نرم افزار و اپلیکیشن

نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در گیمزکام نمایش داده شده است

طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که نینتندو دموهای فنی کنسول تازه خود را پشت درهای بسته در مراسم گیمزکام 2023 به نمایش گذاشته است.

20 شهریور 1402

سخت ترین بازی های ویدیویی تاریخ کدامند؟

زمانی که صحبت از عناوین سخت در جهانی گیمینگ می گردد، مجموعه دارک سولز (Dark Souls) به فکر افراد می رسد. عناوینی که می توانند بسیار چالش برانگیز و سخت باشند. به همین علت است که افراد زیادی حاضر نیستند این بازی ها که معمولا آن ها را سخت ترین بازی های جهان معرفی...

8 شهریور 1402

سنگین ترین بازی های موبایل از لحاظ گرافیک کدامند؟ گوشی قدرتمند خود را به چالش بکشید!

در دنیای امروزی ما شاهد بازی های متنوعی برای پلتفرم موبایل هستیم. از زمانی که گوشی های هوشمند وارد بازار شدند، شرکت های مختلف در کوشش بودند تا عناوین بازی مختلفی را برای آن عرضه نمایند. در اوایل دوران تلفن های هوشمند ما شاهد بازی های چندان سنگین نبودیم....

16 مرداد 1402

ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند

کمپانی بتسدا (Bethesda) به تازگی سه انیمیشن کوتاه منتشر نموده که جزئیات تازه ای را از دنیا بازی استارفیلد به اشتراک می گذارد.

7 مرداد 1402

فعالیت مرکز مبادله کتاب با هدف غنی سازی منابع کتابخانه ای

حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اضافه نمود: مرکز مبادله کتاب از ابتکارات ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که با هدف استفاده بهینه از کتب در کتابخانه های عمومی و در تمامی استان های کشور ایجاد می گردد.

29 تیر 1402

آنالیز قیمت voip در بازار برای انتخاب برترین گزینه

قیمت(Voice over Internet Protocol) VoIP ممکن است باتوجه به احتیاجهای شما و انتخاب راهکار مناسب متفاوت باشد. برای راه اندازی یک سیستم VoIP، شما احتیاج به تجهیزات و نرم افزارهایی دارید که بسته به نوع سیستمی که می خواهید راه اندازی کنید، هزینه متفاوتی دارد.

31 خرداد 1402

فروشگاهی باارزش تر از معدن طلا!

دیجیاتو نوشت: اپل به فاصله چند روز تا زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023، ارزش اپ استور خود را تبلیغ کرد و گفت که این پلتفرم در سال گذشته تراکنش هایی به ارزش 1.1 تریلیون دلار را انجام داده است که 29 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است.

14 خرداد 1402

سونی: بازی های پلی استیشن حداقل 2 تا 3 سال بعد از عرضه به کامپیوتر می آیند

در گفت وگو با مجله ژاپنی فامیتسو، رئیس پلی استیشن، جیم رایان (Jim Ryan)، به طور مجدد بر تعهد سونی به عدم عرضه محصولات انحصاری خود برای کامپیوتر تا زمانی معین، تاکید نموده است.

1 خرداد 1402

هشدار؛ در دام موبایل های آلوده نیفتید!

محققان امنیت سایبری در گزارشی می گویند میلیون ها گوشی مالی ظاهراً برنامه های پیش فرضی دارند که به بدافزار آلوده هستند.

24 اردیبهشت 1402

کمبود این ویتامین ها باعث سردردهای مزمن می گردد

اگر جزو افرادی هستید که به سردردهای مزمن مبتلا هستید، بهتر است بدانید کمبود بعضی ویتامین ها باعث سردرد می گردد و می توانید با مصرف ویتامین سردردتان را کاهش دهید.

5 اردیبهشت 1402

6 دلیل برای اینکه در گوشی نباید از کارت حافظه استفاده کنید

طی سال های گذشته روز به روز شمار گوشی های اندرویدی که از کارت حافظه پشتیبانی می کنند، کاهش پیدا کرده است. به همین علت در حال حاضر این مشخصه عمدتا در بین گوشی های میان رده و پایین رده دیده می شود. با این حال واقعیت این است که علی رغم تلاش شرکت های سازنده گوشی...

10 فروردین 1402

پورت USB، C در برابر USB 3؛ آنالیز تفاوت ها و نقاط مشترک

احتمالا نامِ پورت USB-C و USB 3 زیاد به گوشتان خورده است. شاید برای تان سوال شده که چه تفاوت هایی بین این دو واژه وجود دارد. در این مطلب کوشش می کنیم به طور مختصر و مفید پاسخ مناسبی به این سوال بدهیم.

7 فروردین 1402

چرا کابل های شارژ انکر هواداران زیادی دارند؟

انکر یکی از برندهایی است که در سال های اخیر به خوبی توانسته جای خود را در میان لوازم جانبی باکیفیت باز کند و به ویژه در زمینه انواع کابل شارژ حرف های زیادی برای گفتن دارد.

27 بهمن 1401

7 راه چاره برای کم کردن صدای فن لپتاپ

آیا صدای فن لپتاپ به نظر شما بسیار زیاد است؟ در این یادداشت به شما یاری می کنیم تا بتوانید این صدای آزاردهنده را تا حد امکان کم کنید.

24 بهمن 1401

همه چیز درباره استیم والت

استیم والت یک سیستم کیف پول مجازی است که به وسیله Valve Corporation، سازنده پلتفرم بازی محبوب Steam پیشرفته است.

4 بهمن 1401

با اوانو به صورت نامحدود درآمدزایی کن!

کاربران اوانو می توانند در نسخه تازه این اپلیکیشن با دعوت از دوستان خود هدیه نقدی آنی و بدون قرعه کشی دریافت نمایند.

7 دی 1401

چهره گوشی تازه ریزر فاش شد

چهره گوشی تازه ریزر که اغلب برای گیمرها ارائه می گردد پیش از موعد فاش شد. این گوشی به طور ویژه برای افرادی مهم است که اهل بازی های هیجانی هستند.

3 دی 1401

طرح مفهومی مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال رونمایی شد ، مناسب برای فضاهای شهری شلوغ و پرترافیک

طرح مفهومی خودرو موسوم به Seat Minimó به عنوان مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال رونمایی شد. این خودرو الکتریکی دارای باتری قابل تعویض است و برای حمل و نقل شهری ایده آل محسوب می شود.

30 آذر 1401

خطری بزرگ که گوشی های سامسونگ و برندهای اندرویدی را تهدید می نماید

زومیت نوشت: یک آسیب پذیری امنیتی بزرگ در اندروید به بدافزارها یاری می نماید به عنوان برنامه های قابل اعتماد روی دستگاه کاربران اجرا شوند؛ مسئله ای که محصولات اندرویدی سامسونگ، ال جی و چند شرکت دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

12 آذر 1401

سرور مجازی چیست

سرور مجازی vps، بخشی از منابع یک سرور است که به صورت اختصاصی، با سیستم عامل دلخواه وIP اختصاصی به کاربر تحویل داده می شود. خرید سرور مجازی پر سرعت در ابر آسیاتک با امکانات ویژه و منحصر به فردی نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی ارائه می شود....

2 آذر 1401
تعداد: (78)