پیغام اسطوره بایرن مونیخ به مسی قبل از اولین بازی اش در اینترمیامی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، ستاره سابق بایرن مونیخ قبل از اولین بازی لیونل مسی در اینترمیامی پیامی برایش ارسال کرد با این مضمون که لیونل مسی و خانواده اش از حضور در اینترمیامی لذت خواهند برد.

پیغام اسطوره بایرن مونیخ به مسی قبل از اولین بازی اش در اینترمیامی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از اسپرتس کیدا، باستین شواین اشتایگر، اسطوره بایرن مونیخ، در پیامی صمیمانه در توییتر پیش از اولین بازی ستاره آرژانتینی در اینترمیامی در روز آدینه، برای لیونل مسی آرزوی رجحانن ها را کرد.

اینتر میامی شنبه گذشته (15 ژوئیه) به طور رسمی از امضای قراردادی دو و نیم ساله با لیونل مسی اطلاع داد. این باشگاه مستقر در فلوریدا روز بعد از امضای قرارداد، مراسمی برای استقبال از برنده هفت بار توپ طلا در ورزشگاه خود در میان طرفداران برگزار و از مسی رونمایی کرد.

مسی در اولین جلسه تمرینی خود با تیم جراردو مارتینو در روز سه شنبه، 18 ژوئیه شرکت کرد. قهرمان جام جهانی فوتبال 2022 قرار بود اولین بازی خود را برای تیم لیگ رجحان ایالات متحده در بازی جام اتحادیه مقابل کروز آزول در روز آدینه انجام دهد.

شواین اشتایگر از جمله کسانی بود که مشتاق تماشا اولین بازی ستاره آرژانتینی به عنوان بازیکن لیگ برتر فوتبال آمریکا بود. ستاره سابق بایرن مونیخ در توییتر خود گفت که این فوق ستاره از دوران حضورش در ایالات متحده لذت خواهد برد، همانطور که من از دو سال و نیم حضورم در تیم شیکاگو فایر لذت بردم.

شواین اشتایگر در توییتی نوشت: ما مسابقات زیادی را در بالاترین سطح انجام داده ایم. به خاطر انتخاب تیم اینتر میامی به شما تبریک می گویم. بر اساس تجربه خودم، می دانم که شما و خانواده تان اوقات بسیار خوبی را در اینجا خواهید گذراند. من همواره دوران لذت بخش حضورم در لیگ برتر فوتبال آمریکا را با شیکاگو فایر و طرفداران خوبش در خاطرم نگه خواهم داشت.

شواین اشتایگر در دوران حضورش در باشگاه شیکاگو فایر 92 بازی در طول مسابقات انجام داد و 8 گل و 11 پاس گل به ثبت رساند. هافبک سابق آلمانی در طول دوران حرفه ای خود هفت بار برای باشگاه و تیم ملی مقابل مسی بازی کرد.

لیونل مسی در اولین بازی خود در اینتر میامی چگونه بود؟

لیونل مسی که اخیراً به این تیم پیوسته، مجبور شد به نیمکت نشینی در برابر کروز آزول در جام اتحادیه بسنده کند. این فوق ستاره اما در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه 54 جای بنجامین کرماسکی را گرفت. او به محض ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را از دی آندره یدلین گرفت.

مسی علیرغم اینکه فقط 36 دقیقه در زمین بود، تاثیر قابل توجهی برای اینتر میامی داشت. بازی در دقیقه 90 یک یک مساوی بود و به نظر می رسید که اولین بازی او برای این باشگاه طبق برنامه پیش نمی رود. اما این مهاجم به مساوی تن نداد و در دقیقه 94 با یک ضربه ایستگاهی خیره کننده یک برد در وقت های تلف شده برای تیمش به دست آورد.

لیونل مسی در این بازی سه شوت به سمت دروازه داشت که یکی از آنها مهار شد. او 24 پاس را با دقت 92 درصد داد و در مدت کوتاهی که در زمین حضور داشت یک موقعیت ایجاد کرد.

  • صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد | شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی
  • یازدهمین شکست متوالی تیم تازه مسی | بالاخره اینتر میامی روی پیروزی را می بیند؟!
  • شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن | تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد
منبع: همشهری آنلاین

به "پیغام اسطوره بایرن مونیخ به مسی قبل از اولین بازی اش در اینترمیامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام اسطوره بایرن مونیخ به مسی قبل از اولین بازی اش در اینترمیامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید