کوشش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رییس انجمن تکواندوی ناشنوایان از اعزام 10 ورزشکار دختر و پسر به المپیک برزیل اطلاع داد و گفت: کوشش بر این است که از عنوان قهرمانی خود در المپیک دفاع کنیم.

کوشش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک

غلامرضا عزیزی در گفت وگو با وبلاگ اخبار جدید، اظهار کرد: چهارمین اردوی آماده سازی تکواندوکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک از ششم فروردین با حضور 8 ورزشکار در بخش کیوروگی و 2 ورزشکار پومسه (دختران و پسران) در خانه تکواندو در حال برگزاری است که این اردو تا 28 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نفرات اعزامی از برترین های تکواندو و جزو کسانی هستند که در مسابقات قهرمانی دنیا به مدال طلا دست پیدا نموده اند و شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک دارند.

عزیزی با اشاره به آسیب دیدگی بعضی از تکواندوکاران در جریان تمرینات، اظهار داشت: بعضی از ورزشکاران اعزامی به المپیک در جریان تمرینات تا حدودی دچار آسیب دیدگی شده اند که با هماهنگی کمیته پزشکی و با انجام کار فیزیوتراپی در حال درمان هستند و مشکل خاصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تکواندوکاران از نظر امکانات و تجهیزات دچار مشکل خاصی هستند یا خیر؟ اضافه کرد: هر چند کمبود امکانات همواره وجود دارد، اما با همکاری فدراسیون تکواندو و با حمایت فدراسیون ناشنوایان تا به امروز مسائل مرتفع شده و شرایط راضی کننده است.

رییس انجمن تکواندوی ناشنوایان پیرامون این پرسش که در کدام بخش امید به کسب مدال دارید، اظهار کرد: در هر دو بخش کیوروگی و پومسه زنان و مردان شرایط یکسان است و امید به کسب مدال داریم. البته سعی کردیم در طی 4 مرحله اردوی آمادگی که داشتیم ورزشکاران را از هر لحاظ مورد ارزیابی قرار دهیم و در نهایت برترین و باتجربه ترین تکواندوکاران را برای المپیک گزینش کنیم.

وی در انتها زمان اعزام تیم تکواندو به المپیک را 13 اردیبهشت ماه مطرح نمود و گفت: برای شرکت در المپیک 5 مرحله اردو پیش بینی شده بود که 4 مرحله اردو برگزار شده و آخرین اردو که وصل به اعزام است اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و سپس تیم 13 اردیبهشت راهی برزیل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید