مقام روس تحریم های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، نماینده شورای فدراسیون روسیه در دیدار سفیر ایران تحریم های یکجانبه آمریکا را ابزاری برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل خواند و این گونه اقدامات را مغایر با قوانین بشردوستانه توصیف کرد.

مقام روس تحریم های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواند

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ اخبار جدید، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو به منظور بحث و تبادل نظر در مورد آخرین شرایط همکاری های دوجانبه و بین المللی امروز دوشنبه چهارم فروردین 1399 با سناتور ایگور ماروزوف نماینده شورای فدراسیون روسیه ملاقات و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات، سفیر ایران ضمن قدردانی از کمک های روسیه به کشورمان برای مقابله با بیماری کرونا، از مدیریت خوب این کشور برای جلوگیری از شیوع این بیماری تمجید کرد و همکاری همه کشور برای مقابله با تحریم های آمریکا در شرایط اپیدمی بیماری کرونا را ضروری برشمرد.

نماینده شورای فدراسیون در این تبادل نظر تحریم های یکجانبه آمریکا را ابزاری برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل خواند و این گونه اقدامات را مغایر با قوانین بشردوستانه توصیف کرد.

ماروزوف همچنین گفت: اعطای کمک های بیشتر به ایران در دست بررسی واقع شده است.

وی اضافه نمود: مسکو در مورد شیوع بیماری کرونا در کشور چیزی برای کتمان ندارد و در واقع روسیه مقابله با این بیماری را خیلی زود در همان مراحل اولیه پیدایش آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقام روس تحریم های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روس تحریم های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید