رابطه با یک زن علت اخراج سرمربی بایرن مونیخ!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، به نقل از سایت گل، لنا وورزنبرگر پس از آغاز رابطه با ناگلزمن از پوشش خبری بایرن مونیخ عقب نشینی کرد و اکنون به طور کامل سازمان رسانه ای را ترک نموده است. با این وجود، ادعا شده که رابطه ناگلزمن و این روزنامه نگار باعث شده بود که در باشگاه مسائل عدم اعتماد و ترس از درز اخبار به وجود بیاید.

رابطه با یک زن علت اخراج سرمربی بایرن مونیخ!

مارکوس بابل، مدافع سابق بایرن و آلمان به نشریه Blick گفت: می دانم که رابطه ناگلزمن با خبرنگار نشریه بیلد مشکل بزرگی در رختکن بود. اینکه او با چنین شخصی در رابطه بود اصلاً اتفاق خوبی نبود و خیلی ها از این موضوع ناراضی بودند. این دختر مشکل بزرگی در بایرن مونیخ بود. مشکل بی اعتمادی به وجود آمده بود، زیرا بعضی از بازیکنان دیگر نمی توانستند درباره آنچه که فکر می کردند صحبت نمایند. زیرا می ترسیدند که حرف های شان سر از روزنامه ها درآورد.

بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم جدول بوندس لیگا آلمان و پشت سر دورتموند واقع شده است و سرمربی این تیم به صورت غیرمنتظره اخراج شد. آن ها سرمربی سابق چلسی، توماس توخل را برای جانشینی ناگلزمن انتخاب کردند و اولین بازی او بعد از تعطیلات با دورتموند خواهد بود.

ناگلزمن پس از 15 سال زندگی مشترک از همسرش ورنا جدا شد، و با نامزد جدیدش لنا وورزنبرگر 30 ساله برای تعطیلات به اتریش رفته بود که خبر اخراجش از بایرن به او رسید.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رابطه با یک زن علت اخراج سرمربی بایرن مونیخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابطه با یک زن علت اخراج سرمربی بایرن مونیخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید