خبرنگاران کارگاه بازیافت لاستیک های فرسوده در برازجان راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بوشهر-خبرنگاران- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: کارگاه بازیافت لاستیک های فرسوده برای فراوری گرانول در شهرک صنعتی شهر برازجان راه اندازی شده است.

خبرنگاران کارگاه بازیافت لاستیک های فرسوده در برازجان راه اندازی شد

فرهاد قلی نژاد روز چهارشنبه در بازدید از این واحد اضافه کرد: مسئولان حفاظت محیط زیست شهرستان ها برای فرستادن لاستیک های فرسوده از نقاط مختلف استان بوشهر به این کارگاه برنامه ریزی نموده اند تا بخشی از آلودگی هوا که به علت سوزاندن این لاستیک ها ایجاد می گردد، کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: واحد جمع آوری و بازیافت لاستیک های فرسوده با مشارکت شهرداری برازجان و بخش خصوصی راه اندازی شده است.

قلی نژاد ادامه داد: در این طرح، لاستیک های جمع آوری شده پس از انتقال به کارگاه بازیافت، در فرایند خاصی به گرانول تبدیل می گردد که یکی از مواد مورد استفاده در فراوری کفپوش های شهربازی و بعضی محصولات مرتبط با صنعت خودرو است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همچنین در بازدید از سلول دفن بهداشتی پسماند در شهر برازجان، و واحد فراوری کیسه زباله از کیسه های بازیافتی خاطرنشان کرد: این سلول در نوع خود در استان نمونه است و کاری بسیار مهم است به همت شهرداری برازجان انجام گرفته است.

قلی نژاد گفت: امیدواریم با همکاری لازم برای توسعه واحدهای بازیافتی در مجاورت سلول دفن شهر برازجان با یاری صندوق ملی محیط زیست اقدام گردد.

محمد حسن محمدی شهردار برازجان نیز با استقبال از توجه سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد برنامه توسعه سلول بهداشتی را در دستور کار دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کارگاه بازیافت لاستیک های فرسوده در برازجان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارگاه بازیافت لاستیک های فرسوده در برازجان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید