برترین مقاصد سفر برای کوله گردی ، بهشت های بک پکرها را بشناسید !

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اگر بخواهیم از برترین مقاصد سفر برای کوله گردی، یک لیست تهیه کنیم، آن لیست باید ویژگی هایی داشته باشد، مثلا مقصد باید دارای تعداد زیادی هتل و اقامتگاه های کم هزینه باشد، یا منطقه ها امنی برای چادر زدن و کمپینگ. دیدنی های طبیعی زیاد و هزینه مقرون به صرفه سفر. ما در این مطلب، ده تا از برترین مقاصد برای کوله گردان را تهیه نمودیم، پس تا آخر با خبرنگاران همراه باشید تا با برترین مقاصد کوله گردی آشنا شوید.

برترین مقاصد سفر برای کوله گردی ، بهشت های بک پکرها را بشناسید !

گوا، هند

استان گوا در سواحل غربی هندوستان، یکی از محبوب ترین مقاصد کوله به دوشان در این کشور و شاید در کل آسیاست. فهمیدن دلیلش آسان است. گوا در 60 مایلی سواحل گرمسیری قرار گرفته که خیابان هایی با درخت های سایه دار دارد و اغلب به عنوان یک مهمانی بی انتها از آن یاد می گردد. بیشترین تعداد اتاق های هتل را در هند دارد. ساحل Vagator اغلب نقطه ماندگاری می گردد که تازه واردان برای یک وقت گذرانی سه روزه در آن برنامه ریزی می نمایند، ولی در نهایت سه هفته یا سه ماه در آن می مانند. نرخ شبانه هتل ها در بسیاری از نقاط زیر 5 دلار است. ساحل در اینجا برای هر سلیقه ای وجود دارد. برخی از آن ها آرام و دنج هستند و بقیه شلوغ طراحی شده اند. فصل باران های موسمی از ماه می تا سپتامبر است. اقامتگاه ها آسان تر پیدا می شوند ولی آب و هوا بر روی برنامه هر روزه شما تاثیر می گذارد. دسامبر فصل شلوغی است و ممکن است هزینه 5 دلاری هتل شبانه، 15 دلار گردد. رفتن به گوا یک چالش کوچک است، زیرا جریان هوای اصلی برای این منطقه سودمند نیست. نزدیک ترین فرودگاه بزرگ، Mumbai می باشد.

اکوادور

یک شهر در اکوادور انتخاب کنید، هر شهری. شهرهای این کشور جزو برترین مقاصد کوله گردی به شمار می آیند. کیتو مرکز این کشور است و مکان خوبی برای نمایشگاه استوایی Mitad del Mundo. بازار مشهور سرپوشیده در Otavalo و آتشفشان Cotapaxi هم در این شهر وجود دارد. Guayaquil بزرگ ترین شهر کشور است که دسترسی سریع به ساحل اقیانوس آرام دارد. Cuenca سومین شهر بزرگ کشور است که با معماری زیبای قرن 16 ام در مسیر قله Andes قرار گرفته است. شما می توانید ترتیبی دهید تا از هر سه شهر جزایر Galapagos را ببینید. اکوادور، یکی از ارزان ترین کشور های آمریکای جنوبی است. گاهی اوقات پرواز به فرودگاه تازه کیتو با قیمت های پایین عرضه می گردد. حمل و نقل در داخل کشور نسبتا ارزان است و اقامتگاه های ارزان فراوان هستند.

Chattanooga ،Tenn

در این منطقه که از برترین مقاصد برای کوله گردان است، فرصت سفری ماجراجویانه به توریست ارائه می گردد که او را برای چند روز بدون صرف هزینه های هنگفتی، سرگرم می نماید. کوهنوردان راک در این قسمت از رودخانه می سی سی پی مکان های جالبی پیدا می نمایند. در روزهای بد آب و هوا، حتی یک مرکز کوهنوردی داخلی در قلب مرکز شهر در کنار یکی از برترین آکواریوم های کشور وجود دارد. مسافران ماجراجو بعلاوه گزینه های قایقرانی در رودخانه تنسی، قایق بادبانی آب سفید با کیفیت المپیکی در نزدیکی رودخانه Ocoee و حتی هواپیمای بدون سرنشین (بر حسب بودجه ای با هزینه چالش برانگیز) فقط در چند مایلی خط مرزی جورجیا در جنوب شرقی را در پیش رو دارند. در حال حاضر مرکز شهر Chattanooga، گزینه خوبی از رستوران ها و یکی از برترین بازارهای کشاورزی در جنوب شرقی (اواخر آوریل و دسامبر) را ارائه می دهد. فرصت های پیاده روی فراوانی در نزدیکی جنگل های ملی وجود دارد و می توان به پارک بزرگ ملی کوهستانی اسموکی رسید.

San Juan del Sur ، نیکاراگوئه

نیکاراگوئه در میان کشورهای کم هزینه در آمریکای مرکزی قرار گرفته است که جزو برترین مقاصد کوله گردی نیز هست. تا حدی به دلیل آنکه توسعه توریستی کمتری نسبت به همسایگان خود مانند کاستاریکا دارد. مطمئن باشید که نیکاراگوئه این روزها در حال کشف شدن است و San Juan del Sur یکی از نقاط مهم است. این منطقه، مرکز گشت و گذار نیکاراگوئه است. یک روستای ماهیگیری کوچک در عرض مدت زمان کوتاهی به یک مرکز توریستی بزرگ تبدیل شده است. به همین خاطر ممکن است یکی از گران ترین مقاصد در این کشور باشد. اگر San Juan del Sur برای سلیقه شما بیش از حد شلوغ به نظر می رسد، یکی از اتوبوس های به اصطلاح مرغی را سوار شوید (ارزان است، ولی گاهی اوقات کند حرکت می نماید) و این منطقه را کشف کنید. سواحل آرام، جزایر طبیعی و قله های آتشفشانی را تجربه کنید. San Juan del Sur در ساحل آرام نیکاراگوئه قرار گرفته است و نزدیک ترین فرودگاه مهم آن، Liberia می باشد.

کانادای غربی

با توجه به اینکه پارک های ملی کانادا در طول سال 2017 روزهای بازدید مجانی دارند، زمان مناسبی است که برخی از منطقه ها تماشای و مجذوب کننده روی کره زمین را ببینیم. حتی زمانی که بازدیدها مجانی نباشند هم بازدید از منطقه ها تماشای مساله ای با ارزش است. فرصت هایی برای پیاده روی، چادر زدن و گشت و گذار در پارک هایی مثل بنف (Banff)، جاسپر (Jasper) ، گلاسیر (Glacier)، یوهو (Yoho)، کوتنای (Kootenay) و کوه روستوک (Mount Revelstoke) برای روزها یک مسافر را سرگرم نگاه می دارد و مخارج چنین سفری در مقایسه با سفر به دیگر نواحی توریستی پایین است. البته که همه جاذبه های توریستی نیز در منطقه ها طبیعی نیستند. شهرهای مهمی مانند کالاگاری، ادمونتن و ونکوور برای نسل ها پذیرای کوله پشتی به دوشان بوده اند. ونکوور یکی از برترین مقاصد برای کوله گردان با مجموعه ای مجذوب کننده از اقامتگاه های ارزان است. در نظر دا شته باشید که فاصله ها در اینجا گاهی بیشتر از آن چیزی است که یک تازه وارد انتظار دارد. جاده بنف-ونکوور یک رانندگی 525 مایلی لازم دارد و چندین گذرگاه کوهستانی را در بر می گیرد. آن هایی که این مسیر را انتخاب می نمایند منظره ها زیبایی را خواهند دید. درکل این بخش از کانادا از برترین مقاصد سفر برای کوله گردی می باشد.

شهر هوی آن (Hoi An) در ویتنام

شهر هوی آن در ویتنام، منطقه ای کوچک در چشم اندازی زیبا و دور از شلوغی شهرهای بزرگ است. این مکان در سازمان میراث دنیای یونسکو ثبت شده و به دلیل تعداد زیاد خیاطی که دارد، مرکز لباس سفارشی آسیای جنوب شرقی نیز هست. مجذوب کننده به نظر می رسد، نه؟ یکی از برترین مقاصد کوله گردی با تعداد زیادی خیاط آسیایی. کوله پشتی به دوشان از هیو (Hue) یا دانانگ (Da Nang) به این ناحیه می رسند و از قیمت های پایین غذا و محل سکونت لذت می برند. اجاره بهای یک اتاق سه ستاره به طور میانگین کمتر از 30 دلار در هر شب است. یک مزیت مجذوب کننده تر این است که شهر، متاثر از فرهنگ فرانسوی است و این اثر در نانوایی های خیابانهای هوی آن کاملا مشهود است. شیرینی های خوشمزه را تست کنید و سپس با گشت و گذار پیاده در منطقه، از شر کالری ها خلاص شوید. غذای دیگری که باید تست کنید، نودل های کاولاو (Cao Lau Noodles) می باشد.

ادینبورگ، انگلستان

موج تازهی از مسافران، هفته ای چند بار به ایستگاه ویورلی (Waverly) در ادینبورگ می رسند. ساکنان محلی با تازه واردها راحت هستند و به میزان کافی امکانات و جاذبه توریستی وجود دارد که مسافران با بودجه پایین را سرگرم کند. کرایه یک مسیر یکطرفه و درجه دو از لندن کمتر از 90 دلار است و بسیاری از مسافران بعد از اینکه در یک قطار شبانه استراحت کردند، از مسیرهای ریلی برای سفر به این مکان تماشای تاریخی استفاده می نمایند. ادینبورگ گروه وسیعی از هاستل ها و هتل های ارزان قیمت را پیشنهاد می دهد. برخلاف لندن یا پاریس، جاذبه های توریستی مهم در نواحی نسبتا نزدیکی قرار دارند که با پای پیاده نیز می توان به آن ها رسید. این یک شهر دانشگاهی است با دانشگاه مهم و رو به توسعه ادینبورگ که از ناحیه تاریخی رویال مایل فاصله کمی دارد. بدون خرج کردن پول زیاد هم می توان از چشم میزانای زیبا و مکانهای باستانی لذت برد. تورهای رایگان پیاده روی ادینبورگ انگلستان دو سفر روزانه هر کدام به مدت 90 دقیقه پیشنهاد می دهند. هر دو بعد از ظهر ها و از نزدیکی کلیسای جامع سنت گیلز (St. Giles Cathedral) آغاز می شوند. همه این ویژگی ها، ادینبورگ را به یکی از برترین مقاصد برای کوله گردان تبدیل کرده است.

مونیخ

مونیخ، یک شهر اروپایی با جمعیت بزرگ دانشگاهی، مجذوب کنندهیت های تاریخی بوده و بزرگ ترین شهر باواریاست. اگر در پی هتل ها و هاستل های ارزان قیمت هستید، نزدیک ایستگاه قطار اصلی، hauptbahnhof، درست در غرب مرکز شهر را بگردید. ناحیه مکس ورستاد (Maxvorstadt) شامل چندین دانشگاه می باشد و برای پیدا کردن غذاهای ارزان قیمت و دیدار با دیگر مسافران مکانی فوق العاده به شمار می آید. هواداران چیزهای تازه (نوپرستان) در ناحیه Gärtnerplatz جمع می شوند. مکان هایی مانند باغ ها (که حتی در ماههای زمستانی هم شلوغ هستند)، یک ظرف مرغ سوخاری به نام هندل (Hendle) ارائه می دهند که هم فوق العاده و هم ارزان است. بعلاوه از مونیخ، امکان رسیدن به جاده رومانتیک سالزبورگ و کوه های آلپ به راحتی فراهم است. چه پاتوق مسافرتی خوبی. یکی از برترین مقاصد کوله گردی در دنیا.

کوئینزتاون، نیوزیلند

برای بسیاری از ما، قیمت پروازهای نیوزیلند، یک چالش مالی بزرگ به شمار میرود. رسیدن به این ناحیه جزیره ای فوق العاده سرمایه گذاری قابل توجهی را می طلبد. اگر تا به حال این فرصت هیجان انگیز را پیدا نکرده اید، توقف در کویینزتاون را از دست ندهید. مسیری ایده آل برای کوله پشتی به دوشان و یکی از برترین مقاصد سفر برای کوله گردی. از تپه کوئینزتاون، منظره های خیره نماینده خواهید دید، به خصوص در غروب آفتاب. در این مکان برای فعالیت های فضای آزاد، موقعیت های بیشتری وجود دارد؛ از جمله سقوط آزاد، قایقرانی و پیاده روی. بارها و هاستل های تازه افتتاح شده اند تا به مسافران علاقه مند خدمت نمایند. چرا محبوبیت این مکان رو به افزایش است؟ اولین دلیل شاید لوکیشن های زیادی از سه گانه ارباب حلقه ها باشد که در این ناحیه فیلمبرداری شده است.

اساوریا، مغرب

سفر با کوله پشتی به مراکش، یعنی پیدا کردن بازارهای فریبنده مراکش یا چند روزی را در صحرای بزرگ آفریقا سپری کردن. برای آن هایی که در پی فروشگاه های کوچکتر و بادهای اقیانوسی فرحبخش هستند، اساوریا در ساحل جنوبی عالیست. اگر چه بی نظمی شهرهای دیگر مراکش را ندارد، ولی موقعیتش از یک روستای صرفا برای ماهیگیری بیشتر است. بسیاری از مسافران خسته، جو آرام خرید این ناحیه را ترجیح می دهند. این خط ساحلی محبوب موج سواران و ماهیگیران است. بازار ماهی هم ارزش تماشا دارد. ماهی خریداری کنید؛ رستوران های محلی برایتان طبخ می نمایند.

منبع: همگردی

به "برترین مقاصد سفر برای کوله گردی ، بهشت های بک پکرها را بشناسید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد سفر برای کوله گردی ، بهشت های بک پکرها را بشناسید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید