فیلم واکنش صبا راد به عکس های حاشیه ساز تولدش ! ، خداروشکر !

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران: صبا راد از اینکه حواشی بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کند لذت می برد و خدا را شکر می نماید. بعلاوه به عکس های جنجالی اش نیز واکنش نشان داد.

فیلم واکنش صبا راد به عکس های حاشیه ساز تولدش ! ، خداروشکر !

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که مدتی پیش صبا راد از تلویزیون ایران کناره گیری و مهاجرت کرد اما دوباره صبا راد به کشور بازگشت. صبا راد حالا تبدیل به یکی از فعال ترین بلاگر های اینستاگرامی شده که همه چیز زندگی اش را صبا راد در فضای مجازی بیرون می ریزد.

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، صبا راد از اینکه حواشی بسیاری در فضای مجازی ایجاد نموده است خدا را شکر می نماید و عنوان ژست عجیب همسرش را شیطنت فضای مجازی می گذارد.

صبا راد مجری زن سابق صدا و سیما داستانی را روایت می نماید که یک مرد متاهل علاقه زیادی به او داشته و به همین علت همسرش او را دعوا می نماید و کانال شبکه را عوض می نماید !

داستان از این قرار بوده که صبا راد می گوید یک زوج به من و مانی رهنما علاقه بسیار زیادی داشتند به طوری که همسر این آقا در کنسرت های مانی حضور پیدا می کردند و با او رفتار خیلی صمیمی داشتد و شوهر او ناراحت می شد. از آن طرف خود این آقا علاقه زیادی به برنامه های من داشت و همسر او برای تلافی کردن کانال شبکه را عوض می نماید تا برنامه من را نگاه نکند.

صبا راد و همسر جنجالی در تهران

صبا راد مجری زن مشهور و البته جنجالی صدا و سیما که حالا دیگر مجری نیست و بلاگر اینستاگرام است مدتی است به تهران برگشته و همسرش مانی رهنما با آن همه توصیفاتی که از سختی زندگی در ایران داشت ظاهرا دوباره مجبور است آن سختی ها را تحمل کند ! این را واضح و روشن گفته که دیگر قرار نیست به ترکیه برگردد مگر برای مسافرت و اینگونه که تعیین است بیشتر روزهای سال را در ایران خواهد بود.صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه به خانه برمی گردیم است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می گردد. او از سال 75 گویندگی را از برنامه ورزش ـ نشاط ـ تندرستی شروع نموده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

منبع: رکنا

به "فیلم واکنش صبا راد به عکس های حاشیه ساز تولدش ! ، خداروشکر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم واکنش صبا راد به عکس های حاشیه ساز تولدش ! ، خداروشکر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید