اپلیکیشن های کاربردی برای رفت و آمد در ترکیه

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، این روزها اپلیکیشن ها رابطه عمیقی با زندگی ما پیدا کرده اند. گاهی استفاده درست از بعضی اپلیکیشن ها تاثیر به سزایی در صرفه جویی زمان و هزینه های ما خواهند داشت. در این میان تاثیر اپلیکیشن های تاکسی یابی به خوبی در زندگی های مان عیان است. در سفر دو مبحث صرفه جویی در زمان و هزینه از موارد مهمی هستند. اگر سفر به استانبول در برنامه تان است در ادامه این مطلب به شما دو اپلیکیشن کاربردی برای صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمدتان معرفی می کنیم.

اپلیکیشن های کاربردی برای رفت و آمد در ترکیه

نرم افزار بی تاکسی (Bi taksi)

این برنامه اپلیکیشن ماشین یابی در استانبول و آنکاراست که شما را در یافتن تاکسی با قیمت مناسب یاری میکند. این شرکت یکی از ارزان ترین شرکت های حمل و نقل مسافر در استانبول و ترکیه است. بی تاکسی تعداد تاکسى هاى خالى در اطراف شما و مدت زمانى که تاکسى مى رسد را معین می کند. این شرکت راهکارهایی برای تضمین امینت شما نیز اندیشیده اند. شما به شماره پلاک تاکسى با معینات کامل فرد راننده و یک جدول امتیاز که سایر مسافران بعد از طی راستا به آن راننده داده اند نیز دسترسی دارید. این برنامه به زبان انگلیسی و بر روی سیستم هاى اندروید و آى او اس قابل اجراست.

دانلود برنامه به وسیله گوگل مپ:

یکی از قابلیت های گوگل مپ نیز این است که وقتی در کشور ترکیه راستای را معین می کنید به شما اپلیکیشن های ماشین یابی را معرفی می کند. به گونه ای که می توانید در همان لحظه روی برنامه کلیک کرده و آن را نصب کنید و درخواست ماشین بدهید.

بر ای دانلود نرم افزار بی تاکسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

لینک دانلود نرم افزار برای آیفون

لینک دانلود نرم افزار برای اندروید

نرم افزار ترافیک آنلاین استانبول (İBB Cep Trafik)

یکی دیگر از مواردی که در سفر برای مان خیلی ارزشمند است زمان محدودمان است که می خواهیم در یک روز از چند جاذبه بازدید کنیم. در این هنگام گاهی ماندن در ترافیک می تواند آنقدر زمان مان را بگیرد که فرصت بازدید از یک جاذبه را نیز از دست بدهیم. استفاده از اپلیکیشن ترافیک آنلاین استانبول یا İBB Cep Trafik در این هنگام می تواند به یاری شما بیاید. این برنامه تمام راستاهای موجود و نقاط ترافیک استانبول را به شما نشان می دهد تا در کمترین زمان ممکن و باانتخاب بهترین راستا به مقصدتان برسید.

بر ای دانلود نرم افزار ترافیک آنلاین استانبول بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

لینک دانلود نرم افزار برای آیفون

لینک دانلود نرم افزار برای اندروید

لینک دانلود نرم افزار برای ویندوز فون

اپلیکیشن Trafi

یکی دیگر از برنامه های مفید راستایابی، اپلیکیشن Trafi است که به وسیله آن می توانید مرحله به مرحله راستا حرکت تان را دنبال کنید و مدت زمان احتمالی که در ترافیک هستید را مشاهده کنید. این برنامه برای تمامی سیستم عامل های مختلف موبایل مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی به صورت رایگان قابل استفاده است.

لینک دانلود نرم افزار برای آیفون

لینک دانلود نرم افزار برای اندروید

اپلیکیشن Istanbul Travel Guide by Ulmon

این اپلیکیشن یک برنامه کاربردی برای راستایابی است که بدون اینترنت هم کار می کند ولی در حالت اتصال به اینترنت کاربردهای بیشتری دارد. برای استفاده از این برنامه کافی است مکان هایی که قصد رفتن به آن را دارید بر روی نقشه معین کنید و راستا رفتن به آن را از موقعیت کنونی خودتان مشاهده کنید.

لینک دانلود نرم افزار برای آیفون

لینک دانلود نرم افزار برای اندروید

منبع: دالاهو

به "اپلیکیشن های کاربردی برای رفت و آمد در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی برای رفت و آمد در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید