سلامتی و پزشکی

برنامه ریزی تغذیه کوهنوردی؛ مخصوص مسیرهای کوتاه و یک روزه

کوهنوردی یک ورزش کامل و خاص است که تمام اندام های بدن را درگیر می نماید. اگر به صورت تفریحی کوهنوردی می کنید احتمالا یک روز تعطیل را برای بالا رفتن از یکی از کوه های اطراف محل زندگی انتخاب می کنید و از خوردن صبحانه در طبیعت کوه لذت می برید. بیشتر همه سعی...

25 مهر 1402

همه چیز درباره رژیم غذایی یولی

رژیم غذایی یولی چیست؟ Yoli Better Body System (BBS)، یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) که تحت عنوان رژیم غذایی Yoli نیز شناخته می گردد، مجموعه ای از محصولات مکمل طراحی شده است که به شما یاری کند تا برای سلامتی مطلوب کوشش کنید. محصولات برای یاری به کاهش وزن عمل می نمایند....

1 مهر 1402

نکات مهمی که باید برای فریز کردن سبزیجات بدانید

امروزه به علت مشغله های فراوان افراد یکی از برترین راه ها برای استفاده از سبزی فریز کردن آنها است، البته برای فریز کردن سبزی باید از روش های صحیح بهره ببرید.

28 شهریور 1402

معدن زغال جنجالی جعبه سیاه ندارد!

اعتماد نوشت: پنج روز از خاکسپاری 6 معدنکار کشته شده در حادثه انفجار معدن رزمجای غربی طزره گذشت. بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزاییان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت، معدنکاران ساکن در روستا های تویه و دیباج شهرستان دامغان و شاهرود بودند...

18 شهریور 1402

طرز تهیه لیمو عمانی بدون تلخی

لیمو عمانی همان لیمو ترش خشک شده است که به عنوان چاشنی در تهیه غذا ها استفاده می گردد که تهیه لیمو عمانی در منزل با این نکاتی که در اختیار شما قرداده ایم کار ساده ای است.

7 شهریور 1402

با این تکنیک ها دوستان نو پیدا کنید

چیز های کمی در زندگی وجود دارد که از دوستان صمیمی و حمایت گر، مهم تر باشند. النور روزولت یک بار در این باره گفت: بسیاری از مردم وارد زندگی شما می شوند و از زندگی شما خارج می شوند، اما فقط دوستان واقعی ردپایی در قلب شما بجای خواهند گذاشت. با نگاهی به دوستانی...

6 شهریور 1402

این رژیم غذایی دیابت را در 7 روز شکست می دهد

بیماران مبتلا به دیابت با 15 کیلوگرم کاهش وزن می توانند این بیماری را شکست دهند، البته تا زمانی که مسیر این رژیم غذایی را دنبال نمایند.

5 شهریور 1402

از نام خود، شخصیت خود را تحلیل کنید!

شخصیت شناسی از روی نام از جمله پرطرفدارترین تکنیک های شخصیت شناسی عصر مدرن محسوب می گردد و افراد زیادی مایل به یادگیری آن هستند. این تست شخصیت شناسی در روان شناسی عامیانه منحصر به فرد به نظر می آید.

30 مرداد 1402

خواص شگفت انگیز دمنوش پونه کوهی

دمنوش پونه کوهی از بهترین دمنوش های گیاهی به شمار میرود که خیلی از خانواده های ایرانی به طور مرتب از این گیاه پرخاصیت استفاده می کنند. در این مطلب خواص دمنوش پونه کوهی را می خوانید.

26 مرداد 1402

ماه پیش گرمترین ماه زمین در 150 سال گذشته بود!

به گفته ناسا ماه ژوئیه سال 2023 گرم ترین ماه زمین از سال 1880 تا به امروز بوده است.

24 مرداد 1402

ردپای نهنگ 41 میلیون ساله در مصر!، عکس

دیجیاتو نوشت: این نهنگ با طول تقریبی 2.5 متر و جرم تقریباً 187 کیلوگرمی خود، کوچک ترین گونه ای است که از قدیمی ترین نهنگ های شناخته شده دنیا کشف شده.

23 مرداد 1402

به این دلایل با شکم خالی ورزش نکنید

یکی از مهم ترین توصیه های متخصصان پزشکی ورزشی، این است که هرگز با شکم خالی ورزش نکنید. بدن ما در طول فعالیت های فیزیکی از گلیکوژن ذخیره شده در کبد یا عضلات برای تامین انرژی خود استفاده می نماید. زمانی که گلیکوژن کافی در عضلات وجود نداشته باشد، بدن برای...

18 مرداد 1402

12 تغییر ساده در سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری ها

مهمترین توصیه پزشکان به منظور کاهش خطرات ناشی از عوامل تهدید کننده سلامت انسان، تغییر سبک زندگی است، چراکه با تغییر سبک زندگی می توان به راحتی از بیماری ها و عوارض ناشی از آن پیشگیری کرد.

16 مرداد 1402

شخصیت طرف مقابلتان را با نگاه کردن به جورابش پی ببرید

اگر فکر می کنید کسی متوجه جوراب های شما نمی شود و به همین دلیل در تاثیری که شما ایجاد می کنید نقشی ندارند، سخت در اشتباهید. با ما همراه شوید تا شخصیت طرف مقابلتان را تنها با نگاه کردن به جورابش پی ببرید.

14 مرداد 1402

معجون با آب هویج ؛ فواید خوردن ترکیب آب هویج و زنجبیل

آب هویج به تنهایی آبمیوه ای سرشار از خاصیت است اما با افزودن زنجبیل یا زردچوبه به معجونی شفابخش تبدیل می گردد.

4 مرداد 1402

درخواست یک نماینده: تهران را تعطیل کنید

نماینده مردم تهران گفت: اشعه فرابنفش آسیب های بسیاری به سلامت مردم وارد می نماید و برای حفظ سلامتی آن ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.

3 مرداد 1402

اگر مرتب چشمتان گل مژه می زند، بخوانید

یک جراح و متخصص چشم، گفت: گل مژه برآمدگی کوچک، قرمز و دردناکی است که شبیه جوش بوده و در لبه خارجی یا داخلی پلک به وجود می آید و در اثر عفونت باکتریایی غدد چربی پلک ایجاد می گردد.

1 مرداد 1402

با مصرف این ماده غذایی استرس را کم کنید

اهمیت منیزیم در کنترل اضطراب و استرس به قدری زیاد است که از آن به عنوان مکمل ضد اضطراب یاد شده است. این ماده معدنی نقش بسیار مهمی در بسیاری از واکنش های بیوشیمیایی بدن از جمله کنترل استرس دارد.

30 تیر 1402

در اکران ویژه فیلم شهاب حسینی چه گذشت؟

اکران ویژه و رونمایی فیلم سینمایی مقیمان ناکجا به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی شب گذشته (26 تیر) با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و مخاطبان سینمای هنری و تجربی برگزار گردید.

27 تیر 1402

هیاهوی رفتن یا ماندن در ابر صندوق بیمه ای کشور

میرهاشم موسوی، 20 شهریور 1400 به وسیله حجت الله عبدالملکی، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابتدا به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب و شد و در کمتر از دو ماه نیز (29 آبان سال 1400) حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد.

26 تیر 1402
تعداد: (441)