به منطقه سلچوک واقع در ازمیر برسانید. پس از دستیابی به این منطقه نیز با استفاده از یک ون می توانید راهی شهر کوش آداسی شوید. همچنین برخی از تاکسی های ازمیر نیز شما را بدون توقف به شهر کوش آداسی می رسانند.

سفر از استانبـول به کوش آداسی با اتوبوس

در صورتی که قصد دارید یک سفر اقتصادی را تجربه نمایید و از طرفی بدون دردسر از شهر استانبول به کوش آداسی برسید این فرصت را دارید تا با استفاده از اتوبوس های موجود در شهر استانبول این راه را طی نمایید. استفاده از اتوبوس برای رسیدن به شهر کوش آداسی یک روش مستقیم برای دسترسی به این شهر به شمار می آید که می توانید با هزینه کم بلیط این اتوبوس ها را تهیه نمایید و راهی این شهر شوید.

برای اینکار ابتدا باید وارد پایانه اتوبوس رانی شهر استانبول شوید و اتوبوس های مستقیم کوش آداسی را سوار شوید. استفاده از اتوبوس در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی هم می باشد که مهم ترین آن ها زمان بسیاری است که باید برای رسیدن به کوش آداسی صرف نمایید و این زمان در حدود 8 الی 9 ساعت محاسبه شده است.

سؤالات متداول

راه های دسترسی از استانبول به کوش آداسـی چیست؟

برای دسترسی راحت به کوش آداسی از استانبول می توانید از هواپیما استفاده نمایید و اگر در پی یک سفر مقرون به صرفه هستید، اتوبوس و تاکسی نیز می تواند گزینه های مناسبی به شمار بیایند.

راحت ترین راه برای دسترسی از استانبول به کوش آداسـی چیست؟

شما می توانید برای دسترسی به شهر کوش آداسی به فرودگاه های استانبول بروید و از آنجا به یک پرواز خود را به فرودگاه ازمیر برسانید، پس از آن این فرصت را دارید تا با استفاده از خودرو یا اتوبوس به شهر کوش آداسی دسترسی پیدا نمایید.

آیا می توان با استفاده از اتوبوس از به کوش آداسـی رفت؟

برای اینکار ابتدا باید وارد پایانه اتوبوس رانی شهر استانبول شوید و اتوبوس های مستقیم کوش آداسی را سوار شوید. استفاده از اتوبوس در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی هم می باشد که مهم ترین آن ها زمان بسیاری است که باید برای رسیدن به کوش آداسی صرف نمایید و این زمان در حدود 8 الی 9 ساعت محاسبه شده است.

نتیجه گیری

شهر کوش آداسی یکی از شهرهای زیبا و بسیار دیدنی ترکیه می باشد که در سفر به این کشور نباید بازدید از آن را از دست دهید. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع در مورد شهرهای مختلف جهان هستید، این فرصت را دارید تا با استفاده از راهنماهای سایت وبلاگ اخبار جدید اطلاعات لازم خود را در مورد دیدنی ها و راه های دسترسی به شهرهای مختلف جهان، کسب نمایید.

منبع: الی گشت

به "چگونه می توان از استانبول به کوش آداسی رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توان از استانبول به کوش آداسی رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید