همه چیز درباره استیم والت

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، استیم والت یک سیستم کیف پول مجازی است که به وسیله Valve Corporation، سازنده پلتفرم بازی محبوب Steam پیشرفته است.

همه چیز درباره استیم والت

این کیف پول به کاربران اجازه می دهد تا پول خود را در حساب استیم خود ذخیره نمایند که سپس می تواند برای خرید بازی ها، آیتم های درون بازی و سایر محتواها در آن استفاده گردد. این ویژگی برای گیمرها فوق العاده راحت است؛ زیرا هر بار که می خواهند خرید نمایند، احتیاجی به وارد کردن مداوم اطلاعات کارت اعتباری خود را از بین می برد.

مزایای این کیف پول مجازی مجذوب کننده چیست؟!

یکی از مزیت های اصلی استیم والت، امکان خرید بازی و سایر محتواها بدون احتیاج به کارت اعتباری یا سایر روش های پرداخت است. این بدان معناست که کاربرانی که کارت اعتباری ندارند یا نمی خواهند از آن استفاده نمایند، همچنان می توانند در استیم خرید نمایند. علاوه بر این، والت این اپلیکیشن مجذوب کننده بعلاوه گزینه ای را برای خرید بازی به عنوان هدیه ارائه می دهد که می تواند برای دوستان یا اعضای خانواده ارسال گردد.

راه های پرداخت وجه

برای افزودن وجوه به کیف پول خود، کاربران چندین گزینه دارند. می توانید از کارت اعتباری، پی پال یا سایر روش های پرداخت پشتیبانی شده بهره ببرید یا کارت های استیم والت را از خرده فروشان بخرید. هنگامی که وجوه به کیف پول Steam شما اضافه شد، می توانید از آن ها برای خرید بازی ها، آیتم های درون بازی و سایر محتواها در این پلتفرم گیمینگ بهره ببرید.

بدون تاریخ انقضا

یکی دیگر از مزایای استیم والت این است که به کاربران اجازه می دهد پول خود را در یک مکان ذخیره نمایند و پیگیری هزینه های خود را آسان تر می نماید. وجوه موجود در استیم والت شما هرگز منقضی نمی گردد، بنابراین می توانید آن ها را برای خرید بعدی ذخیره کنید یا به محض اضافه شدن از آن ها بهره ببرید.

خرید کارت های تجاری

علاوه بر خرید بازی ها و آیتم های درون بازی، می توان از استیم والت برای خرید کارت های تجاری نیز استفاده کرد. این ها کارت های مجازی هستند که می توان آن ها را جمع آوری کرد و در بین کاربران معامله کرد و می توان از آن ها برای باز کردن جوایز مربوط به بازی استفاده کرد.

آموزش ساخت اکانت استیم

ثبت نام برای اکانت این پلتفرم، یک فرآیند ساده است که در چند مرحله، بدون دردسر انجام می گردد.

  • وارد وبسایت رسمی پلتفرم store.steampowered.com در مرورگرتان شوید.

  • روی دکمه Join Steam واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

  • اطلاعات مورد احتیاج را پر کنید. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید، یک نام کاربری ایجاد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. بعلاوه از شما خواسته می گردد یک کد منحصر به فرد را وارد کنید که روی صفحه نمایش داده می گردد تا تأیید گردد که ربات نیستید.

  • شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی را آنالیز نموده و بپذیرید.

  • برای تکمیل مراحل ثبت نام، روی دکمه Create my account کلیک کنید.

  • ایمیل خود را برای یک کد تأیید آنالیز کنید و برای تکمیل فرآیند آن را در وب سایت، وارد کنید.

  • پس از تکمیل مراحل ثبت نام، می توانید وارد حساب Steam خود شوید و آغاز به استفاده از تمام ویژگی ها و خدماتی که این پلتفرم ارائه می دهد، از جمله مرور و خرید بازی ها، ارتباط با دوستان و شرکت در انجمن استیم خواهید بود.

لطفاً توجه داشته باشید که برای ثبت نام در حساب Steam باید 13 سال یا بیشتر سن داشته باشید. اگر زیر 18 سال سن دارید، برای ایجاد یک حساب Steam باید از والدین یا قیم قانونی خود اجازه داشته باشید.

کسب عایدی با استیم

کسب عایدی با این پلتفرم می تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی در حین انجام کاری که دوست دارید باشد. از ایجاد و فروش آیتم های درون بازی گرفته تا استریم گیم پلی و توسعه بازی های خود؛ با کمی خلاقیت و سخت کوشی می توانید اشتیاق خود به بازی را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنید.

فروش آیتم های درون بازی

یکی از راه های مجذوب کننده، ایجاد و فروش آیتم های درون بازی است. بسیاری از بازی های موجود در Steam به بازیکنان اجازه می دهند آیتم های سفارشی مانند سلاح یا لباس بسازند که می توانند به بازیکنان دیگر فروخته شوند. اگر در ایجاد اقلام منحصر به فرد و مطلوب مهارت دارید، این می تواند راهی عالی برای کسب عایدی باشد.

فروش مد در بازی ها

یکی دیگر از راه های کسب عایدی با استیم، ایجاد و فروش مد است. مدها تغییراتی در بازی هستند که می توانند ظاهر یا بازی آن را تغییر دهند. اگر در برنامه نویسی مهارت دارید یا ایده خوبی برای یک مود دارید، می توانید آن را ایجاد کنید و آن را در استیم بفروشید.

معامله با دیگران

شما بعلاوه می توانید با معامله اقلام مجازی با سایر بازیکنان عایدی کسب کنید. بسیاری از بازیکنان حاضر به پرداخت پول واقعی برای آیتم های کمیاب یا مطلوب در بازی هستند. اگر مهارت پیدا کردن و به دست آوردن این اقلام را دارید، می توانید آنها را برای کسب سود بفروشید.

استریم گیم پلی

یکی دیگر از راه های کسب عایدی با Steam، استریم گیم پلی است. اگر در بازی کردن مهارت دارید و از کانون توجه لذت می برید، می توانید گیم پلی خود را در پلتفرم هایی مانند توییچ یا یوتیوب پخش کنید و به وسیله تبلیغات و حمایت مالی کسب عایدی کنید.

خلق یک بازی

در نهایت، می توانید با توسعه بازی های خود و فروش آن ها در Steam عایدی کسب کنید. اگر مهارت های ساخت یک بازی را دارید، این می تواند راهی عالی برای کسب عایدی به عنوان یک توسعه دهنده باشد.

از کجا گیفت کارت استیم بخریم؟

آرزوی هر گیمری است که بدون محدودیت دنیای Steam را فتح کند، در آن بچرخد، هرچه خواست بخرد و بازی کند. حالا با امکان خرید گیفت کارت استیم از پاکسیت، فاصله شما تا دانلود بی پایان و پرداخت های درون برنامه ای بی دردسر در استیم، تنها یک قدم است. کافیست مبلغ گیفت کارت مورد نظر و ریجن را تعیین کنید و دکمه خرید را بزنید. پاکسیت با مقرون به صرفه ترین قیمت در ایران، آنچه را که همواره در انتظارش بوده اید، در اختیارتان می گذارد.

ورود به وبسایت پاکسیت، خرید جم بازی ها و انواع گیفت کارت

جمع بندی

استیم والت راهی امن و راحت برای گیمرها برای خرید بازی و سایر محتواها در Steam است. احتیاج به کارت اعتباری را از بین می برد و به کاربران امکان می دهد پول خود را در یک مکان ذخیره نمایند و به راحتی می توانند هزینه های خود را پیگیری نمایند. با استیم والت، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی خرید نمایند و به آن ها اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف بازی های مورد علاقه خود نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "همه چیز درباره استیم والت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره استیم والت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید