5 روش ساده برای تزئین پایدارتر خانه؛ همه چیز با طرز فکر شما شروع می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اطلاعات زیادی در خصوص روش هایی وجود دارد که می توان در عرصه معماری و طراحی برای ایجاد آینده ای پایدارتر مورد استفاده قرار داد. تماشا همه چیز دلگرم کننده و شگفت انگیز است، اما وقتی صحبت از نحوه زندگی روزمره ما در خانه می گردد پیچیده تر می گردد، زیرا ممکن است تاثیر فوری کوشش های خود را نبینیم. بعلاوه ممکن است با این فکر که تنها کاری که می توانیم انجام دهیم پروژه های بزرگ تری هستند که تعهدات مالی قابل توجهی مانند نصب پنل های خورشیدی یا دردسر بازسازی با استفاده از مصالح ساختمانی پایدار را شامل می شوند دلسرد شویم. با این وجود، حتی زمانی که خانه ای را از ابتدا نمی سازید یا بودجه زیادی ندارید کار هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بتوانید دکوراسیون داخلی خود را پایدارتر کنید.

5 روش ساده برای تزئین پایدارتر خانه؛ همه چیز با طرز فکر شما شروع می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از یاهونیوز، در ادامه به 5 مرحله آسان اشاره خواهیم کرد که می توانید به وسیله آن همین امروز شروع کنید تا خانه تان را پایدارتر سازید:

1-طرز فکر شما اولین قدم به سوی خانه ای پایدارتر است

همه چیز از طرز فکرتان در خصوص مصرف شروع می گردد و تمام ما عادت نموده ایم که مبلمان اتاق نشیمن مدرن یا لوازم جانبی را به صورت آنلاین ببینیم و با کلیک یک دکمه آن را در عرض چند روز یا حتی چند ساعت در خانه مان تحویل بگیریم. برای بعضی از خرید های سریع و حساس به زمان این روش مطمئنا کارآمد است. با این وجود، زمانی که احتیاج به خرید های قابل توجهی داریم باید کمی صبر داشته باشیم و وقت بیش تری اختصاص دهیم.

مشکل آن است که مد ها و ترند ها خیلی سریع تغییر می نمایند و بنابراین قصد و تمرکز از بین می رود. جستجوی ارزش واقعی در نحوه ساخت یک کالا و نه صرفا توجه به ظاهر آن را تمرین کنید و خواهید دید که چگونه طرز فکر شما از حل و فصل کردن با مراجعه به سریع به یک فروشگاه در هر زمانی که به چیزی احتیاج داشتید به انجام کمی تحقیق بیش تر تغییر خواهد نمود و از آن پس برای انتخاب کالایی که مسئولانه تر ساخته شده وقت خواهید گذاشت.

2-به مبلمان موجود خود طراوت بخشید

اگر یک قطعه مبلمان هنوز به هدف خود عمل می نماید و کارکرد مناسب اش را دارد پیش از این آن را دور بیاندازید و آن را با یک خرید تازه جایگزین کنید فکر کنید که آیا می توانید آن را تعمیر کنید، آن را دوباره رنگ کنید یا روکش آن را عوض کنید یا خیر. اگر از یک ترند رنگی تازه الهام گرفته اید بدون این که هر فصل خانه خود را به طور کامل بازسازی کنید این یک راه عالی برای به روز رسانی طرح داخلی شما است و در دراز مدت نیز باعث صرفه جویی در هزینه تان می گردد.

3-در خصوص آن چه که استفاده می کنید و آن چه که دور می اندازید فکر بازی داشته باشید

می توانید از خود بپرسید آیا آن تکه سنگی که از آشپزخانه برداشته اید را می توانید در جای دیگری در خانه بهره ببرید یا خیر. همه چیز به این بستگی دارد که حواس مان به استفاده مجدد از وسایل باشد.

4-قدیمی را با تازه ترکیب کنید

زیباترین فضا های داخلی که احساس خوشایندی به ما می دهند و دارای آن حس و ویژگی ای آرامش بخش هستند تقریبا هرگز صرفا با استفاده از اقلام تازه طراحی نمی شوند. در اغلب موارد اگر دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که ترکیبی از خرید های قدیمی و تازه وجود دارد که ظاهری با تمرکز و دقت را ایجاد می نماید که جالب و مجذوب کننده است. راه های زیادی برای تزئین با عتیقه جات وجود دارد و می تواند سرگرم نماینده نیز باشد. ما شاهد بازگشت عتیقه ها به ترکیب هستیم.

یک کمد زیبا که با مبلمان مدرن ترکیب شده است یا یک آینه طلاکاری شده افسانه ای که در اتاقی مدرن تر ترکیب شده است. خرید قطعات عتیقه خانه شما را وارد سیستم دایره ای پایداری می نماید که در آن یک محصول ساخته می گردد و سپس تا زمانی که ممکن است مجددا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حتی اگر عتیقه باشد باز هم برای شما و در خانه تان تازه خواهد بود بنابراین، اندازه هیجانی را که هنگام خرید تازهی که مشتاق آن هستید را از دست نخواهید داد.

5- اگر احتیاج به خرید تازه دارید این کار را آگاهانه و با قصد انجام دهید

هنگام خرید تازه به کیفیت محصول، مدت زمان ماندگاری آن فکر کنید یا این که آیا این یک ترند زودگذر و رو به افول است و به سرعت از آن خسته خواهید شد یا خیر. خرید های تازه خود را با قصد استفاده، نگهداری و لذت بردن از آن تا زمانی که ممکن است انجام دهید و با این تغییر ساده در طرز فکر در حال حاضر در مسیر خود به سمت خانه ای پایدارتر و زندگی پایدارتر قرار گرفته اید.

منبع: فرارو

به "5 روش ساده برای تزئین پایدارتر خانه؛ همه چیز با طرز فکر شما شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش ساده برای تزئین پایدارتر خانه؛ همه چیز با طرز فکر شما شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید