بیوگرافی مرجان محتشم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مرجان محتشم در 13 اسفند 1348 در شهر تهران به جهان آمد. وی در سال 1376 با بازی در سریال بهشت گمشده وارد جهانی بازیگری شد و با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید. مرجان محتشم در سال 1391 به یک بیماری سخت (ناراحتی کلیه) مبتلا شد و شایعاتی در خصوص ازدواجش با عادل فردوسی پور به گوش رسید.

بیوگرافی مرجان محتشم

وبلاگ اخبار جدید | سرویس چهره ها - مرجان محتشم در 13 اسفند 1348 در شهر تهران به جهان آمد. وی بازی در کارهایی همچون رز زرد، نامادری، وبلاگ اخبار جدید من، آژانس دوستی، ریحانه و... را نیز در کارنامه هنری خود دارد. محتشم سال هاست که به دلایلی که خود پیش تر بازگو نموده است در هیچ کاری بازی ننموده است و چندی ست که درزمینهٔ نویسندگی و همچنین طراحی داخلی ساختمان فعالیت هایی می نمایند. او از بازیگران بسیار کم حاشیه ایرانی است که چندان علاقه ای به انجام تبادل نظر با رسانه ها یا تیتر مجله ها و سایت ها بودن نشان نمی دهد. افزون بر این ها کمرنگ بودن ایشان در این سال ها در عرصه هنری نیز دست در دست هم داده تا کم تر خبری از وی داشته باشیم.

شروع فعالیت بازیگری

مرجان محتشم در سال 1376 با بازی در سریال بهشت گمشده به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. سریال بهشت گمشده به کارگردانی کمران قدکچیان در سال 1375 تا 1376 ساخته شد و از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، اسماعیل شنگله، علی نصیریان، فخری خوروش و ... بازی می کردند.

بازی در سریال پس از باران

مرجان محتشم با بازی در سریال پس از باران و در نقش خانوم کوچیک (شهربانو) به اوج محبوبیت و شهرت خود رسید. سریال پس از باران در سال 1379 به کارگردانی سعید سلطانی فراوری شد و از شبکه سه سیما پخش گشت. این سریال در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی به تاریخ ایران در دوران رضاشاه است. پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب ورعیتی بود. این سریال با موضوع قرار دادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب که نقش آن را مرجان محتشم ایفا می کرد، به نمایش شرایط جدید و مخالفت های خانواده ارباب همسر اول با بازی کتایون ریاحی و عواقب و عوارض چنین حضوری می پرداخت. در این سریال عشق همراه با ارباب بودن و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان ها را درگذشته می توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضاشاه پهلویی است و مشکلاتی که مردم متحمل می شدند.

بازی در فیلم رز زرد

مرجان محتشم تنها یک فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد. فیلم سینمایی رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی در سال 1381 ساخته شد و داستانش در خصوص دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را شروع نموده و در منزل های بعدی در جهت راه باهم آشنا می شوند و اتفاقاتی برایشان می افتد.

ابتلا به بیماری کلیوی

مرجان محتشم در سال 1391 به یک بیماری سخت (ناراحتی کلیه) مبتلا شد و در تأمین هزینه های خود دچار مشکل گشت وی در این رابطه گفت: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرارمعاش می کنم.

شایعه ازدواج با عادل فردوسی پور

در شبکه های اجتماعی شایعه ای منتشر شد که مرجان محتشم با عادل فردوسی پور ازدواج نموده است و حتی عده ای نیز این مطلب را تأیید کردند که این دو باهم ازدواج نموده و سپس جداشده اند که باید گفت این ها همه خبر بوده و هیچ ارتباط ای بین این دو شخصیت معروف موجود نبوده است.

علت کم کاری مرجان محتشم در بازیگری و سینما

وی می گوید: من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان نموده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه بعضی از بازیگران با تن دادن به روابط نامشروع برای خود جایگاهی در سینما دست وپا می نمایند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می افزاید: متأسفانه بعضی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی اخلاقی ها را بدون در نظر دریافت نقش خدا در زندگی به جان می خرند.

از وی در خصوص اهمیت بازگشت وی به جهانی پرسیدیم که در جواب گفتند: در حال حاضر کوشش می کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم؛ اما دلم می خواهد نوشته هایم چاپ گردد. زنده یاد علی معلم نازنین بارها از من خواست این نوشته ها را منتشر کنم که هر بار این کار را به تأخیر انداختم اما فکر می کنم زمان آن رسیده تا با نوشته هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری احتیاج به مجال دیگری دارم.

کارنامه هنری مرجان محتشم

مجموعه تلویزیونی

  • بهشت گم شده (1375)
  • فکر پلید (1377) در نقش خاتون
  • پس از باران (1379) در نقش خانم کوچک (شهربانو)
  • ریحانه (1384)
  • پرواز در حباب (1385)

فیلم تلویزیونی

  • وبلاگ اخبار جدید من (1387)
  • نامادری (1387)

سینمایی

  • رز زرد (1381)

حضور در برنامه دورهمی

طبق اعلام صفحه رسمی اینستاگرام برنامه دورهمی، مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون و بازیگر سریال خاطره انگیز پس از باران، امشب پنجشنبه (96/10/21) ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی خواهد بود.

منبع: setare.com

به "بیوگرافی مرجان محتشم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیوگرافی مرجان محتشم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی مرجان محتشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید