کمپین نوروزی خبرنگاران: با پاسخ به 3 سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، نوروز 1395 فرارسید و زمزمه تازگی و رویش در همه جا به گوش می رسد. تعطیلات نوروزی یکی از برترین فرصت ها برای سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری بدیع کشور خودمان و سراسر دنیا است. نوروز سال جاری خبرنگاران تصمیم گرفته است تا با برگزاری کمپینی، نه تنها اماکن دیدنی ایران عزیز و سراسر دنیا را به شما معرفی کند، بلکه به شما خوانندگان عزیز فرصت برنده شدن یک دوربین سه بعدی را هم بدهد.

کمپین نوروزی خبرنگاران: با پاسخ به 3 سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید

کمپین نوروزی وبلاگ اخبار جدید از روز شنبه، 22 اسفند ماه شروع شد و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت. در این مدت می توانید با ورود به صفحه کمپین نوروزی وبلاگ اخبار جدید، ضمن آشنایی با جاذبه های گردشگری ایران به تفکیک استان و بعلاوه شهرهای سراسر جهان، با پاسخ دادن به 3 سوال ساده شانس خود را برای برنده شدن یک دوربین سه بعدی بسنجید.

بعد از ورود به صفحه کمپین نوروزی وبلاگ اخبار جدید، نقشه ایران را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی استان مورد نظر، به صفحه راهنمای سفر به آن استان خواهید رفت و با جاذبه های آن استان بیشتر آشنا خواهید شد.

در این صفحه مطالب راهنما هم خواهید یافت که شما را در انتخاب تور و سفر نوروزی مناسب کمک خواهند کرد. در انتهای صفحه نیز راهنمای سفر به شهرهای بین المللی درج شده اند که با کلیک بر روی مقصد مورد نظر به صفحه آن شهر یا کشور خواهید رفت.

صفحه کمپین نوروزی وبلاگ اخبار جدید هر آنچه که درباره سفر نوروزی (چه به داخل ایران و چه به شهرهای خارجی) احتیاج دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتما به این صفحه سر بزنید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

در ضمن وبلاگ اخبار جدید هر لحظه آماده شنیدن نظرات، نقدها و پیشنهادات شما خوانندگان عزیز است تا سطح محتوی را به علاقمندی های شما نزدیک تر کند، پس از قلم نیاندازید که سوالات مسابقه را نیز بی پاسخ نگذارید.

منبع: کجارو

به "کمپین نوروزی خبرنگاران: با پاسخ به 3 سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین نوروزی خبرنگاران: با پاسخ به 3 سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید