تصاویر گوشی نو گلکسی M53 سامسونگ

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، با این که تاریخ عرضه گلکسی M53 سامسونگ هنوز مشخص نشده است، اما افشای یک رندر تازه از این گوشی، برخی از ویژگی های طراحی آن را افشا کرده است.

تصاویر گوشی نو گلکسی M53 سامسونگ

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رندر تازه منتشر شده از گلکسی M53 سامسونگ نشان می دهد که این گوشی با یک دوربین سلفی که در یک سوراخ پانچ مرکزی واقع شده است، حسگر اثر انگشت کناری و سیستم دوربین چهارگانه پنل پشتی عرضه می شود. این گوشی جانشین گلکسی M52 خواهد شد. گوشی سامسونگ گلکسی M53 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، تراشه Dimensity 900، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی M53 در حال آماده شدن برای عرضه است و به زودی جانشین گلکسی M52 خواهد شد. عرضه این گوشی چند هفته پس از معرفی تعدادی از گوشی های تازه گلکسی سری A از طریق این برند صورت می گیرد. این گوشی به گلکسی M23 5G و Galaxy M33 5G می پیوندد. در همین حال، رندر گلکسی M53 سامسونگ به صورت آنلاین منتشر شده است. این نشان می دهد که طراحی این گوشی دارای یک سوراخ پانچ، دوربین های چهارگانه پنل پشتی و صفحه نمایش تخت است. در ابتدا انتظار می رفت این گوشی در 27 مارس (7 فروردین) عرضه شود؛ اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و این گوشی به تازگی در وبسایت صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M53 به جز ماژول دوربین پشتی، ظاهری شبیه به گلکسی M52 دارد. این گوشی دارای لبه های صاف و یک بریدگی سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی است. سمت راست قاب دارای یک دکمه تنظیم صدا و احتمالاً یک حسگر اثر انگشت برای تأمین امنیت است. پورت USB Type-C و اسپیکر نیز در پایین قاب وجود دارد.

طبق این رندر منتشرشده، یک ماژول مربع بزرگ در پشت دستگاه وجود دارد که لنز های دوربین چهارگانه را در خود جای داده و یک فلاش LED نیز در زیر آن وجود دارد. پنل پشتی دارای روکش بافتی است که چسبندگی خوبی روی دست ها ارائه می دهد. این رندر به رنگ طلایی منتشر شده است، اما می دانیم که در زمان راه اندازی گزینه های بیشتری وجود خواهد داشت.

گفته می شود که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M53 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ sAMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. همانطور که در لیست وبسایت بنچمارک Geekbench فاش شده است، از پردازنده مدیاتک Dimensity 900 در این گوشی استفاده شده است.

گفته می شود این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که احتمالا از طریق کارت microSD قابل ارتقا می باشد. این گوشی احتمالاً پوسته سفارشی OneUI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را که از پیش نصب شده است، اجرا می کند. همچنین این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دارد.

در مورد دوربین های این دستگاه گفته می شود که گوشی Samsung Galaxy M53 5G دارای سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی برای گرفتن سلفی و چت تصویری وجود دارد.

مهمترین ارتقاء گوشی Samsung Galaxy M53 در زمینه پردازنده بوده است. این گوشی از چیپست Dimensity 900 استفاده می کند، در حالی که گوشی گلکسی M52 با چیپست Snapdragon 778G عرضه شده بود. تغییر مهم دیگر در دوربین بوده است. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی M52 با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی در M53 جایگزین خواهد شد. لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز به سنسور 8 مگاپیکسلی تنزل یافته است. بقیه مشخصات مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED در هر دو مدل مشابه است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "تصاویر گوشی نو گلکسی M53 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر گوشی نو گلکسی M53 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید