ستاره تیم ملی برزیل لو داد؛ احساس رونالدو از استقبال مردم ایران

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدافع تیم ملی برزیل و بازیکن تیم فوتبال النصر، گفت: استقبال مردم ایران خاطره خوبی برایمان رقم زد.

ستاره تیم ملی برزیل لو داد؛ احساس رونالدو از استقبال مردم ایران

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تیم فوتبال النصر در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی میهمان پرسپولیس بود که توانست با فوق ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت و اوتاویو پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا کار خود را با برد شروع نموده باشد.

با توجه به قوانین afc در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم تنها می تواند از پنج بازیکن خارجی استفاده کند و به همین دلیل النصر ستاره هایی چون اندرسون تالیسکا و الکس تلس را در این بازی نتوانست استفاده کند.

الکس تلس ستاره سابق پورتو، منچستریونایتد و سه ویا پس از ملاقات پرسپولیس و النصر در زمین چمن استادیوم آزادی باقی ماند تا به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام دهد تا بدنش از شرایط ایده آل دور نماند.

این بازیکن در خصوص حضور در استادیوم آزادی و تقابل با پرسپولیس گفت: استقبال مردم ایران برای من خیلی خوب و مجذوب کننده بود و برایم جالب توجه بود.

وی در خصوص استقبال از رونالدو هم گفت: او بازیکن بزرگ و محبوبی است. رونالدو نه تنها در ایران بلکه همه جای جهان بسیار محبوب است. این استقبال اما برای او مجذوب کننده و ویژه بود.

مدافع چپ تیم ملی برزیل که سال جاری به النصر پیوسته در خصوص غیبتش در این بازی و تمرینات اضافه او پس از این مسابقه تاکید نمود: این قانون است و نظر مربی بود. من باید همواره آماده باشم تا در صورت نظر مربی با آمادگی کامل برای تیمم به میدان بروم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره تیم ملی برزیل لو داد؛ احساس رونالدو از استقبال مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی برزیل لو داد؛ احساس رونالدو از استقبال مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید