نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در گیمزکام نمایش داده شده است

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که نینتندو دموهای فنی کنسول تازه خود را پشت درهای بسته در مراسم گیمزکام 2023 به نمایش گذاشته است.

نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در گیمزکام نمایش داده شده است

در واقع نینتندو به طور خصوصی به توسعه دهندگان دعوت شده، دموهای فناوری مخصوص کنسول بازی نسل بعدی خود را که ممکن است سال آینده عرضه گردد، نشان داده است. یکی از دموهای سوییچ 2، نسخه بهبودیافته ای از بازی لانچ سوییچ یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بوده است که با نرخ فریم و رزولوشن بالاتر نسبت به نسخه اصلی اجر شده است. با این حال هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد که این بازی قرار است دوباره با بهبودها عرضه گردد یا خیر. یکی دیگر از منابع ادعا نموده که نینتندو دموی چشمگیر آنریل انجین 5 یعنی The Matrix Awakens را به نمایش گذاشته که در ابتدا برای نمایش قدرت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در سال 2021 منتشر شد.

گفته می گردد که این دمو با استفاده از فناوری DLSS انویدیا (Nvidia)، با فعال کردن ری تریسینگ پیشرفته و تصاویری قابل مقایسه با کنسول های نسل فعلی سونی و مایکروسافت اجرا می گردد. البته باید توجه داشت که این بدان معنا نیست که جانشین سوییچ از قدرتی حتی نزدیک به کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس که قابل حمل نیستند، بهره می برد.

فناوری DLSS یک ویژگی منحصر به فرد برای کارت های گرافیک شرکت انویدیا است. این قابلیت در رایانه های شخصی، با استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای رزولوشن بازی ها کار می نماید و به طور موثر به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به تنظیمات گرافیکی بالاتر و نرخ فریم بهتر در سخت افزارهای ضعیف تر دست یابند. شایان ذکر است که نینتندو در مارس 2020 اختراع هایی را برای برنامه های فناوری ارتقاء مقیاس تصویر (Upscaling) با هوش مصنوعی به ثبت رسانده است.

این ثبت اختراع ها که در سال 2021 عمومی شدند، فرآیندی مشابه عملکرد اصلی سوئیچ را توصیف می نمایند که در آن یک بازی در حالی که دستگاه با باتری تغذیه می گردد، می تواند با یک وضوح اجرا گردد، اما زمانی که به پریز برق یا به تلویزیون وصل گردد. خروجی را می توان تا 1080p ارتقا داد. نینتندو یک نمودار به نمایش گذاشته که نشان می دهد یک تصویر با رزولوشن 540p در حال ارتقاء به یک تصویر با رزولوشن 1080p است. با این حال، اشاره می نماید که سایر فرآیندهای ارتقاء مقیاس تصویر، از جمله ارتقاء مقیاس به 4K، امکان پذیر است.

نینتندو هنوز به طور علنی درباره برنامه های کنسول نسل بعدی خود صحبت ننموده است، اما گزارش های اخیر نشان می دهند که این شرکت میخواهد تا سخت افزار جدیدی را اواخر سال آینده عرضه کند. اگرچه جزئیات خاص این کنسول همچنان تعیین نیست اما ظاهرا قرار است در حالت قابل حمل مانند نینتندو سوییچ استفاده گردد. دکتر سرکان توتو (Serkan Toto)، از مشاوران صنعت بازی، بیان نموده که عرضه کنسول در سال 2024 برای نینتندو منطقی خواهد بود، زیرا پیش بینی می گردد که سال جاری شاهد کاهش دو رقمی در فروش سخت افزار و نرم افزار سوییچ باشیم. او می گوید:

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در گیمزکام نمایش داده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در گیمزکام نمایش داده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید