شوخی سرمربی تیم ملی و غیبت یک لژیونر، تکلیف خط خوردهها مشخص شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، ملی پوشان فوتبال کشورمان از دو روز پیش اردوی آماده سازی خود برای برگزاری چهار دیدار حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی را در جزیره کیش برپا کرده اند و قرار است روز 11 خرداد راهی بحرین محل برگزاری این دیدارها شوند.

شوخی سرمربی تیم ملی و غیبت یک لژیونر، تکلیف خط خوردهها مشخص شد

کادر فنی سرحال و شوخ طبع

اعضای کادر فنی تیم ملی یکساعت قبل از شروع تمرین در زمین حاضر شدند و با روحیه و انرژی بالایی تمرینات را طراحی کردند. اسکوچیچ هم دقایقی به توپ ضربه زد. سرمربی تیم ملی در یک شوخی تابستانی قصد داشت وبلاگ اخبار جدید و عکاسان را با آبپاش زمین خیس کند که البته شوخی اش را نیمه کاره گذاشت.

چهره های جنجالی دربی پایتخت دوشادوش هم

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس هنگام ورود به چمن با مهدی قائدی مهاجم استقلال بود. او دست خود را دور گردن قائدی انداخته بود تا لنز عکاسان را به سمت خود جلب کنند. او با قائدی در حالی شوخی می کرد که جدال های دو سال اخیر آنها در دربی ها حاشیه هایی را به همراه داشت.

عزیزی خادم برای بازیکنان صحبت کرد

رئیس فدراسیون فوتبال که صبح امروز وارد جزیره کیش شد در تمرین عصر ملی پوشان حاضر شد و قبل از شروع تمرین برای بازیکنان صحبت کرد. در پایان صحبت های او بازیکنان و مربیان رئیس فدراسیون فوتبال را تشویق کردند.

وحید امیری اختصاصی تمرین کرد

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از شروع تمرینات کششی بازیکنان بطور اختصاصی مشغول تمرین شد. او به تنهایی و بدون حضور اعضای کادر فنی دور زمین مشغول دویدن شد.

قوانین جدید برای حضور بازیکنان

بازیکنان تیم ملی ایران 26 نفر هستند که قرار بود سه نفر خط بخورند. با این حال قوانین فیفا در دوران شیوع کرونا باعث شده تا مجوز حضور تمامی این بازیکنان صادر شود.

از این رو اسکوچیچ که قصد داشت اخباری را به عنوان دروازه بان چهارم خط بزند او را به جمع ملی پوشان بازگرداند. اخباری فردا دوباره به اردوی تیم ملی اضافه می شود و بر خلاف اخبار قبلی و به لطف قوانین کرونایی، همراه با این تیم به بحرین سفر می کند.

قدوس همچنان غایب است

سامان قدوس بازیکن برنتفورد انگلیس به دلیل حضور در بازی پلی آف صعود به لیگ برتر با سوانزی همچنان در تمرین غایب است. او در بازی امروز در ترکیب اصلی نیز حضور نداشت اما به دلیل اهمیت بالای بازی باشگاهی اش همچنان تنها غایب لژیونر در جمع ملی پوشان ایران بود.

100 هوادار در ورزشگاه

در حالیکه برنامه تمرینات تیم ملی پشت درهای بسته تنظیم شده است باز هم حدود 100 هوادار در مقابل درب ورودی ورزشگاه المپیک کیش حاضر شدند و به تشویق ملی پوشان پرداختند.

تکلیف خط خورده ها تعیین شد

در حالی که پیش از این عنوان شده بود در پایان اردوی کیش سه بازیکن از جمع ملی پوشان خط خواهند خورد اما امروز سرپرست تیم ملی گفت با توجه به قوانینی که فیفا در نظر گرفته و به خاطر شرایط کرونا تیم ها می توانند با چند بازیکن بیشتر راهی بحرین شوند، هیچ بازیکنی از فهرست تیم ملی خط نخواهد خورد و همه بازیکنان راهی بحرین خواهند شد. محمدرضا اخباری هم که برای همراهی تراکتور راهی تبریز شده بود قرار است روز یکشنبه به کیش برشود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شوخی سرمربی تیم ملی و غیبت یک لژیونر، تکلیف خط خوردهها مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی سرمربی تیم ملی و غیبت یک لژیونر، تکلیف خط خوردهها مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید