خبرنگاران کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، قزوین - خبرنگاران - کشاورزان قزوینی گندم برداشتی از مزارع خود را به مراکز خرید تضمینی معین شده تحویل دهند.

خبرنگاران کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ابلاغی سال زراعی جاری، خرید تضمینی محصول گندم و کلزا همچون سالهای پیش، باید با دقت و اهتمام هر چه بیشتر کارشناسان مستقر در مراکز خرید تضمینی و مراکز جهاد کشاورزی انجام و هرگونه مشکل و مانعی در این خصوص باید بدون وقفه رفع گردد.

مجید اسماعیلی گفت: اطلاع رسانی مناسب به زارعین به وسیله نصب بنر، تشکیل نشست های محلی و همچنین به وسیله ائمه جماعات، بخشداری ها، شوراهای اسلامی و دهیاری ها به منظور لزوم تحویل گندم به مراکز دولتی و جلوگیری از تحویل گندم به عوامل واسطه، اجرا شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین یادآور شد: از عرضه گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به خارج از چرخه دولتی و نگهداری در انبارهای غیر رسمی جلو گیری می گردد.

پیش بینی می گردد سال جاری 330 هزار تن گندم از مزارع استان قزوین برداشت گردد که از این میان 220 هزار تن خرید تضمینی می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید