فروشگاهی باارزش تر از معدن طلا!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، دیجیاتو نوشت: اپل به فاصله چند روز تا زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023، ارزش اپ استور خود را تبلیغ کرد و گفت که این پلتفرم در سال گذشته تراکنش هایی به ارزش 1.1 تریلیون دلار را انجام داده است که 29 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است.

فروشگاهی باارزش تر از معدن طلا!

بلومبرگ در گزارش خود، براساس مطالعه ای که به سفارش اپل اجرا شده، شرح می دهد که فروش سالانه و صورت حساب های این شرکت که شامل مبالغ دریافتی از برنامه ها و اشتراک ها، تبلیغات درون برنامه ای و کالاها یا خدمات فیزیکی می گردد، از سال 2019 بیش از 80 درصد در اپ استور افزایش پیدا گرده است.

اپ استور باعث رشد توسعه دهندگان می گردد

اپل در سال های گذشته با نقدها زیادی روبرو شده که ادعا داشتند غول فناوری با اعمال محدودیت هایی برای توسعه دهندگان و دریافت کمیسیون 30 درصدی، از قدرت زیاد اپ استور در زیست بوم خود سؤ استفاده می نماید. حالا شرکت سازنده آیفون با نشان دادن اندازه عایدیی که برای توسعه دهندگان ایجاد نموده، در پی برطرف این نگرانی ها است. به گفته این شرکت، 90 درصد از 1.1 تریلیون دلار اشاره شده، به طور کامل به کسب وکارها اختصاص داده شده است.

براساس این گزارش، بزرگ ترین محرک های اپ استور در سال گذشته خرده فروشی های عمومی و اپلیکیشن های سفر بوده است. برنامه های تحویل غذا در سال 2022 حدود 77 میلیارد دلار عایدی داشته اند و عایدی سرویس های اشتراک گذاری خودرو تقریباً 48 میلیارد دلار بوده است. این گزارش بعلاوه نشان می دهد که عایدی تبلیغات درون برنامه ای از 45 میلیارد دلار در سال 2019 به 109 میلیارد دلار افزایش یافته است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در بیانیه ای گفت: همانطور که در این گزارش نشان داده شده، اپ استور یک بازار پر جنب وجوش و نوآورانه است که در آن فرصت ها رشد می نمایند.

کوک احتمالاً هفته آینده نیز در کنفرانس سالانه این شرکت با توسعه دهندگان صحبت خواهد نمود. انتظار می رود تا در این رویداد، شاهد هدست واقعیت ترکیبی اپل باشیم که اپ استور مخصوص به خود را دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فروشگاهی باارزش تر از معدن طلا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاهی باارزش تر از معدن طلا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید