سریال و پخش خانگی

سخت ترین بازی های ویدیویی تاریخ کدامند؟

زمانی که صحبت از عناوین سخت در جهانی گیمینگ می گردد، مجموعه دارک سولز (Dark Souls) به فکر افراد می رسد. عناوینی که می توانند بسیار چالش برانگیز و سخت باشند. به همین علت است که افراد زیادی حاضر نیستند این بازی ها که معمولا آن ها را سخت ترین بازی های جهان معرفی...

8 شهریور 1402

دانلود قسمت 7 سریال حیثیت گمشده (حیثیت گمشده قسمت 7 هفتم) حجم رایگان

دانلود قسمت 7 حیثیت گمشده کامل، دانلود حیثیت گمشده قسمت 7، دانلود قسمت 7 حیثیت گمشده کامل، دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت هفتم، خرید قانونی سریال حیثیت گمشده قسمت 7 حلال دانلود، دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت هفتم، دانلود فیلم ایرانی حیثیت گمشده قسمت 7

3 شهریور 1402

ببینید؛ انیمیشن های استارفیلد سیاره های اصلی بازی را معرفی می نمایند

کمپانی بتسدا (Bethesda) به تازگی سه انیمیشن کوتاه منتشر نموده که جزئیات تازه ای را از دنیا بازی استارفیلد به اشتراک می گذارد.

7 مرداد 1402

بازیگر سریال مرکز درگذشت

خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن 65 سالگی درگذشت.

24 تیر 1402

دوبلور مطرح ایرانی درگذشت

یکی از دوبلورهای مطرح ایرانی که صداپیشگی آثاری همانند سریال مدار صفر درجه و انیمیشن های هاچ زنبور عسل و فوتبالیست ها را نموده بود، درگذشت.

23 تیر 1402

آیا فصل چهارم سریال ویچر بدون هنری کویل پیروز می گردد؟

بخش اول فصل سوم سریال محبوب ویچر (The Witcher) که همگی منتظرش بودیم به تازگی از شبکه نتفلیکس پخش شده است و هواداران سریال خودشان را برای خداحافظی با هنری کویل در نقش گرالت ریویا، شکارچی محبوب هیولاها، آماده می نمایند. حالا دیگر همه می دانند فصل سوم آخرین حضور...

19 تیر 1402

لیونل مسی و ورود به دنیای بازیگری!

لیونل مسی که از آخرین روزهای تعطیلاتش در آرژانتین لذت می برد، دوباره سوژه خبرها شد. این بار او به خاطر ورودش به دنیای بازیگری مورد توجه قرار گرفته است.

7 تیر 1402

دوستان معروف عالم سینما که در زندگی واقعی هم دوست هستند

هالیوود دوستی های خیالی زیادی را به تصویر کشیده که به دوستی های واقعی بدل شده اند.

1 تیر 1402

بازیگر معروف ایرانی که قلبش طرف چپ بدنش نبود!

این بازیگر معروف ایرانی در همان دوره ازدواجی ناموفق کرد که حاصلش یک پسر شد و او خود را مقصر می دانست چون نتوانست خود را با فرهنگی دیگر تطبیق بدهد. پسرک را با درخواست های مکرر همسر، به او واگذار کرد و بدون دلگیری از هم جدا شدند.

25 خرداد 1402

تغییر چهره عجیب علی شاد با ریش و سبیل

علی مسرور، بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی با چهره ای متفاوت و با ریش و سبیل در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد شرکت کرد که تغییر چهره او توجه مخاطبان را جلب کرد.

20 فروردین 1402

این آقای خوشتیپ همان لینچان در سن 76 سالگی است

آتسو ناکامورا بازیگر معروف به لینچان نزدیک به 7 سال پیش در سن 76 سالگی درگذشت.

19 فروردین 1402

تصاویر ، دعوای سرکرده دو ایل بختیاری بر سر دختری جوان! ، جشن سربرون آماده شد

ضبط موسیقی و تدوین سریال جشن سربرون به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی به خاتمه رسید و به گفته تهیه کننده، با هماهنگی سیما فیلم، مخاطبان به زودی شاهد پخش این سریال خواهند بود.

4 اسفند 1401

اسکار کدام فیلم ها را انتخاب می نماید؟

رای گیری برای انتخاب نامزد های نهایی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار (18 ژانویه، 27 دی ماه) , پس از شش روز به خاتمه رسید و حالا اهالی سینما خود را آماده اعلام نامزد های نهایی این رویداد می نمایند که قرار است روز سه شنبه (24 ژانویه) انجام گردد.

5 بهمن 1401

اجرای خاطره انگیز آناهیتا همتی در تلویزیون؛ کسی متوجه متاهل بودن اش نشد!

بعضی کاربران پس از انتشار مجدد این ویدیو به حلقه ازدواج آناهیتا همتی اشاره نموده و گفته اند که آن موقع کسی متوجه ازدواج او نشد و خودش هم چیزی نگفت. اما پس از 12 سال بالاخره آناهیتا همتی داستان ازدواج و فوت همسر فیلیپینی اش را رسانه ای کرد.

25 آذر 1401

رئیس صدا و سیما: تنزل مخاطب صدا و سیما ادعا است؛ باید اثبات گردد

رییس سازمان صدا و سیما گفت که تنزل مخاطب صدا و سیما ادعایی است که باید اثبات گردد، اما بخشی از دلیل سیر نزولی مخاطبین رسانه ملی که بعضی از منتقدین مطرح می نمایند، به محتوای ضعیف و بی توجه به احتیاج های جامعه برگردد.

1 آذر 1401

سریال انیمۀ حمام نو رومی؛ سفر در زمان برای رفتن به حمام!

خبرنگاران- انیمۀ سریالی حمام تازه رومی براساس داستان مصور حمام تازه از ماری یامازاکی ساخته شده که در سال های 2010 و 2014 جوایز معتبری را در حوزۀ داستان مصور از آن خودش کرد. این سریال داستان عجیب و منحصر به فردی دارد که خیلی سخت می شود نمونۀ مشابهی برایش پیدا...

2 مرداد 1401

بلیدرانر: لوتوس سیاه (انیمه منتخب)

شینجی آراماکی و کنجی کامیاما، یک زوج هنری پیروز در دنیای انیمه هستند و آثار قابل توجه و جواب پس داده ای مثل شبح درون پوسته و اولترامن در کارنامه خود دارند. به همین دلیل وقتی خبر تولید یک سریال انیمه در دنیای بلیدرانر پخش شد و معلوم شد این دو کارگردان های...

17 خرداد 1401

اینترنت مصرفی کاربران تلوبیون در ایام نوروز رایگان شد

تهران (پانا) - حجم و پهنای باند اینترنت مصرفی کاربران داخل کشور در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از 27 اسفند (مصادف با نیمه شعبان) تا 13 فروردین (سرانجام تعطیلات نوروزی) برای تمام اپراتورهای ثابت و همراه رایگان شد.

23 اردیبهشت 1401

خورشید مصنوعی چین از خورشید واقعی داغ تر شد

یک رآکتور همجوشی هسته ای در چین رکورد تازه دما را ثبت نموده که پنج برابر داغ تر از خورشید است.

11 اسفند 1400

ناگفته های کتایون ریاحی از زلیخا

کتایون ریاحی که پس از بازی در سریال ماندگار یوسف پیامبر (ع) ـ از ساخته های زنده یاد فرج الله سلحشور ـ سال هاست که بنا به تمایل شخصی، از فضای تصویر دور بوده، می گوید که از شخصیت زلیخا بسیار آموخته است. ریاحی شاد است، زلیخایی که او در دهه 80 بازی نموده را امروز...

3 اسفند 1400
تعداد: (46)