سنگین ترین بازی های موبایل از لحاظ گرافیک کدامند؟ گوشی قدرتمند خود را به چالش بکشید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در دنیای امروزی ما شاهد بازی های متنوعی برای پلتفرم موبایل هستیم. از زمانی که گوشی های هوشمند وارد بازار شدند، شرکت های مختلف در کوشش بودند تا عناوین بازی مختلفی را برای آن عرضه نمایند. در اوایل دوران تلفن های هوشمند ما شاهد بازی های چندان سنگین نبودیم. یعنی نهایتاً سنگین ترین عناوین در حد 1 گیگابایت حافظه می بردند و بیشتر نمی شد. این در صورتی است که امروزه ما شاهد بازی های بسیار سنگین و و حجیم برای پلتفرم موبایل هستیم و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا گرافیکی ترین بازی های اندروید را برایتان معرفی کنیم.

سنگین ترین بازی های موبایل از لحاظ گرافیک کدامند؟ گوشی قدرتمند خود را به چالش بکشید!

از همان ابتدا معین بود که شرکت های بزرگ سازنده موبایل در کوشش هستند تا آن را تبدیل به یک کنسول بازی همراه نمایند. نکته اصلی اینجا بود که مانند شرایطی که برای کامپیوتر وجود داشت، تبدیل موبایل به یک کنسول بازی دستی کاری سخت بود. اول اینکه موبایل چندین کار را با هم انجام می دهد و تمرکز اصلی آن روی بازی نبود. تا اینکه شرکت های سازنده به فکر افتادند و سیستم های مختلف را برای بهینه کردن تجربه گیمینگ روی موبایل ها طراحی کردند.

مانع بعدی محدودیت گرمایی و توانایی این دستگاه ها بود. در حال حاضر پردازنده های A16 Bionic اپل و Snapdragon 8 Gen 2 به شدت قدرتمند بوده و حتی از بسیاری از کامپیوترها توانایی بیشتری دارند. نکته اینجاست که این پردازنده ها از لحاظ فضایی که دارند محدود هستند. به همین علت نمی توانند خنک شوند و از نهایت پتانسیل خود استفاده نمایند. همین موضوع باعث می گردد تا ما شاهد عملکرد این چیپست ها در برترین حالت خود نباشیم.

حال هر محدودیتی که برای این پردازنده ها وجود داشته باشد، همچنان بسیار قدرتمند هستند. به طور کلی پردازنده های موبایل به شدت قوی شده اند و همین باعث شده که شرکت های سازنده بازی هم حریص تر بشوند. در نتیجه ما شاهد عناوین بازی بسیار گسترده و با گرافیک بالا در این پلتفرم هستیم. طبق آنچه که انتظار می رود این بازی ها بسیار سنگین بوده و به یک دستگاه قوی احتیاج دارند. حال اگر شما این شرایط را داشته و یک موبایل قدرتمند دارید، با ما همراه شوید تا برترین عناوین سنگین گرافیکی روی پلتفرم موبایل را به شما معرفی کنیم.

انزوای بیگانه (Alien Isolation)

شرکت سازنده: Creative Assembly

سال عرضه: 2016

سبک: ماجراجویی

بازی انزوای بیگانه یک عنوان نسبتاً گران قیمت است. با این حال این بازی ارزش تجربه را داشته و یک عنوان بسیار خاص است. در اصل شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا انزوای بیگانه مشابه نسخه کنسولی باشد. در نتیجه این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی دارد. بازی داستان دختر الن ریپلی (Ellen Ripley) به نام آماندا (Amanda) را دنبال می نماید.

هدف آماندا این است که در یک سفینه گشته و بفهمد چه اتفاقی برای مادرش افتاده است. بازی دارای عناصر ترسناک است و یک عنوان بسیار هیجان انگیز است. شرکت سازنده این بازی را برای پلتفرم اندروید بهینه نموده است و به همین علت طراحی خوبی دارد. قطعاً کیفیت این بازی روی موبایل به مقدار نسخه کامپیوتر یا کنسول بالا نیست ولی با این حال خیلی دقیق ساخته شده است. همینطور اینکه جزو یکی از برترین عناوینی است که روی این پلتفرم وجود دارد.

بازی انزوای بیگانه احتیاج به یک دستگاه قدرتمند دارد. پس برای اجرای آن شما حداقل احتیاج به یک گوشی پرچمدار قدیمی مثل گلکسی اس 10 (Galaxy S10) سامسونگ دارید. همینطور اینکه این بازی احتیاج به 11 گیگابایت حجم خالی برای نصب شدن دارد که کم نیست. همه این موارد را کنار بگذاریم انزوای بیگانه یکی از برترین بازی های ساخته شده برای کامپیوتر است که کیفیت به شدت بالایی دارد.

بیابان سیاه موبایل (Black Desert Mobile)

شرکت سازنده: Pearl Abyss

سال عرضه: 2018

سبک: نقش آفرینی چند نفره آنلاین گسترده (MMO RPG)

نسخه موبایل بیابان سیاه تجربه بسیار لذت بخش این بازی نقش آفرینی چند نفره آنلاین گسترده را به روی صفحه کوچک تر می آورد. اگر با این بازی آشنایی داشته باشید می دانید که روی پلتفرم های دیگر هم بیابان سیاه یک بازی سنگین است. پس منطقی است که روی کامپیوتر هم این قانون صدق کند. قطعاً شما با نسخه کامل این بازی روبرو نیستید اما نسخه موبایل بیابان سیاه نیز یک بازی کوچک نیست.

بازی بیابان سیاه یک عنوان بسیار مجذوب کننده از چندین نظر است. اول اینکه این بازی دارای طراحی شخصیت بسیار گسترده بوده که آن را بسیار مجذوب کننده می نماید. در کنار آن بیابان سیاه دارای یک دنیای بزرگ و گسترده در کنار سیاهچال های مختلف است که کاربر را ساعت ها درگیر می نماید. بازی بیابان سیاه یک عنوان شلوغ است. یعنی صفحه نمایش شما به طور دائم پر از محتوای مختلف خواهد بود و فشار زیادی به دستگاه شما وارد می گردد.

نکته دیگر این است که این بازی تماماً آنلاین است. پس شما احتیاج به یک اتصال خوب به اینترنت داشته و باید دستگاه قوی ای داشته باشید. بیابان سیاه یک عنوان بهینه است. پس به مقدار بازی قبلی احتیاج به دستگاه قدرتمند ندارد ولی بازهم دستگاه شما باید تا حد خوبی قوی باشد. به این معنا که حداقل احتیاج به 3 گیگابایت رم خواهید داشت تا تجربه خوبی از این بازی داشته باشید. همینطور اینکه بهتر است صفحه نمایش دستگاه شما بزرگ باشد.

سلول های مرده (Dead Cells)

شرکت سازنده: Playdigious

سال عرضه: 2019

سبک: اکشن

وقتی بحث از یک بازی سنگین می کنیم کمتر کسی به یک عنوان دو بعدی فکر می نماید. بازی سلول های مرده یک عنوان بسیار خاص و گسترده است که به نوبه خود یک بازی سنگین است. سلول های مرده از زمان عرضه توانست جوایز بسیار زیادی کسب کند و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. این بازی در سبک روگ لایک بوده که حالت دو بعدی هم دارد.

بسیاری از افراد با تجربه سلول های مرده به یاد بازی کستلوانیا (Castlevania) می افتند. به همین علت است که محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ پیدا کرد. در کنار آن بازی سلول های مرده از لحاظ بصری بسیار زیبا بوده و یک بازی گسترده است. در نتیجه تجربه این بازی به شدت زیبا و لذتبخش است.

به طور کلی بازی سبک است. با این حال اگر شما در پی نرخ فریم بالا هستید، احتیاج به دستگاه قوی خواهید داشت. به علت اینکه این بازی بسیار گسترده بوده و اکشن زیادی هم دارد. نتیجه این دو مورد باعث می گردد تا برای دریافت نرخ فریم بالا شما احتیاج به سیستم قوی پیدا خواهید کرد. همینطور اینکه سلول های مرده یک بازی رایگان نیست. پس برای تجربه آن احتیاج دارید تا کمی هزینه کنید.

گنشین ایمپکت (Genshin Impact)

شرکت سازنده: MiHoYo

سال عرضه: 2020

سبک: نقش آفرینی

گنشین ایمپکت توانست با سرعت محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ پیدا کند. این محبوبیت در پلتفرم موبایل بسیار زیاد بود و این بازی به یکی از برترین عناوین موبایل تبدیل شد. بازی گنشین ایمپکت از لحاظ ظاهری بسیار زیبا بوده و داستان خوبی هم دارد. نکته اینجاست که این بازی کاربران را به یاد عناوین زلدا (Zelda) انداخت و همین مورد باعث محبوبیت آن شد.

گنشین ایمپکت حالت انیمه ای داشته و دارای چندین کرکتر مختلف است. هر کرکتر قابلیت خاص خود را داشته و با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. کاربر باید با استراتژی خوب یک تیم مناسب از این کرکترها ساخته و به انجام مأموریت های مختلف بپردازد. نکته مهم در خصوص بازی گنشین ایمپکت گسترده بودن آن است. چیزی که باعث شده سنگین باشد.

در کنار گستردگی دنیای بازی، گنشین ایمپکت از لحاظ گرافیکی هم بسیار قوی است. همینطور اینکه با استفاده از حالت انیمه ای شرکت سازنده جلوه های بصری این بازی را بسیار زیبا نموده و باعث شده که یک بازی سنگین و در عین حال مجذوب کننده باشد. نکته اینجاست که در تنظیمات این بازی شما می توانید معین کنید که تا چه حد جزئیات گرافیکی داشته باشد. این موضوع روی عملکرد بازی هم مؤثر است. با این حال اگر شما این بازی را روی بالاترین حالت خود از لحاظ گرافیکی بگذارید به یکی از زیباترین عناوین دنیای موبایل تبدیل می گردد.

گرید اتواسپرت (GRID Autosport)

شرکت سازنده: Feral Interactive

سال عرضه: 2014

سبک: ریسینگ

در دنیای گیمینگ بازی های ریسینگ از عناوین بسیار محبوب و البته زیبا از لحاظ گرافیکی هستند. بازی گرید اتواسپرت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی ظاهر بسیار خوبی داشته و در حدی است که با نمونه های کنسولی رقابت می نماید. در بازی گرید اتو اسپرت نزدیک به 100 ماشین مختلف و چندین مسیر وجود دارند که همگی بسیار زیبا طراحی شده اند.

نکته جالب اینجاست که این بازی در سال 2014 عرضه شد ولی نسبت به سال عرضه بسیار سنگین تر بود و احتیاج به سخت افزار قدرتمند داشت. علت اصلی آن هم تعداد ماشین ها و مسیرها بود. چیزی که باعث شده بود بازی گرید اتواسپرت سنگین شده و از طرفی بسیار متنوع باشد. در نتیجه شما برای تجربه احتیاج به حافظه زیاد و دستگاه قوی داشتید ولی مدت ها درگیر می شدید.

بازی گرید اتواسپرت برای اجرا احتیاج به 4 گیگابایت رم داشت. از طرفی تنها بر نسخه های بالاتر اندروید 9 اجرا می شد و به همین علت یک عنوان چالش برانگیز از لحاظ نصب بود. گرید اتواسپرت به راحتی در کنار ریسینگ واقعی 3 (Real Racing 3) جزو برترین بازی های گرافیکی روی پلتفرم موبایل هستند.

زندگی عجیب است (Life is Strange)

شرکت سازنده: Square Enix

سال عرضه: 2015

سبک: ماجراجویی و تصمیم گیری

عناوین زندگی عجیب است، جزو برترین بازی های تصمیم گیری در دنیای گیمینگ هستند. زندگی عجیب است اول جزو بازی هایی بود که خیلی سریع به دنیای گیمینگ راه پیدا کرد و با استقبال خوبی روبرو شد. در این بازی شما می توانید زمان را کنترل نموده و به عقب بازگردید تا بعضی تصمیمات خود را تغییر دهید.

شما در نقش مکس (Max) هستید. کسی که قابلیت های خاصی داشته و از آن ها استفاده می نماید تا از دوستان خود مراقبت کند. از طرفی او در پی علت گم شدن دوستش هم هست. در بازی زندگی عجیب است شما با تصمیمات سختی روبرو می شوید. بیشتر آن ها نیز در روند بازی تأثیر داشته و باعث می گردد این بازی چندین انتهای مختلف داشته باشد.

نسخه انروید این بازی به طور کامل از کنترلر پشتیبانی می نماید. به همین علت شما می توانید دسته کنسول خود را به گوشی متصل نموده و از تجربه این بازی لذت ببرید. همینطور اینکه این بازی با وجود اینکه گرافیک بسیار خوبی دارد چندان سنگین نیست. بازیکنان می توانند آن را به راحتی نصب نموده و تنها احتیاج به دو گیگابایت رم دارند.

ریسینگ واقعی 3 (Real Racing 3)

شرکت سازنده: Firemonkeys Studios

سال عرضه: 2013

سبک: ریسینگ

بازی ریسینگ واقعی 3 جزو عناوین بسیار قدیمی در دنیای موبایل است. نکته اینجاست که شرکت سازنده همچنان از آن پشتیبانی نموده و بعد از نزدیک به 10 سال همچنان برای این بازی به روزرسانی های مختلف عرضه می گردد. ریسینگ واقعی 3 یک بازی شبیه ساز رانندگی است که تجربه بسیار خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شرکت الکترونیک آرتز سابقه بسیار خوبی در ساخت عناوین ریسینگ دارد. این شرکت در خصوص ریسینگ واقعی 3 نیز بسیار خوب عمل نموده است. در این بازی نزدیک به 200 ماشین مختلف وجود داشته و تنوع بسیار خوبی هم دارد. در کنار آن تعداد مسیرها هم بسیار زیاد بوده که تجربه بازی را بسیار لذت بخش نموده است.

بازی ریسینگ واقعی 3 یک عنوان نسبتاً سنگین است. حتی در زمان عرضه هم شما احتیاج به برترین دستگاه های موجود در بازار داشتید تا بتوانید برترین تجربه را داشته باشید. با گذشت زمان این بازی از قبل هم سنگین تر شده و به همین علت احتیاج به یک موبایل قوی دارد. با این حال این بازی هرچه که باشد ارزش تجربه را داشته و یکی از برترین بازی های موجود برای کامپیوتر است.

شدوگان لجندز: آنلاین اف پی اس (Shadowgun Legends: Online FPS)

شرکت سازنده: Madfinger Games

سال عرضه: 2018

سبک: اول شخص شوتر و آنلاین

شرکت Madfingers هم سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ روی موبایل دارد. این شرکت بیشتراً عناوین سنگین فراوری نموده و در نتیجه با این سیستم اصلاً غریبه نیست. شدوگان لجندز جزو آخرین عناوین اضافه شده به این مجموعه بوده که توانست موفقیت نسبتاً خوبی هم در پلتفرم موبایل و هم در پلتفرم کنسول پیدا کند.

نکته جالب هم اینجاست که این بازی تنوع بسیار خوبی داشته و یک بازی گسترده است. با این حال ظاهر آن نیز بسیار خوب بوده و همین موضوع باعث شده که بسیار سنگین باشد. شما در این بازی 700 سلاح مختلف دارید. از طرفی دو حالت بازیکن علیه بازیکن (PvP) و بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) هم وجود داشته که باعث می گردد تنوع در آن بسیار زیاد باشد.

با توجه به این حجم از محتوا بازی شدوگان لجندز قطعاً یک بازی سبک نیست. با این حال از لحاظ ظاهری انگار شما در حال تجربه یک بازی روی کنسول هستید. پس درست است که شما احتیاج به یک سیستم قوی برای تجربه این بازی دارید ولی نتیجه آن یک عنوان است که از لحاظ بصری به شدت زیبا است.

آسمان: بچه ها نور (Sky: Children of the Light)

شرکت سازنده: Thatgamecompany

سال عرضه: 2019

سبک: نقش آفرینی و ماجراجویی

اگر شما با بازی سفر (Journey) آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به بازی آسمان دارد. به علت اینکه این دو بازی به وسیله یک شرکت ساخته شده اند. بازی آسمان بچه ها نور یک عنوان دنیا بازی و نقش آفرینی چند نفره آنلاین کلان بوده که روی ارتباط های انسانی تمرکز دارد.

در این بازی هیچ مبارزه یا انفجاری وجود ندارد. به جای آن شما باید به افراد دیگر در دنیای این بازی یاری نموده و با هم ارتباط برقرار کنید. این بازی برخلاف بیشتر عناوین دیگر خشونت خاصی ندارد. بلکه شما باید کوشش کنید تا مهربان بوده و به افراد دیگر یاری کنید. همین موضوع باعث شده تا این بازی بسیار خاص و استثنایی باشد.

نکته اصلی در خصوص بازی آسمان: بچه ها نور سبک آن است. سبک این بازی احتیاجمند به سیستم قدرتمند است. در کنار آن این بازی از لحاظ گرافیکی هم طراحی بسیار خوبی داشته و یک عنوان بسیار زیبا است. دنیای بازی پر از جزئیات مختلف بوده و آسمان آن هم به شدت زیبا طراحی شده است. همین موضوع باعث شده تا برای یک تجربه خوب شما احتیاج به یک سیستم قوی داشته باشید.

خیابان های خشم 4 (Streets of Rage 4)

شرکت سازنده: DotEmu

سال عرضه: 2020

سبک: آرکید (Arcade)

در دنیای گیمینگ عناوین زیادی پیدا نمی شوند که 30 سال دوام داشته و همچنان با قدرت به روند خود ادامه دهند. مجموعه خیابان های خشم یک مجموعه بسیار خاص است. این مجموعه بعد از سال ها دوباره با شماره 4 بازگشت و یک برگشت بسیار قدرتمند داشت. همین موضوع باعث شد تا هواداران نیز از آن استقبال بسیار خوبی بنمایند.

به طور کلی عناوین خیابان های خشم سبک جالبی دارند. این بازی حالت دو بعدی داشته و شما را به یاد عناوین قدیمی می اندازد. با این حال طراحی آن پیکسلی نیست. در نتیجه شما حس قدیمی بودن بازی را نخواهید داشت. بازی خیابان های خشم کرکترهای مختلفی داشته و حرکات زیادی هم در آن وجود دارد. همینطور اینکه موسیقی این بازی بسیار مجذوب کننده بوده که باعث می گردد شما از مبارزه خسته نشوید.

بازی خیابان های خشم 4 برای کنسول و کامپیوتر هم عرضه شد. با این حال نسخه موبایل آن طراحی بسیار خوبی داشته و تا حد خوبی هم بهینه شده است. همین موضوع باعث شده که برای دستگاه های مختلف مناسب باشد. تنها بحث اینجاست که به علت تعداد حرکات و مراحل زیاد این بازی قطعاً سبک نیست. پس شما برای اجرای روان آن احتیاج به یک موبایل قدرتمند خواهید داشت.

اتاق: گناهان قدیمی (The Room: Old Sins)

شرکت سازنده: Fireproof Studios

سال عرضه: 2018

سبک: پازلی و معما

مجموعه اتاق جزو مجموعه های بسیار با سابقه در دنیای گیمینگ با موبایل است. بازی های این مجموعه همگی در سبک معما و پازلی بوده و هواداران بسیار زیادی دارند. از طرفی طراحی بازی بسیار زیبا و دقیق بوده و همه موارد در آن به جزئیات بسیار زیاد ساخته شده است. بازی گناهان قدیمی چهارمین عنوان از این مجموعه بوده که به شدت زیبا و دقیق طراحی شده است.

در بازی گناهان قدیمی شما وارد یک خانه عروسکی می شوید. این خانه عروسکی دارای پازل های بسیار زیادی است و جزئیات فراوانی هم دارد. یکی از نکات جالب اینجاست که بازی گناهان قدیمی چندین سرانجام مختلف دارد. همینطور اینکه این بازی برخلاف تصور ارزش چندین بار تجربه را دارد به علت اینکه هر بار یک چالش نو را روبروی شما قرار می دهد.

نکته اصلی اینجاست که بازی گناهان قدیمی دارای جزئیات بسیار زیادی است. همین موضوع باعث شده تا این بازی از لحاظ گرافیکی سنگین باشد. در کنار آن حالت گیم پلی بازی به شکلی است که با صفحه نمایش بزرگ تر بهتر است. پس برای تجربه آن شاید تبلت مجذوب کننده تر باشد ولی اگر شما با موبایل هم این بازی را تجربه کنید محتوای خاصی را از دست نخواهید داد.

ایکس کام 2 (XCOM 2)

شرکت سازنده: Firaxis Games

سال عرضه: 2016

سبک: استراتژی

بازی ایکس کام 2 از عناوین مشهور در سبک استراتژی نوبتی (Turn Based) است. این بازی در سال 2016 عرضه شد و توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. داستان بازی بسیار مجذوب کننده بوده و از طرفی گیم پلی بسیار خاصی دارد. در اصل ایکس کام 2 مشابه هیچ عنوان دیگری در دنیای گیمینگ نیست و همین آن را بسیار مجذوب کننده می نماید.

در این بازی بشریت تحت کنترل موجودات فضایی در آمده است. اینجاست که شما باید کوشش کنید تیم مقاومت را راهنمایی نموده تا با این موجودات مبارزه نمایند. هدف اصلی شما این است که زمین را از موجودات فضایی پس بگیرید. رود داستانی بازی جالب است و چیزی که آن را مجذوب کننده می نماید گیم پلی است. از طرفی سیستم ارتقاء خوبی هم در ایکس کام 2 وجود دارد و این بازی به شدت بهینه شده است.

بازی ایکس کام 2 برای اجرا شدن احتیاج به یک دستگاه قدرتمند مثل گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) و موارد مشابه دارد. همینطور اینکه این بازی نزدیک به 17 گیگابایت حافظه احتیاج دارد که برای بسیاری از افراد در دسترس نیست. در کنار آن قیمت ایکس کام 2 هم حدود 20 دلار است که مشابه قیمت بسیاری از بازی های کنسولی است. نکته مثبت اینجاست که نسخه موبایل این بازی تمامی بسته های الحاقی را با خود داشته و یک بازی بسیار گسترده است.

کاور فایر: آفلاین شوتینگ (Cover Fire: Offline Shooting)

شرکت سازنده: Genera Games

سال عرضه: 2017

سبک: سوم شخص شوتر

جاذبه اصلی بازی کاور فایر این است که توانایی اجرای آفلاین آن وجود دارد. به همین علت شما احتیاجی به اینترنت نداشته و می توانید به راحتی از بازی زیبای خود لذت ببرید. این بازی یک عنوان در سبک شوتر است که کوشش بسیاری نموده تا واقعی باشد. این عنصر در تمامی بخش های بازی از گرافیک تا گیم پلی آن استفاده شده است.

بازی زمانی که عرضه شد توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. به علت اینکه گرافیک آن از بیشتر بازی های آن موقع بهتر بوده و از طرفی گیم پلی آن هم به شدت مجذوب کننده بود. شرکت سازنده نیز با به روزرسانی های متعدد از بازی خود پشتیبانی نموده تا کاربران را از دست ندهد. نکته جالب هم اینجاست که داستان بازی تا حد خوبی شما را درگیر خواهد نمود.

برای تجربه بازی کاور فایر شما قطعاً احتیاج به یک دستگاه قدرتمند خواهید داشت. مخصوصاً اینکه بازی دارای سطوح مختلف گرافیکی است و اگر آن را در برترین حالت قرار دهید، به موبایل شما فشار زیادی می آورد. با این حال تنوع در بازی کاور فایر بسیار زیاد بوده، این بازی گیم پلی مجذوب کنندهی داشته و از طرفی به شدت زیبا طراحی شده است.

آرک: بقای تکامل یافته (Ark: Survival Evolved)

شرکت سازنده: Studio Wildcard

سال عرضه: 2015

سبک: ماجراجویی

بازی آرک بقای تکامل یافته یک عنوان بسیار مجذوب کننده در سبک بقا است که توانست هواداران بسیار زیادی پیدا کند. این بازی احتیاج به اینترنت دارد ولی در کنار این موضوع گیم پلی بسیار مجذوب کنندهی دارد. در بازی آرک شما باید کوشش کنید تا در دنیای ظالم آن دوام آورده و کشته نشوید. برخلاف تصور اینکار سخت تر از چیزی است که انتظار دارید.

بازی آرک بقای تکامل یافته یک عنوان با جزئیات است. شرکت سازنده کوشش خود را نموده تا نسخه موبایل آن شباهت زیادی به نسخه کنسول و کامپیوتر داشته باشد. در نتیجه بازی با طراحی بسیار دقیقی ساخته شده و به راحتی موبایل شما ره به چالش می کشد. شما در دنیای ژوراسیک قرار داشته و باید کوشش کنید که به وسیله دایناسورها نابود نشوید.

بازی آرک احتیاج به 3 گیگابایت رم دارد. همینطور اینکه پردازنده شما حداقل باید اسنپدراگون 835 باشد که یعنی باید دستگاه شما پرچمدار باشد. یا حداقل در بنچمارک ها عملکرد بهتری از این پردازنده داشته باشد. به طور کلی اجرای بازی آرک: بقای تکامل یافته کار راحتی نیست و احتیاج به یک دستگاه قدرتمند دارد.

منبع: Andoidpolice.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سنگین ترین بازی های موبایل از لحاظ گرافیک کدامند؟ گوشی قدرتمند خود را به چالش بکشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین ترین بازی های موبایل از لحاظ گرافیک کدامند؟ گوشی قدرتمند خود را به چالش بکشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید