شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شیارهای پل های حافظ و کالج تا کنون موجب چند حادثه جرحی برای موتورسواران شده است.

شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ

وبلاگ اخبار جدید- زینب زینال زاده: شیارهای 5 سانتی متری این پل ها برای موتورسواران دردسرساز شده است و به دلیل گیر کردن چرخ جلو داخل شیارها چند موتورسوار روانه بیمارستان شده اند.

به گفته ماموران ایستگاه 46 آتش نشانی هر هفته 2 تا 3 حادثه برای موتورسواران رخ می دهد و راکبان به شدت دچار آسیب دیدگی می شوند.

حادثه روی پل کالج

بهره برداری از پل های سواره رو و عابران پیاده به عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 است اما ایجاد شیار یک مشکل سازه ای محسوب می شود و به همین دلیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه باید آن را رفع کند.

مرتضی مطهری معاون فنی و عمران شهردار منطقه 6 در گفت و گو با وبلاگ اخبار جدید محله با تایید وجود شیارهای خطرناک در پل های سواره رو کالج و حافظ گفت: به دلیل انبساط و انقباظ چنین شیارهایی در پل های سواره رو و گاهی اوقات پیاده روها ایجاد می شود که رفع آنها باید توسط شرکت یادمان سازه و با نظارت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، انجام شود. ما در چهارچوب وظایف خود مکاتباتی انجام داده ایم و خواستار رفع این مشکل شده ایم.

دقایقی بعد از این گفت و گو معاون فنی و عمران با خبرنگار وبلاگ اخبار جدید محله تماس گرفت و گفت: نقص شیارهای پل کالج رفع شده است و شیارهای پل حافظ هم تا آخر آبان با استفاده از پوشش لاستیکی رفع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید