تراکتور 1، فولاد صفر

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر رقابت حساسی میان تراکتور و فولاد در استادیوم یادگار تبریز شکل گرفت. این بازی سخت و درگیرانه بود و در طول بازی چندین بار بازیکنان به دلیل مصدومیت روی زمین افتادند که این مصدومیت ها از طرف بازیکنان فولاد در نیمه دوم بیشتر شد و داور را متقاعد کرد که 9 دقیقه وقت تلف شده بگیرد و این اتفاق سرنوشت بازی را تغییر داد.

تراکتور 1، فولاد صفر

بازی در نیمه اول با موقعیت های اندکی برای دو تیم دنبال شد که برترین موقعیت برای تراکتور و رضا اسدی به دست آمد اما مهاجم تراکتور نتوانست هفتمین گل فصلش را به ثمر برساند.

در نیمه دوم تراکتوری ها مقابل تماشاگران شان با انگیزه و میل هجومی بیشتری به زمین آمدند و موقعیت های بسیار خوبی را خلق کردند که این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

فولاد که دست خالی ترک نکردن تبریز برایش اهمیت داشت، سعی کرد بازی را برای کسب تساوی اداره کند و در نیمه دوم موقعیت خاصی ایجاد نکرد. در شرایطی که در دقایق پایانی بازی از آن تب و تاب اولیه افتاده بود اما تراکتور باز هم سعی در ایجاد موقعیت داشت و در دقیقه 9+90 یک ضربه کرنر پیروزی را از آن تراکتور کرد.

ریکاردو آلوز، ستاره این فصل لیگ برتر یک ارسال بی نقص انجام داد و ضربه سر خوب هادی محمدی توپ را به تور دروازه فولاد و شهاب گردان چسباند تا استادیوم غرق در شادی گردد.

فولاد هفته گذشته برد پرحاشیه ای را مقابل پرسپولیس به دست آورد اما در این هفته اداره کردن بازی برای کسب امتیاز جواب نداد و یک شکست خارج از خانه برای نکونام ثبت شد. تراکتور با این پیروزی ارزشمند 29امتیازی شد.

◀️هفته هجدهم لیگ برتر

منبع: فرارو

به "تراکتور 1، فولاد صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور 1، فولاد صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید