ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، کمپانی بتسدا (Bethesda) به تازگی سه انیمیشن کوتاه منتشر نموده که جزئیات تازه ای را از دنیا بازی استارفیلد به اشتراک می گذارد.

ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند

سازندگان پس از اینکه در 11 ژوئن (5 تیر) و با رویداد استارفیلد دایرکت، اطلاعاتی را در خصوص این بازی منتشر کردند، در سکوت خبری فرو رفتند و این با توجه به اینکه بازی در کمتر از دو ماه دیگر عرضه می گردد، عجیب بود. هرچند به نظر می رسد که بتسدا بالاخره کوشش های خود در راستای بازاریابی برای استارفیلد را افزایش می دهد. این شرکت اخیرا سه انیمیشن کوتاه با مدت زمان کلی بیش از هشت دقیقه منتشر نموده است.

هر انیمیشن یک قهرمان متفاوت را نشان می دهد و ظاهرا در پی آن است تا نگاهی اجمالی به بخش کوچکی از حیات بیش از 1000 سیاره بازی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. یکی از انیمیشن ها در شهر آکیلا یعنی مرکز گروه فری استار که هنوز به طور جزئی در نمایش های بازی نشان داده نشده است، جریان دارد. این انیمیشن کوتاه با عنوان جایی که امید ساخته می گردد، نشان می دهد که بزرگترین شهر سیاره آکیلا مکانی نسبتا خطرناک است.

در این میان یکی دیگر از انیمیشن ها با عنوان The Hand that Feeds در نئون که به عنوان شهر لذت سیاره اقیانوس نیز شناخته می گردد، جریان دارد. انیمیشن ذکر شده به طوری کوتاه تایید می نماید که طراحی این مکان خاص در وهله اول از ژانر سایبرپانک الهام گرفته شده است و تا حدودی یادآور شهر رپچر از بایوشاک است.

در نهایت آخرین انیمیشن Supra Et Ultra نام دارد. این انیمیشن جزئیات کوتاهی از داستان یک خلبان United Colonies است که در پی هیجان های بین کهکشانی فراتر از آتلانتیس تازه است. این ویدیوی خاص اطلاعات تازهی در خصوص داستان بازی ارائه نمی دهد، اما توضیحات آن یک نکته جالب را نشان داده که بیان می نماید که مرکز United Colonies به عنوان مطلوب ترین بخش سیستم های مستقر در دنیا بازی در نظر گرفته می گردد.

استارفیلد در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید انیمیشن های منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید