منتظر دوربین های قوی تر گوشی های سامسونگ باشید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سامسونگ الکترونیکس روز چهارشنبه از جدیدترین نسخه گوشی های هوشمند گلکسی اس خود رونمایی کرد که دارای عملکرد های دوربین بهبود یافته و تراشه پردازشگر سریع تر است، این شرکت امیدوار است که این ارتقا، فروش را پس از دو سال ضعیف فروش، احیا کند.

منتظر دوربین های قوی تر گوشی های سامسونگ باشید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، سری S22 مستقیماً با آیفون 13 اپل که سپتامبر گذشته عرضه شد رقابت خواهد نمود. استراتژی موبایل پریمیوم دو مسیری سامسونگ، مدل های پرچم دار را در نیمه اول سال و گوشی های تاشو گلکسی Z را در نیمه دوم سال عرضه می نماید.

سامسونگ با هدف جلب توجه مشتریانی که در خصوص کیفیت فیلم و عکس حساس هستند، گفت که دوربین گوشی های S22 عکس های واضح تری در نور کم و در شب و بعلاوه کادربندی اتوماتیک ارائه می نماید که می تواند حداکثر 10 نفر را ردیابی کند و اطمینان حاصل کند که همه آن ها در کادر هستند و در نقطه تمرکز.

گران ترین نسخه، S22 Ultra، با یک قلم عرضه می گردد، یکی از ویژگی های شاخص مدل گلکسی نوت با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ، که اکنون بسیاری از هواداران و تحلیل گران معتقدند فراوری آن متوقف شده است.

در حالی که سامسونگ شاهد کاهش فروش گوشی های هوشمند در طول همه گیری بود، به عنوان رقیب اصلی اپل افزایش فروش داشت. مجموعه محصولات گلکسی اس معمولاً سالانه بیش از 30 میلیون دستگاه به فروش می رسد. جین پارک، تحلیلگر ارشد شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، گفت: در سال 2020 کمتر از 25 میلیون و در سال گذشته کمی کمتر از 30 میلیون فروش ثبت شد که تا حدی به علت کمبود قطعات با مشکل روبرو شد.

او ادامه داد: ما معتقدیم که سامسونگ بیش از 15 میلیون دستگاه از خانواده گلکسی S22 را در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد نمود. اگر فروش اولیه خوب باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که در سال 2022 به 30 میلیون دستگاه برسد.

انتظار می رود کمبود جهانی تجهیزات نیمه رسانا در امسال نیز ادامه داشته باشد، اما تحلیلگران پیش بینی می نمایند که سامسونگ به علت قدرت خرید بزرگ و تسلط قوی بر زنجیره تامین خود، بهتر از بسیاری از رقبای خود عمل خواهد نمود.

منبع: انتخاب

به "منتظر دوربین های قوی تر گوشی های سامسونگ باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر دوربین های قوی تر گوشی های سامسونگ باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید