گذر یک شهاب سنگ آسمان استان کلورادور را روشن کرد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از سی بی اس دنور، با توجه به اطلاعات ناسا، این گلوله آتش درخشان یک شهاب سنگ است. جان الیس یکی از ساکنان اورگرین در کلوردو ویدئویی از یک نور درخشان در منطقه محل سکونتش به نمایش گذاشت. به گفته او این نور به میزان ای درخشان بود که چراغ های خورشیدی را شارژ کرد.

گذر یک شهاب سنگ آسمان استان کلورادور را روشن کرد

اندرو فیشر یکی از ساکنان شهر ولینگتون و داگ رابینسون از ساکنان شهر بولدر هم ویدئوهایی را از این شهاب سنگ به اشتراک گذاشتند.

رابینسون در این باره می گوید: همه جا تاریک بود و ناگهان آسمان روشن شد.

از عصر روز گذشته انجمن شهاب سنگ آمریکا 41 گزارش درباره گلوله آتشی بر فراز منطقه فرانت رنج دریافت کرد. 6 نفر هم اظهار داشتند صدای مهیبی شنیده اند.

این درحالی است که هفته قبل رسانه های خبری در سراسر آمریکا از گذر 5 گلوله آتشین در سراسر آمریکا در آدینه شب هم خبر دادند. به همین دلیل ناسا در یک پست فیس بوکی اظهار داشت گزارش های زیادی از مشاهده گلوله های آتشین دریافت نموده است. طبق گفته دیده بان شهاب سنگی ناسا، بیش از 80 نفر گذر یک شهاب سنگ از سواحل استان کارولینای شمالی را مشاهده نموده اند.

از سوی دیگر انجمن شهاب سنگ آمریکا هم اظهار داشت 151 گزارش دیگر از رصد شهاب سنگ در مریلند، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی و ویرجینیا دریافت نموده است. البته ناسا شرح نداده آیا تنها یک شهاب سنگ در آن شب رصد شده یا شهاب سنگ مذکور به چند قسمت تقسیم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گذر یک شهاب سنگ آسمان استان کلورادور را روشن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر یک شهاب سنگ آسمان استان کلورادور را روشن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید